Наталія Франция, Very Відгук додано 12 серпня, 2018 год242 перегляда
Замовили двері « Папа Карло».Чекали більше 40 діб. Двері привезли,але не довезли розширювальні планки. Під дня установщик бігав по квартирах в комплексі і розшукував по телефону,куди завезли ці добори. В першій годині дня приніс сам все. Час втрачено було в перший день. На другий день двері встановив, але всі троє дверей не доходять до уплотнітєля і вся троє мають зазор і завелику щілину, «хляпають», та при відкриванні вхідних дверей, реагують на протяги-скаозняк тобто! Двічі їздила в салон, що на новокостянтинівсткій, подавала усну та письмову заяву, на що була отримана відповідь: « Двері хляпають через те, що виробник застосовую новий уплотнітель, а врізку замка на фабриці робить по старим стандартам!!!» Тобто, заводська врізка замка зроблена по старих замірах, а ущільнювач новий затонкий!!! То є капєц! Ввічливо усміхаються, кажуть, що звернулись на фабрику, виправлять помилку, але інженер чи майстер у відпустці!!! Потім дзвоню і нагадую, що 30 діб збігає 18 серпня з дня подачі заяви та необхідного терміне вирішення і усунення браку, а реакції ноль! За двері сплачено більше тисячі доларів і такий ганебний результат-надіються, що все проїде! Ні, не пройде! Власник не приймає до здачі цей об’єкт і гарантійні обов’язки магазин, разом з «папою карлом», порушили і не виконують! Панове, у вас час до 18 серпня і далі будем складати акт, через який ви сплатите за неякісно надані послуги і моральний збиток. Шановні майбутні покупці, будьте обережними, віддаючи перевагу магазинам «Holz»!
Переваги:
Неякісні послуги та невиконання гарантійних обов’язків!
Недоліки:
Двері в плівці мають дефекти:плівка відкланюється ще до установки та не доходять до уплотнітєля
Шановна Наталія, дякуємо Вам за зворотній зв'язок. Хоч він і негативний, але це теж досвід, який допомагає нам ставати краще. Ваше звернення знаходиться в роботі, намагаємось вирішити його в найкоротший термін. Терміни виконання будут доведені Вам сервісним відділом.
Приносимо свої вибачення за незручності та цю неприємну ситуацію. Ми також зацікавлені вирішити цю проблему якісно та швидко
Дякую директору магазину Мілі Удовік, інженеру-технологу Івану та його помічнику, а також продавцю Володимиру за спокійне і тактовне вирішення проблеми з встановленими дверима, за терпіння з яким вони все робили, щоб завершити справу якнайкраще і йшли на всі поступки та «винаходи» для виправлення ситуації. Дякую за індивідуальний підхід до проблеми і рекомендую магазин саме на Новокостянтинівській, так як колектив дійсно відноситься відповідально і до продажу, і до вирішення будь-яких проблем, що виникають під час експлуатації дверей.
Шановна Наталія, дякуємо вам за приємні побажання та позитивний зворотній зв'язок. Ми раді, що проблему вирішено, сподіваємося, що ви залишитесь задоволені покупкою та ці двері прослужать вам довгі роки
Будьте обережними-продають двері з заводським браком! - Відгуки про Интернет магазин holz.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо свої вибачення за незручності та цю неприємну ситуацію. Ми також зацікавлені вирішити цю проблему якісно та швидко
Бажаю успіху!
З повагою Наталія.