Володимир Відгук додано 27 жовтня, 2020 год151 перегляд
В вересні місяці я замовив ноутбук в даному магазині. Замовляв через сайт, мені швидко зателефонували та уточнили замовлення. Замовлення я робив в п'ятницю, на сайті було написано, що буде готово в понеділок. Проте під час дзвінка мені повідомили, що раніше вівторка ноутбука не буде. Але вже в суботу мені прийшло повідомлення, що замовлення готове. Ноутбук в забрав в понеділок в Стилусі на Січових Стрільців. Коробка прийшла відкрита, але це пояснили необхідністю гравіювання клавіатури. Ноутбук був новий, ніяких подряпин чи недоліків виявлено не було (більше години оглядав його в магазині, перевіривши все, що можна). Єдине, що насторожило - ноутбук був повністю розряжений. Але це була китайська версія ноутбука, тому, вирішив, що батарея просто розрядилась в процесі встановлення нового не китайського програмного забезпечення. Розплатився на місці готівкою, адже термінал в Стилусі не працював. Цілий місяць ноутбук працював без проблем. І ось, на п'ятий тиждень роботи він просто викинувся і більше не вмикався. Зателефонував за номером телефону, вказаному в гарантії - сказали, щоб приїхав з товаром в сервісний центр. В той же день я привіз товар у повній комплектації до сервісного центру. Там його оглянули і не знайшовши зовнішніх пошкоджень прийняли в мене на обслуговування. Ніяких термінів не називали, сказали лише, що зателефонують коли щось буде відомо. Вже минуло 13 днів - з сервісного центру нічого не чути. Я декілька разів телефонував туди, але мені кожен раз повторювали, що зателефонують, коли щось буде відомо, і що на діагностику у них є максимум 14 днів. Сьогодні (на 13 день) мені заявили, що ремонт може займати до 45 днів. Діагностика все ще не проведена. Ні в яких гарантійних документах, які мені видали і які я підписував, нічого ні про які 45 днів написано не було. За законом, вже через 14 днів мені повинні були повернути відремонтований товар (це саме, до речі, написано і на сайті Цифри в розділі гарантія), а по факту за цей час сервісний центр Fixter не зміг провести навіть діагностику. Тому я не рекомендую купувати в цьому магазині, щоб вам в випадку чого не довелося мати справу з "чудовим" сервісним центром. Гарантійне обслуговування залишає бажати кращого. Не знаю, чим в мене все закінчиться, але враження від даного магазину зіпсоване і особливого бажання мати з ними справу в майбутньому немає.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Гарантійне обслуговування залишає бажати кращого - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
Ноутбук в забрав в понеділок в Стилусі на Січових Стрільців. Коробка прийшла відкрита, але це пояснили необхідністю гравіювання клавіатури. Ноутбук був новий, ніяких подряпин чи недоліків виявлено не було (більше години оглядав його в магазині, перевіривши все, що можна). Єдине, що насторожило - ноутбук був повністю розряжений. Але це була китайська версія ноутбука, тому, вирішив, що батарея просто розрядилась в процесі встановлення нового не китайського програмного забезпечення. Розплатився на місці готівкою, адже термінал в Стилусі не працював.
Цілий місяць ноутбук працював без проблем. І ось, на п'ятий тиждень роботи він просто викинувся і більше не вмикався. Зателефонував за номером телефону, вказаному в гарантії - сказали, щоб приїхав з товаром в сервісний центр. В той же день я привіз товар у повній комплектації до сервісного центру. Там його оглянули і не знайшовши зовнішніх пошкоджень прийняли в мене на обслуговування. Ніяких термінів не називали, сказали лише, що зателефонують коли щось буде відомо. Вже минуло 13 днів - з сервісного центру нічого не чути. Я декілька разів телефонував туди, але мені кожен раз повторювали, що зателефонують, коли щось буде відомо, і що на діагностику у них є максимум 14 днів. Сьогодні (на 13 день) мені заявили, що ремонт може займати до 45 днів. Діагностика все ще не проведена. Ні в яких гарантійних документах, які мені видали і які я підписував, нічого ні про які 45 днів написано не було. За законом, вже через 14 днів мені повинні були повернути відремонтований товар (це саме, до речі, написано і на сайті Цифри в розділі гарантія), а по факту за цей час сервісний центр Fixter не зміг провести навіть діагностику.
Тому я не рекомендую купувати в цьому магазині, щоб вам в випадку чого не довелося мати справу з "чудовим" сервісним центром. Гарантійне обслуговування залишає бажати кращого. Не знаю, чим в мене все закінчиться, але враження від даного магазину зіпсоване і особливого бажання мати з ними справу в майбутньому немає.
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли розібратись в даній ситуаціїї.