При оформленні замовлення я насмілився попросити товар наложкою, а виявилося, що контора настільки серйозна, що в них навіть готового товару нема - все під замовлення. Мені у відповідь нахамили в стилі "а де ви бачили у нас наложку", і на моє зауваження щодо хамства видали, що це я зробив замовлення виключно задля того, аби залишити поганий відгук. Що ж, довелося... Читати відгук При оформленні замовлення я насмілився попросити товар наложкою, а виявилося, що контора настільки серйозна, що в них навіть готового товару нема - все під замовлення. Мені у відповідь нахамили в стилі "а де ви бачили у нас наложку", і на моє зауваження щодо хамства видали, що це я зробив замовлення виключно задля того, аби залишити поганий відгук. Що ж, довелося таки залишити негативний відгук, раз так просять.
У відповідь мене полили брудом, сказали що я "не покупець", а це "не відгук", а заказуха від конкурентів. Тобто, за логікою цього продавця, якщо людина не отримала товар, тому, що замість товара отримала хамство, то ця людина має замовчати і ніяк не висловлювати своє обурення загалу, бо вона начебто не є клієнтом, круто, правда? В такому випадку, залишаю за собою право називати їх "непродавцем", адже вони нічого мені не продали)) Враження від спілкування з непродавцем просто унікальні - так зі мною як з клієнтом ще ніколи не спілкувалися, це вперше і, сподіваюсь, востаннє, посилання на відгук і потік неадеквату продавця - https://prom.ua/ua/opinions/view/13577529
Доброго вечора, сподіваюся з Вами все добре, Вперше дізналися що про нашу компанію створено сторінку і залишено стільки відгуків, це дуже приємно, як дізналася від сапорта - це Ви створили НАМ сторінку, невідомо як це Вам дозволили бюез нашого відома, з цим розберемося.
По суті. підняли Ваше замовлення, через стільки часу це було складно, І переписку в Вайбер
По пунктам.
Якщо серйозна людлина робить покупку з серйозною метою отримати річ, вона бачить опис товару і читає його, щоб усвідомлювати що купує.
Якщо покупець бачить три рази в описанні товару написане слово ПЕРЕДПЛАТА 100%, то якщо він досвідчений та вміє логічно мислити, то шукає ГАРАНТІЇ для безпечної оплати, якщо покупець колись-кимось зляканий, всього боїться та шукає тільки наложек - то він не купує.
Просто? Просто. Скажіть, навіщо купили Ви і яким покупцем себе Ви себе вважаєте? Ви оформили покупку на футболку Степан Бандера Ви, якщо вважаєте себе серйозним покупце - то читали опис товару, при виборі оплати Вам також випав ОДИН спосіб ПЕРЕДПЛАТА 100%
Тобто ЧОТИРИ рази ВИ бачите слово ПЕРЕДПЛАТА 100% і "насмілюєтеся" з ваших слів запитати про наложку. так не роблять реальні покупці, а тільки ті, хто приходить лишити негативний відгук на змовлення, формально, адже на порталі пром.юа щоб "втопити" конкуретна і написати йому негативних відгуків достатньо просто зробити покупку і можна писати все, що завгодно.
Я не вірю що доросла людина не помітила ЧОТИРИ рази слово ПЕРЕДПЛАТА, бо Ви натискали на нього при оформленні замовлення.
Що Вам і відповіли - наложек немає. Вас це настільки обурило, що Ви написали нам величезний опус відгук на сайті, Вам було мало, Ви пішли вишукувати ДЕ ЩЕ можна зробити нам шось погане.
За що? За те що Ви не читаєте що і де купуєте? ЧИ не бачите слова ГАРАНТІЇ тут же біля опис товару? За що Ви вліпили нам одиницю іна сайті і тут?
За те, що ми даємо точний опис товару? ЧИ за те, що шиємо круті якісні речі, які ВИ ніколи не отрималєте з таким ставленям?? Чи просто заробляєте на написанні відгуків, Ви не перша така людина, не здивували. Чи просто в Вас стільки негатива що нема куди його подіти?
Да, наша торгова марка PERFECTUS "настільки серйозна контора" що шиє речі в будь-якому розмірі ІНДИВІДУАЛЬНО ПІД ЗАМІРИ ПОКУПЦЯ, що написано в описанні товару, і чого ВИ також не читали, і навіть не можете усвідомити факт, що індивідуальний пошив виключає наявність складу, ми круче, ми робимо ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПОШИВ РЕЧЕЙ З 3D ПРИНТАМИ.
В Україні ми такі одні. З тисячами постійних покупців по Україні, Європі та США.
Ви в своєму відгук уна сайті сказали що накладете на нас "анафему". Ви надзвичайна людина 😂
Donna Misteriosa - Хамське відношення до клієнта, неадекват
У відповідь мене полили брудом, сказали що я "не покупець", а це "не відгук", а заказуха від конкурентів. Тобто, за логікою цього продавця, якщо людина не отримала товар, тому, що замість товара отримала хамство, то ця людина має замовчати і ніяк не висловлювати своє обурення загалу, бо вона начебто не є клієнтом, круто, правда? В такому випадку, залишаю за собою право називати їх "непродавцем", адже вони нічого мені не продали)) Враження від спілкування з непродавцем просто унікальні - так зі мною як з клієнтом ще ніколи не спілкувалися, це вперше і, сподіваюсь, востаннє, посилання на відгук і потік неадеквату продавця - https://prom.ua/ua/opinions/view/13577529
По суті. підняли Ваше замовлення, через стільки часу це було складно,
І переписку в Вайбер
По пунктам.
Якщо серйозна людлина робить покупку з серйозною метою отримати річ, вона бачить опис товару і читає його, щоб усвідомлювати що купує.
Якщо покупець бачить три рази в описанні товару написане слово ПЕРЕДПЛАТА 100%, то якщо він досвідчений та вміє логічно мислити, то шукає ГАРАНТІЇ для безпечної оплати, якщо покупець колись-кимось зляканий, всього боїться та шукає тільки наложек - то він не купує.
Просто? Просто.
Скажіть, навіщо купили Ви і яким покупцем себе Ви себе вважаєте?
Ви оформили покупку на футболку Степан Бандера
Ви, якщо вважаєте себе серйозним покупце - то читали опис товару, при виборі оплати Вам також випав ОДИН спосіб ПЕРЕДПЛАТА 100%
Тобто ЧОТИРИ рази ВИ бачите слово ПЕРЕДПЛАТА 100% і "насмілюєтеся" з ваших слів запитати про наложку. так не роблять реальні покупці, а тільки ті, хто приходить лишити негативний відгук на змовлення, формально, адже на порталі пром.юа щоб "втопити" конкуретна і написати йому негативних відгуків достатньо просто зробити покупку і можна писати все, що завгодно.
Я не вірю що доросла людина не помітила ЧОТИРИ рази слово ПЕРЕДПЛАТА, бо Ви натискали на нього при оформленні замовлення.
Що Вам і відповіли - наложек немає. Вас це настільки обурило, що Ви написали нам величезний опус відгук на сайті, Вам було мало, Ви пішли вишукувати ДЕ ЩЕ можна зробити нам шось погане.
За що?
За те що Ви не читаєте що і де купуєте?
ЧИ не бачите слова ГАРАНТІЇ тут же біля опис товару?
За що Ви вліпили нам одиницю іна сайті і тут?
За те, що ми даємо точний опис товару?
ЧИ за те, що шиємо круті якісні речі, які ВИ ніколи не отрималєте з таким ставленям??
Чи просто заробляєте на написанні відгуків, Ви не перша така людина, не здивували.
Чи просто в Вас стільки негатива що нема куди його подіти?
Да, наша торгова марка PERFECTUS "настільки серйозна контора" що шиє речі в будь-якому розмірі ІНДИВІДУАЛЬНО ПІД ЗАМІРИ ПОКУПЦЯ, що написано в описанні товару, і чого ВИ також не читали, і навіть не можете усвідомити факт, що індивідуальний пошив виключає наявність складу, ми круче, ми робимо ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПОШИВ РЕЧЕЙ З 3D ПРИНТАМИ.
В Україні ми такі одні. З тисячами постійних покупців по Україні, Європі та США.
Ви в своєму відгук уна сайті сказали що накладете на нас "анафему".
Ви надзвичайна людина 😂
Мирного Вам неба та здоров'я, в усіх напрямах )))