Придбала ліжко «Немо» у продавця Barin House. Дуже про це шкодую. По-перше: ціна на сайті Barin House не відповідала дійсності, різниця з реальною склала майже 3 тис. грн. Замовлення ліжка обійшлося мені на 1600 грн дорожче, ніж вказана на сайті вартість. Я погодилася, бо консультантка запропонувала купити ще й матраци і навіть зробила знижку, коли я знайшла в іншому місці ті, що були мені потрібні, за нижчу ціну. Коли ліжко доставили, я зраділа і щиро подякувала консультантці за співпрацю. Наступного дня ми розпакували посилку, і виявилося, що: - ліжко доставили не того кольору - від нього страшенно тхнуло чи то фарбою, чи то лаком (або тим та іншим одночасно) - з внутрішнього боку царги були вм’ятини. І ні - це не ми при розпакуванні й не Нова Пошта при перевезенні, бо посилка дійсно була якісно запакована – і це взагалі єдине, що було в неї якісного. Далі більше. Верхній бортик виявився значно коротшим, ніж мав бути. Зібране ліжко не відповідало своєму вигляду на фото сайту/малюнку з інструкції, замість бортика і драбини з правого боку тепер було наступне: «коротший бортик – драбина – шматок нічого до кінця ліжка». Якби я таке побачила на фото, то взагалі б не марнувала час. Драбина. Це окремий суцільний жах. Тонесенькі дощечки прикріплюються до поручнів за допомогою тонких саморізів. Якщо ваша дитина важить трохи більше за кота, користуватися драбиною вкрай небезпечно і дорівнює самогубству. Отвори під саморізи зроблені криво і дуже близько до краю дощечки – при спробі прикріпити сходинку до поручня вона луснула. Не на всіх сходинках були відповідні отвори (деякі виробник просто забув зробити). Я повідомила консультанту, що ліжко не того кольору, спитала: чому не масло, а фарба, і що мені тепер із цим робити? На це консультантка відповіла, що обраний мною колір (слонова кістка) взагалі не вкривається маслом, а на моє цитування її повідомлення з підтвердженням мого замовлення («слонова кістка, покриття масло» - написане її власною рукою) вона вдала, що вперше таке бачить. Та запевнила мене, що придбаний мною білий колір начебто і є та сама «слонова кістка». Вона зв’язалася із виробником, і мені написала тамтешня консультантка. Вона сказала, що ліжко «молочного кольору». Визнала недоліки, поскаржилася на завантаженість виробництва та некомпетентність робітників. Запропонувала забрати наше ліжко і надіслати нове. Та мої запитання: «За чий рахунок і хто буде все це розбирати? Пакувати, надсилати? Де спатимуть мої діти, поки ви владнаєте оце все?» - залишилися без відповіді. Натомість мені запропонували оплатити спеціаліста і нову драбину. Авжеж, таку ж само небезпечну і неякісну, як і наявна. Підсумовуючи. Колір не той. Дизайн не той. Якість відсутня. На доданок – жахливий сморід, який довго не вивітрюється. Спроба добитися якихось зрозумілих відповідей від консультантів призводить до того, що вони просто відморожуються. Якщо вам дорогі ваші діти, ваші нерви і ваші гроші – тримайтеся звідси подалі, і буде вам щастя. Оцінка «0» за шкалою від 1 до 10.
Двоярусне ліжко "Немо" - Відгуки про Інтернет-магазин меблів Barin House
По-перше: ціна на сайті Barin House не відповідала дійсності, різниця з реальною склала майже 3 тис. грн. Замовлення ліжка обійшлося мені на 1600 грн дорожче, ніж вказана на сайті вартість. Я погодилася, бо консультантка запропонувала купити ще й матраци і навіть зробила знижку, коли я знайшла в іншому місці ті, що були мені потрібні, за нижчу ціну.
Коли ліжко доставили, я зраділа і щиро подякувала консультантці за співпрацю. Наступного дня ми розпакували посилку, і виявилося, що:
- ліжко доставили не того кольору
- від нього страшенно тхнуло чи то фарбою, чи то лаком (або тим та іншим одночасно)
- з внутрішнього боку царги були вм’ятини. І ні - це не ми при розпакуванні й не Нова Пошта при перевезенні, бо посилка дійсно була якісно запакована – і це взагалі єдине, що було в неї якісного.
Далі більше. Верхній бортик виявився значно коротшим, ніж мав бути. Зібране ліжко не відповідало своєму вигляду на фото сайту/малюнку з інструкції, замість бортика і драбини з правого боку тепер було наступне: «коротший бортик – драбина – шматок нічого до кінця ліжка». Якби я таке побачила на фото, то взагалі б не марнувала час.
Драбина. Це окремий суцільний жах. Тонесенькі дощечки прикріплюються до поручнів за допомогою тонких саморізів. Якщо ваша дитина важить трохи більше за кота, користуватися драбиною вкрай небезпечно і дорівнює самогубству. Отвори під саморізи зроблені криво і дуже близько до краю дощечки – при спробі прикріпити сходинку до поручня вона луснула. Не на всіх сходинках були відповідні отвори (деякі виробник просто забув зробити).
Я повідомила консультанту, що ліжко не того кольору, спитала: чому не масло, а фарба, і що мені тепер із цим робити? На це консультантка відповіла, що обраний мною колір (слонова кістка) взагалі не вкривається маслом, а на моє цитування її повідомлення з підтвердженням мого замовлення («слонова кістка, покриття масло» - написане її власною рукою) вона вдала, що вперше таке бачить. Та запевнила мене, що придбаний мною білий колір начебто і є та сама «слонова кістка». Вона зв’язалася із виробником, і мені написала тамтешня консультантка. Вона сказала, що ліжко «молочного кольору». Визнала недоліки, поскаржилася на завантаженість виробництва та некомпетентність робітників. Запропонувала забрати наше ліжко і надіслати нове. Та мої запитання: «За чий рахунок і хто буде все це розбирати? Пакувати, надсилати? Де спатимуть мої діти, поки ви владнаєте оце все?» - залишилися без відповіді. Натомість мені запропонували оплатити спеціаліста і нову драбину. Авжеж, таку ж само небезпечну і неякісну, як і наявна.
Підсумовуючи. Колір не той. Дизайн не той. Якість відсутня. На доданок – жахливий сморід, який довго не вивітрюється. Спроба добитися якихось зрозумілих відповідей від консультантів призводить до того, що вони просто відморожуються.
Якщо вам дорогі ваші діти, ваші нерви і ваші гроші – тримайтеся звідси подалі, і буде вам щастя. Оцінка «0» за шкалою від 1 до 10.
відгук
Коментарі до відгуку