Робота менеджерів салону «Holz» полягає лиш в тому, щоб рекламувати того постачальника, від якого вони мають найвищий % від замовлення! Наші двері (згідно Договору) мали бути встановлені у травні 2018 року! В результаті першої доставки 5 деталей дверних блоків виявились із браком, їх забрали на заміну, після 10-ків дзвінків у салон - 2-га достака була через 1.5 місяця. Із 5 деталей - 3 виявилось не замінені, а просто чимось замащені тріщини у лиштвах. Минуло ще 2 місяця - привезли нам вже всі деталі. Приїхала чергова бригада монтажників і виявились дверні-«коробки» не в розмір . Виготовлені коробки замалі (!). Хоч замірщик був із салону і його робота була нами оплачена(!). Забрали коробки на переробку. Пройшло ще біля 3-х місяців. Все ж двері змонтували - але вони просто жахливої якості. Двері і «коробки» із «люфтами», щілинами, перепадами розмірів, а деякі почали по новій тріщати під час монтажу. Звернувшись у салон ми почули від них - "Мы всего лишь посредники, можем вам предложить реставрацию"... Нема слів... Що реставрувати? Нові двері, якими ми ще і не користувались? В підсумку в нас серед квартири дверних хлам вартістю у 50.000грн, а менеджерам салону Holz на це плювати, бо свій % вони вже отримали і ви вже їм не цікаві.
Шановна Дарина, ми вже неодноразово спілкувалися з вами та вашим чоловіком по вашому замовленню, і чесно кажучи, вважали, що ви закрили це питання.
Щиро можу сказати - нам дійсно дуже прикро, що саме з вашими дверима сталася така неприємна ситуація. Щоб не повторюватись, хочу підкреслити - ми не могли передбачити, що продукція відомого в Україні виробника виявиться неякісною, причому неодноразово. Це безумовно наша провина.
Але при цьому хочу зазначити, що це ніяким чином не характеризує наших замірників та монтажників як некваліфікованих. Це професіонали з багаторічним досвідом і не їх провина в тому, що постачальник не зміг надати нам послуги належної якості.
Також слід сказати, що у нас є власний відділ контролю якості. Але в вашому випадку задля того, щоб пришвидшити терміни виконання, двері відправлялись виробником безпосердньо вам на об'єкт. Тому власно і склалася ця ситуація..
Клієнти салону «Holz» цікаві менеджерам лиш до підписання Договору - Відгуки про Интернет магазин holz.ua
Робота менеджерів салону «Holz» полягає лиш в тому, щоб рекламувати того постачальника, від якого вони мають найвищий % від замовлення!
Наші двері (згідно Договору) мали бути встановлені у травні 2018 року!
В результаті першої доставки 5 деталей дверних блоків виявились із браком, їх забрали на заміну, після 10-ків дзвінків у салон - 2-га достака була через 1.5 місяця. Із 5 деталей - 3 виявилось не замінені, а просто чимось замащені тріщини у лиштвах. Минуло ще 2 місяця - привезли нам вже всі деталі.
Приїхала чергова бригада монтажників і виявились дверні-«коробки» не в розмір
Звернувшись у салон ми почули від них - "Мы всего лишь посредники, можем вам предложить реставрацию"...
Нема слів... Що реставрувати? Нові двері, якими ми ще і не користувались?
В підсумку в нас серед квартири дверних хлам вартістю у 50.000грн, а менеджерам салону Holz на це плювати, бо свій % вони вже отримали і ви вже їм не цікаві.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро можу сказати - нам дійсно дуже прикро, що саме з вашими дверима сталася така неприємна ситуація. Щоб не повторюватись, хочу підкреслити - ми не могли передбачити, що продукція відомого в Україні виробника виявиться неякісною, причому неодноразово. Це безумовно наша провина.
Але при цьому хочу зазначити, що це ніяким чином не характеризує наших замірників та монтажників як некваліфікованих. Це професіонали з багаторічним досвідом і не їх провина в тому, що постачальник не зміг надати нам послуги належної якості.
Також слід сказати, що у нас є власний відділ контролю якості. Але в вашому випадку задля того, щоб пришвидшити терміни виконання, двері відправлялись виробником безпосердньо вам на об'єкт. Тому власно і склалася ця ситуація..