Юрій Відгук додано 9 листопада, 2023 год622 перегляда
Не раджу обирати дану компанію, так як мій досвід виявився дуже негативним. Коротко, наскільки можливо, про ситуацію:
Я обирав компанію для купівлі авто з Китаю по відгукам в інтернеті та контенту в Тік-тоці. Сподобалась К1. Зв’язався з ними і приїхав в офіс, нас зустрів Павло, який не знаю для чого показав нам дві машини, які стояли у їх дворі та відповів на ті питання, які були у нас на той момент. Ми підписали договір про надання консультаційних послуг та внесли готівкою 300 доларів в гривневому еквіваленті (курс - 38). Наступного дня Тарас скинув мені договір на купівлю авто, після його вивчення я виділив 13 пунктів, які вважав занадто ризикованими, та надав пропозицію по їх зміні, мені погодили лише один пункт з 13-ти. Я не вперше стикаюся з договорами купівлі-продажу і для мене було неприйнятним підписати такий договір + було ще кілька негативних моментів, які говорили мені про ненадійність даної компанії, тож я відмовився від подальшої співпраці і попросив повернути мені кошти по першому договору. Тарас сказав, що гроші мені повернуть протягом двох тижнів на карту, так як в них велика черга! О, думаю я, оце попав, та все ж сподівався на краще. Через два тижні я нагадав про гроші і Тарас відповів, що гроші мені повернуть готівкою, коли я приїду в офіс та поверну їм свій екземпляр першого договору. На мої слова, що я знаходжусь в іншому місті і мені їхати 300 км і в 2023 році це тупо й незрозуміло він не відповів нічого. Ну добре, свої гроші я дарувати не буду, я поїхав. Хоча, чим їм допоможе мій екземпляр договору не можу зрозуміти, якщо хтось знає напишіть в коментарі, просто цікаво. Коли прийшов в офіс і віддав екземпляр договору гроші мені скинули на карту! Можна було б посміятися та пожаліти людину, яка таким чином намагається потішити своє его, але я поки їхав з Житомира й назад «трошки перенервував», а коли виявилось, що я приїхав, щоб віддати нікчемний папірець - вирішив написати відгуки, щоб інші покупці розуміли з чим можна стикнутися при співпраці з К1. Після кількох відгуків в Тік-ток мені зателефонував Тарас з погрозами, що якщо я буду розміщувати негативні відгуки він почне розміщувати зеркальні під моїм бізнесом, хоч він ніколи з моєю компанією не мав справи. Для мене це дико та дивно, я вважав, що так вже ніхто не працює років з 10.
Також звертаю увагу, що думки та слова Тараса постійно змінюються на абсолютно протилежні, тож будьте уважні. Також, багато інформації, якою маніпулює Тарас, наприклад, про курс долара, штрафи від китайців є неправдивими - я, як власник компанії, що офіційно імпортує товари понад 10 років розумію це дуже чітко. В мене безумовно зберіглися всі скріни листування з Тарасом та копія договору, які я можу надати керівнику Тараса, якщо такий є, для ознайомлення.
Якщо цікаво, я замовив машину в іншому місці, не буду рекламувати ту компанію, бо це не є моєю ціллю, просто для порівняння в їх договорі мені не сподобались лише 2 пункти, які в кінцевому вигляді викладені в запропонованій мною редакції.
Тож будьте уважні, щоб не отримати проблеми замість радості від новенького авто. 1 не згоден
Юрій, ми розуміємо, що ви молодець, керівник «Север Спецодежда», на чому ви акцентували особливо велику увагу при кожній комунікації, але ми звикли працювати з людьми, які ведуть себе культурно і адекатно, і не «ганяють» таких понтів, навіть купуючи авто в рази дорожче за ваше)
Кошти вам були повернуті в повному обсязі на карту, що зафіксовано.
Погрози негативними коментарями з вашої сторони у нас зафіксовані.
З приводу телефонних дзвінків - тут з вашої сторони якраз були погрози і нецензурна лексика, а не з нашої 😐
За відмову від авто в Китаї дійсно накладається штраф, якщо попрацюєте з авто площадками, будете розуміти про що йде мова.
Ніяких штрафів на вас до речі накладено не було, хоча могли б, так як є факт бронювання машини і подальша відмова.
Договір у нас стандартний, по якому працюємо багато років, жодних питань ні в кого з клієнтів не виникало.
Є стандартні пункти, які імпортери мають зазначати згідно чинного законодавства.
Можна ж написати що завгодно - питання, на скільки цей договір буде виконуватись і чи матиме він юридичну силу.
Суть ваших правок була така, щоб вам привезли машину, поцілували в 5ту точку і ще заплатили грошей зверху - жоден адекватний юрист це не пропустить.
Ми люди прості, звикли щоб якось по людськи все було, дружимо з клієнтами, на свята обмінюємось привітаннями, на рибалку їздимо разом, якщо по машині яку купували багато років тому є питання - допомагаємо вирішити, на фронт не одну машину відправили і багато інших корисних речей, працюємо нормально і на довго
Але коли нам хамлять, нахабно і зверхньо спілкуються з менеджерами, коли ми телефонуємо дізнатись в чому причина недовольства і нас посилають, погрожують, що спортять репутацію, є питання в адекватності деяких осіб.
На щастя, є велика кількість достойних людей, які стають нашими клієнтами, і є можливість вибирати, з ким ми працюємо і з ким ні. Ви точно не наш клієнт!
Не раджу обирати дану компанію 1 Моторс K1 Motors Ukraine компанія - Відгуки про K1 Motors Ukraine
Я обирав компанію для купівлі авто з Китаю по відгукам в інтернеті та контенту в Тік-тоці. Сподобалась К1. Зв’язався з ними і приїхав в офіс, нас зустрів Павло, який не знаю для чого показав нам дві машини, які стояли у їх дворі та відповів на ті питання, які були у нас на той момент. Ми підписали договір про надання консультаційних послуг та внесли готівкою 300 доларів в гривневому еквіваленті (курс - 38). Наступного дня Тарас скинув мені договір на купівлю авто, після його вивчення я виділив 13 пунктів, які вважав занадто ризикованими, та надав пропозицію по їх зміні, мені погодили лише один пункт з 13-ти. Я не вперше стикаюся з договорами купівлі-продажу і для мене було неприйнятним підписати такий договір + було ще кілька негативних моментів, які говорили мені про ненадійність даної компанії, тож я відмовився від подальшої співпраці і попросив повернути мені кошти по першому договору. Тарас сказав, що гроші мені повернуть протягом двох тижнів на карту, так як в них велика черга! О, думаю я, оце попав, та все ж сподівався на краще. Через два тижні я нагадав про гроші і Тарас відповів, що гроші мені повернуть готівкою, коли я приїду в офіс та поверну їм свій екземпляр першого договору. На мої слова, що я знаходжусь в іншому місті і мені їхати 300 км і в 2023 році це тупо й незрозуміло він не відповів нічого. Ну добре, свої гроші я дарувати не буду, я поїхав. Хоча, чим їм допоможе мій екземпляр договору не можу зрозуміти, якщо хтось знає напишіть в коментарі, просто цікаво. Коли прийшов в офіс і віддав екземпляр договору гроші мені скинули на карту! Можна було б посміятися та пожаліти людину, яка таким чином намагається потішити своє его, але я поки їхав з Житомира й назад «трошки перенервував», а коли виявилось, що я приїхав, щоб віддати нікчемний папірець - вирішив написати відгуки, щоб інші покупці розуміли з чим можна стикнутися при співпраці з К1. Після кількох відгуків в Тік-ток мені зателефонував Тарас з погрозами, що якщо я буду розміщувати негативні відгуки він почне розміщувати зеркальні під моїм бізнесом, хоч він ніколи з моєю компанією не мав справи. Для мене це дико та дивно, я вважав, що так вже ніхто не працює років з 10.
Також звертаю увагу, що думки та слова Тараса постійно змінюються на абсолютно протилежні, тож будьте уважні. Також, багато інформації, якою маніпулює Тарас, наприклад, про курс долара, штрафи від китайців є неправдивими - я, як власник компанії, що офіційно імпортує товари понад 10 років розумію це дуже чітко. В мене безумовно зберіглися всі скріни листування з Тарасом та копія договору, які я можу надати керівнику Тараса, якщо такий є, для ознайомлення.
Якщо цікаво, я замовив машину в іншому місці, не буду рекламувати ту компанію, бо це не є моєю ціллю, просто для порівняння в їх договорі мені не сподобались лише 2 пункти, які в кінцевому вигляді викладені в запропонованій мною редакції.
Тож будьте уважні, щоб не отримати проблеми замість радості від новенького авто.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Кошти вам були повернуті в повному обсязі на карту, що зафіксовано.
Погрози негативними коментарями з вашої сторони у нас зафіксовані.
З приводу телефонних дзвінків - тут з вашої сторони якраз були погрози і нецензурна лексика, а не з нашої 😐
За відмову від авто в Китаї дійсно накладається штраф, якщо попрацюєте з авто площадками, будете розуміти про що йде мова.
Ніяких штрафів на вас до речі накладено не було, хоча могли б, так як є факт бронювання машини і подальша відмова.
Договір у нас стандартний, по якому працюємо багато років, жодних питань ні в кого з клієнтів не виникало.
Є стандартні пункти, які імпортери мають зазначати згідно чинного законодавства.
Можна ж написати що завгодно - питання, на скільки цей договір буде виконуватись і чи матиме він юридичну силу.
Суть ваших правок була така, щоб вам привезли машину, поцілували в 5ту точку і ще заплатили грошей зверху - жоден адекватний юрист це не пропустить.
Ми люди прості, звикли щоб якось по людськи все було, дружимо з клієнтами, на свята обмінюємось привітаннями, на рибалку їздимо разом, якщо по машині яку купували багато років тому є питання - допомагаємо вирішити, на фронт не одну машину відправили і багато інших корисних речей, працюємо нормально і на довго
Але коли нам хамлять, нахабно і зверхньо спілкуються з менеджерами, коли ми телефонуємо дізнатись в чому причина недовольства і нас посилають, погрожують, що спортять репутацію, є питання в адекватності деяких осіб.
На щастя, є велика кількість достойних людей, які стають нашими клієнтами, і є можливість вибирати, з ким ми працюємо і з ким ні. Ви точно не наш клієнт!
Всіх благ!