Интернет-магазин одежды MAXIMODA
MAXIMODA - интернет-магазин предоставляет широкий выбор товаров для женщин. В MAXIMODA представлены летние, зимние, весенне-осенние коллекции с большим количеством размеров. Посетив сайт интернет-магазина MAXIMODA вы сможете найти подходящую Вам одежду, заказать и получить доставку на дом.
Одяг
Інтернет-магазин MAXIMODA шахраї, за ваші гроші ви отримаєте непотріб. - Відгуки про Интернет-магазин одежды MAXIMODA
21 листопада 2017р. зі мною по телефону зв’язався менеджер магазину, уточнив колір та повідомив, що є в наявності необхідна модель та розмір пуховика. Також менеджер уточнив на яку адресу надсилати пуховик та яким способом мені буде зручно оплатити за товар, а саме перерахувати гроші на картку Приватбанку, або на офісі Нової пошти при отриманні. Так як на той час я перебувала у місті і мала при собі необхідну суму, то я погодилася сплатити повну вартість пуховика на карту Приватбанку. Менеджер повідомила, що відправить мені на телефон повідомлення з номером картки Приватбанку, на яку перерахувати вартість пуховика плюс комісія банка. Мені на телефон прийшло повідомлення, що мені необхідно перерахувати зазначену вище суму на номер картки Приватбанку 5168 7420 1698 4175 на ім’я Ветрова А.А.
21 листопада 2017р. в 11:55:26 годин через термінал Приватбанку, мною було перераховано на номер картки Приватбанку 5168 7420 1698 4175 на ім’я Ветрова А.А. грошові кошти, а також додатково комісія банку, про що маю квитанцію терміналу Приватбанку.
В той же день 21 листопада в 14:12 годині я повідомила на електронну адресу [email protected] про оплату за замовлений мною товар та надіслала фото квитанції про оплату.
О 15:47 годині 21 листопада на свою електронну адресу я отримала повідомлення, що моя оплата пройшла та моє замовлення відправлено.
22 листопада 2017р. о 16:15 год. я отримала повідомлення на свій телефон з номером ТТН Нової пошти.
25 листопада 2017р. о 10:04:34 год. мною було отримано замовлення на складі Нової пошти. В той саме день у себе вдома я розгорнула посилку, упаковка була дуже сильно заклеєна скотчем і я з великими труднощами зняла упаковку з пуховика. При огляді пуховика я помітила стару пошарпану етикетку з ціною 3 450 гривень. Це мене збентежило, бо вартість була більше майже на 350 грн, ніж та, що я замовляла і сплатила, також те, що розмір дуже великий, я приміряла його на себе, він дійсно оказався дуже великим. Я повісила пуховик на вішалку у шафу, скласти в ту упаковку, в якій він приїхав я не могла, бо вона була вся у скотчі і могла спортити товар. Я одразу вирішила, що цей пуховик великий і вирішила передзвонити у інтернет-магазин, щоб дізнатися як можна його обміняти на менший розмір. 26 листопада зранку (неділя) я намагалася додзвонитися на телефони, зазначені на сайті, але все було безрезультатно.
27 листопада я залишала на сайті декілька повідомлень, щоб мені передзвонили менеджери. В середині дня мені передзвонили, я повідомила, що хочу обміняти пуховик на менший розмір і спитала, що мені для цього необхідно зробити. Менеджер сказала, що мені необхідно скачати на сайті заяву на повернення товару і надіслати на електронну адресу, що я і зробила протягом 20 хвилин.
28 листопада о 09:36 годині я отримала повідомлення на свою електронну адресу, що я можу обміняти пуховик на менший розмір і для цього мені необхідно його відправити на 4 відділення Нової пошти м. Мелітополь на ім’я Кармелюк Ольга.
Так як я разом зі своїми малолітніми дітьми з 26 листопада була на лікарняному у зв’язку з харчовим отруєнням дітей, то я не мала можливості поїхати до міста і відправити пуховик, а чоловік зранку поїхав на роботу, тому 29 листопада 2017р. вранці мій чоловік відправив пуховик на зазначену адресу офісу Нової пошти. Так як магазина упаковка була вся переклеєна скотчем і мені прийшлось докласти зусиль щоб достати пуховик і розірвати її, то я пуховик склала у декілька поліетиленових кульків, щоб при доставці його не замастили.
За той час, що пуховик знаходився у мене, ним ніхто не користувався, він висів у моїй шафі і потім був акуратно запакований для відправки для обміну на модель меншого розміру. Етикетка яка була, та і залишилася, я її не зрізала. Гарантійних документів з пуховиком, та інструкції по уходу за ним я від не отримувала.
1 грудня 2017р. в середині дня мені передзвонив менеджер і повідомив, що пуховик порчений, а саме випраний, це вона виявила по нібито наявному аромату у пуховика. Хочу зауважити, що менеджер не є кваліфікованим незалежним експертом і експертизу з цього приводу не проводили. Що також у пуховика знімалася етикетка. Але я не знала і не знаю, що на виробі можна етикетку зняти не зрізуючи її як звичайно ножицями. Менеджер повідомила, що пуховик мені повертають без обміну, бо він виготовляється на замовлення клієнта. Але, я хочу нагадати, що я його не замовляла, а мені повідомили, що цей розмір просто є в наявності. Також на сайті дійсно ця модель продається за двома цінами 3450 гривень та 3109 гривень. А на етикетці, яка була на пуховику, який мені присилали, ціна була 3450 грн., а я замовляла і оплачувала 3109 грн. З чого я роблю висновок, що мені присилали навіть не ту модель, яку я замовляла.
Менеджер повідомила, що їм ніколи не повертали товар, що я така перша, а судячи з відгуків на цьому сайті, це не так. 1 грудня, коли я повернулася додому, спробувала зайти на сайт інтернет магазину під логіном і паролем, які я отримала при реєстрації при оформленні замовлення. Но пароль та логін мої були недійсні, мене просто видалили, щоб я не змогла залишити свій відгук на сайті магазину. На адресу магазину я надіслала лист з вимогою повернути мої гроші, як те передбачено чинним законодавством України. Сьогодні, 11 грудня, знову мені дзвонила менеджер цього магазину Альона, і як робот монотоним голосом стала знову мені навязувати свою думку про зазначену ситуацію, навіть текст не змінила з 1 грудня. Мабуть текст в неї записан і вона його монотонно читає, незважаючи на мої зауваження і доводи. Грошей, що я сплатила, як повідомила мені менеджер магазину, а саме 3109 гривень, повертити вони не збираються. Я вимушена звернутися далі по контролюючим огранам, щоб вони перевірили законність дій магазину, а також у поліцію і до суду. Я знаю, що я права і доведу цю справу до кінця. Хочу щоб люди знали, що це магазин шахраїв. Вони присилають речі не ті, що ви замовляєте, і роблять все щоб звільнитися від непотрібу за ваші гроші!!!
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Благодарим Вас за обращение.
Ваш ответ:
Хорошо, у нас честный и порядочный интернет-магазин. Мы вернем Вам денежные средства за испорченный Вами товар! В размере 3109 грн. Ожидайте в течении 5-ти рабочих дней поступление денежных средств на карту Приват Банка!
Хорошего Вам дня!
С уважением,менеджер по работе с клиентами Алена.
www.maximoda.com.ua
+38 (097) 917-91-31
+38 (066) 039-40-25