Це жах! Тобто наші правоохоронні органи спокійно спостерігають як власники готелю знущаються над відпочиваючими! Я є жертва, яку обманули з бронею, побили та вигнали, гроші за бронь не повернули.
Найжахливіший готель в Буковелі! Після прочитаної інформації та нижче наданих фактів у Вас відпаде будь-яке бажання їхати сюди відпочивати, адже потім ще місяць Ви будете лікуватись не тільки фізично, а й психологічно. 1. Отруєння бургером. Вечеряли в ресторані цього готелю, після чого вночі була сильна блювота. Увесь наступний день тошнота та діарея. 2. Висипи на тілі після спа. Як... Читати відгук Найжахливіший готель в Буковелі! Після прочитаної інформації та нижче наданих фактів у Вас відпаде будь-яке бажання їхати сюди відпочивати, адже потім ще місяць Ви будете лікуватись не тільки фізично, а й психологічно. 1. Отруєння бургером. Вечеряли в ресторані цього готелю, після чого вночі була сильна блювота. Увесь наступний день тошнота та діарея. 2. Висипи на тілі після спа. Як зрозуміли що саме після спа в готелі? Бо через годину після відвідування зʼявились цятки та почервоніння на тілі. Обличчя та волосся не мочили, там шкіра як була так і залишилась. А ось починаючи з шиї усе тіло покрилось червоними висипами. Фото-фіксація є. Скоріш за все, не дотримувались правильного хлорування басейну і у воді є інфекція. 3. Бійка між власником готелю і проживаючими. Подружня пара попросила вимкнути перфоратор, бо була вже 11 година ночі, адже їх дитина не може заснути (в готелі ведуться ремонтні роботи). Після чого ми чуємо на 5 поверсі крики, бійку та благання про допомогу. Усе зафіксовано на відео, як власник бив чоловіка, а поряд плаче дитина. Такої жорстокості ми не бачили ніде! Люди навіть з нижніх поверхів прибігли на ці крики. Викликали поліцію, що далі було не відомо. Вранці коли спускались з поверху, видно було на 4 поверсі каплі крові. Через пару днів в цьому номері заміняли меблі. Також почитали відгуки від інших гостей, виявляється що таке побиття не вперше. Подібна ситуація сталась в 2022 році. На ютубе є сюжет з відео побиттям, знайти можна «побиття gold palace”. 4. Персонал не ввічливий, ніхто перший не привітається. Вночі була ситуація що покоївки спускались по сходах і голосно розмовляли та сміялись, що чути було у номери( на хвилинку це була вже 12 година ночі). Зробили їм зауваження, реакції нуль. Стіни тонкі, чути абсолютно усе з інших номерів. За тиждень тільки один раз поміняли полотенця, усе інше давалось тільки при заселені і жодного разу не оновлювалось (гелі, шампуні, одноразові капці).
Наголошую, якщо цей коментар видалять - я розповсюджу усю інформацію в соц мережах, але вже з фото та відео-фіксацією. Це не потрібно замовчувати, а розповсюджувати щоб інші люди не зіпсували собі відпочинок в готелі Gold Palace.
23.06.2022, був заброньований номер люкс "З видом на гори" на 3 доби з відповідною передплатою. По приїзду, було заплачено повну суму перебування за 3 доби на рецепції, при цьому персонал кімнату не показав!.. Все розпочалося з візиту в номер (номер 408): постільна білизна не застелена, сан вузол не прибраний (фото 1), натомість відразу прейскурант за зіпсовані речі... На вимогу замінити... Читати відгук 23.06.2022, був заброньований номер люкс "З видом на гори" на 3 доби з відповідною передплатою. По приїзду, було заплачено повну суму перебування за 3 доби на рецепції, при цьому персонал кімнату не показав!.. Все розпочалося з візиту в номер (номер 408): постільна білизна не застелена, сан вузол не прибраний (фото 1), натомість відразу прейскурант за зіпсовані речі... На вимогу замінити номер на відповідний оплаченому, персонал запропонував номер 202, і на цей раз бігло показав номер. При поверхневому перегляді нічого поганого в номері не було відмічено, тому на номер погодились. Однак... санвузол не прибраний (фото 2-3 - унітаз; фото 4 - раковина), постіл заслана напевно на скору руку(фото 5), на батареї, за шторою лежить напів використаний "Orbit", залишений попередніми клієнтами (фото 6). Відразу на це не поскаржився персоналу. Ввечері звернувся до персоналу з тим, що наступного дня виселяємося від них, і з проханням повернути кошти за невикористані 2 дні. Причину пояснив, однак відповідь була, що я вже був заселений в номер і використовував його, і що не може бути описаного. Звісно, кошти повернути адміністратор і управляючий відмовилися (вимога була повернути кошти за невикористані 2 дні). На прохання зв'язати мене з власником відповіли відмовою, аргументуючи його відсутністю в Україні. Адміністратор вчинила по-хамськи, бо дивлячись у очі брехала, що заповнена мною анкета знаходиться в бухгалтерії. Коли ж прийшов управляючий, то показав анкету. Анкета підписана лише мною, немає ніяких підписів зі сторони закладу (фото зробив, але не викладаю). Хочу зазначити що при будь-якій угоді має стояти підписи двох сторін, інакше цей документ не може бути достовірним. Анкета складена неправильно, оскільки описані лише вимоги клієнта, без будь-яких зобов'язань зі сторони закладу (про якість наданих послуг). Ніякі офіційні документи таким чином не складаються. Окремо вкажу про якість перебування в номері... Абсолютно ніякої шумоізоляції... Розмова тих, хто йде коридором прослуховується в номері. Якщо інший клієнт заходить у сусідній номер, враження, що він відчиняє мій номер. Це не те що в люкс, а в стандарт не вписується... Останнє фото 7 - фото яке вказує хто був адміністратором закладу. Всю вказану інформацію залишив у книзі відгуків. Прошу власника зв'язатися зі мною за вказаними там контактними даними. Служба захисту прав споживачів чекатиме на вас....
Скоріше «Horror» чим Gold Palace Що це за бидлота в адміністрації?!!! Це притон а не готель!!! Неадиквати псують людям психологічне та фізичне Здоровья!!!! З такою шкалою агресивності (як не привиті тварі!!!!).,взагалі подалі від людей !!! Цей притон п/с «готель» потрібно арештувати і ліквідувати до сизо ту бидлоту що з бейжами обслуги!!! Я шокована!!! Яка Європа???!!!! Поки така... Читати відгук Скоріше «Horror» чим Gold Palace Що це за бидлота в адміністрації?!!! Це притон а не готель!!! Неадиквати псують людям психологічне та фізичне Здоровья!!!! З такою шкалою агресивності (як не привиті тварі!!!!).,взагалі подалі від людей !!! Цей притон п/с «готель» потрібно арештувати і ліквідувати до сизо ту бидлоту що з бейжами обслуги!!! Я шокована!!! Яка Європа???!!!! Поки така бидлота в суспільстві!!! Чи це менталітет регіона Буковель???!!!! Краще вже в Закопане де гарантія вдалого відпочинку!!!! Надіюсь справа буде належним чином розглянута!!! Бидло повинне понести покарання!!! Молоді як це у нормальних цивилізованих країнах як найменше повернути кошти а як нормально то і оплатити реабілітацію !!!! Потерпілим молодим людям бажаю міцного психологічного Здоровья!!!
GOLD PALACE/ Оминайте стороною цей готель!!!! В першу чергу, хочу зазначити, що це відгук для людей, які планують відпочинок в "GOLD PALACE". Якщо у Вас складуться негативні враження про відпочинок в готелі в цілому, "клієнторієнтовані" дівчата з рецепції, просто пошлють вас на три букви, і це без перебільшень, а бездіяльній поліції, з якою вони вже давно про все домовилися, просто... Читати відгук GOLD PALACE/ Оминайте стороною цей готель!!!! В першу чергу, хочу зазначити, що це відгук для людей, які планують відпочинок в "GOLD PALACE". Якщо у Вас складуться негативні враження про відпочинок в готелі в цілому, "клієнторієнтовані" дівчата з рецепції, просто пошлють вас на три букви, і це без перебільшень, а бездіяльній поліції, з якою вони вже давно про все домовилися, просто скажуть, що винні у всьому ви, і що ви принижували бідних дівчат! Люди! Не вірте табличці на рецепції: "рейтинг на букінгу 9.3", читайте уважно відгуки відвідувачів на гугл картах та інших сайтах , і основне, фідбеки адміністрації на негативні відгуки: "виговорилися? стало легше?", "це вашу вагітну дружину почув весь готель, а не нас", "у вашій щирості можна засумніватися", "та ви одержимі" і тд. Це звісно свідчить про неосвіченість даних осіб та те, що керівництво не навчило дівчат спілкуванню з клієнтами. В першу чергу, керівники закладу мають бути зацікавлені в гідному відпочинку своїх клієнтів! Інакше не вводьте в оману людей простою цифрою рейтингу 9.3, яка взагалі не відповідає дійсності! *** 25.12.2021ми з сестрою приїхали гарно провести час та відпочити! В цьому готелі ми зіткнулися з хамством та брудом, і не могли повірити, що в готелі з високим рейтингом на букінгу, взагалі таке можливо! В перший день ми прийшли в столову готелю повечеряти. Там проводився корпоратив (незакрита вечірка), для невеликої кількості людей (2 столи!), де лунала російська музика!. Ми попросили не включати російську музику, на що отримали відповідь від дівчини з рецепції, що в нас країна мультинаціональна ! Це як??? Музика лунала на весь готель, звісно, російську музику ніхто не виключив, нам пообіцяли, що після 22:00 буде тихо, тож ми пішли з сестрою на прогулянку по Буковелю. Повернувшись в номер вже після 22:30, музика припинилася, але ми чули страшні крики на поверсі, і до нашого номера вривалися «нетверезі люди». Ми попросили їх піти, через деякий час знову були крики поверхом нижче. Звукоізоляції ніякої немає! Уявіть собі, як можна відпочивати, коли на поверсі верещить нетвереза компанія? Йшла дівчина на нашому поверсі, я попросила її, щоб вона втихомирила її друзів, на що я почула хамство в свою сторону! Дівчина поводилася неадекватно, почала крити матом і крикнула до мене "ушла в комнату и спишь"! Моя сестра почувши це, вийшла з номера, і ми словесно заспокоїли дану особу і вона пішла! Після того, я подзвонила адміністратору (у вайбері дівчина записана як NINA GOLD PALACE!), пояснивши, що не ми повинні втихомирювати нетверезих людей, на що вона мені відповіла, що їй надоїли наші постійні зауваження. Я до неї підійшла, сказала, що ми просто хочемо нормального відпочинку, і не я повинна втихомирювати їх, у відповідь мене послала на "три букви" і виганяла з готелю! Це відповідь дівчини з рецепції готелю «Gold Palace”! Поліція ніяк не відрегувала, вона бездіяльна! з поліцією давно про все домовлено з боку готелю! Керівник компанії, яка святкувала корпоратив, сам підійшов до нас і вибачився, пообіцяв, що буде тихо і ми зможемо відпочити! Але як бачите, дівчатам з рецепції, адміністраторам та власникам байдуже!
Бʼють, обманюють з бронею, виганяють
Найгірший готель
1. Отруєння бургером.
Вечеряли в ресторані цього готелю, після чого вночі була сильна блювота. Увесь наступний день тошнота та діарея.
2. Висипи на тілі після спа.
Як... Читати відгук Найжахливіший готель в Буковелі! Після прочитаної інформації та нижче наданих фактів у Вас відпаде будь-яке бажання їхати сюди відпочивати, адже потім ще місяць Ви будете лікуватись не тільки фізично, а й психологічно.
1. Отруєння бургером.
Вечеряли в ресторані цього готелю, після чого вночі була сильна блювота. Увесь наступний день тошнота та діарея.
2. Висипи на тілі після спа.
Як зрозуміли що саме після спа в готелі? Бо через годину після відвідування зʼявились цятки та почервоніння на тілі. Обличчя та волосся не мочили, там шкіра як була так і залишилась. А ось починаючи з шиї усе тіло покрилось червоними висипами. Фото-фіксація є. Скоріш за все, не дотримувались правильного хлорування басейну і у воді є інфекція.
3. Бійка між власником готелю і проживаючими.
Подружня пара попросила вимкнути перфоратор, бо була вже 11 година ночі, адже їх дитина не може заснути (в готелі ведуться ремонтні роботи). Після чого ми чуємо на 5 поверсі крики, бійку та благання про допомогу. Усе зафіксовано на відео, як власник бив чоловіка, а поряд плаче дитина. Такої жорстокості ми не бачили ніде! Люди навіть з нижніх поверхів прибігли на ці крики. Викликали поліцію, що далі було не відомо. Вранці коли спускались з поверху, видно було на 4 поверсі каплі крові. Через пару днів в цьому номері заміняли меблі.
Також почитали відгуки від інших гостей, виявляється що таке побиття не вперше. Подібна ситуація сталась в 2022 році. На ютубе є сюжет з відео побиттям, знайти можна «побиття gold palace”.
4. Персонал не ввічливий, ніхто перший не привітається. Вночі була ситуація що покоївки спускались по сходах і голосно розмовляли та сміялись, що чути було у номери( на хвилинку це була вже 12 година ночі). Зробили їм зауваження, реакції нуль. Стіни тонкі, чути абсолютно усе з інших номерів. За тиждень тільки один раз поміняли полотенця, усе інше давалось тільки при заселені і жодного разу не оновлювалось (гелі, шампуні, одноразові капці).
Наголошую, якщо цей коментар видалять - я розповсюджу усю інформацію в соц мережах, але вже з фото та відео-фіксацією. Це не потрібно замовчувати, а розповсюджувати щоб інші люди не зіпсували собі відпочинок в готелі Gold Palace.
Просто жахливо!!!
Все розпочалося з візиту в номер (номер 408): постільна білизна не застелена, сан вузол не прибраний (фото 1), натомість відразу прейскурант за зіпсовані речі... На вимогу замінити... Читати відгук 23.06.2022, був заброньований номер люкс "З видом на гори" на 3 доби з відповідною передплатою. По приїзду, було заплачено повну суму перебування за 3 доби на рецепції, при цьому персонал кімнату не показав!..
Все розпочалося з візиту в номер (номер 408): постільна білизна не застелена, сан вузол не прибраний (фото 1), натомість відразу прейскурант за зіпсовані речі... На вимогу замінити номер на відповідний оплаченому, персонал запропонував номер 202, і на цей раз бігло показав номер. При поверхневому перегляді нічого поганого в номері не було відмічено, тому на номер погодились. Однак... санвузол не прибраний (фото 2-3 - унітаз; фото 4 - раковина), постіл заслана напевно на скору руку(фото 5), на батареї, за шторою лежить напів використаний "Orbit", залишений попередніми клієнтами (фото 6). Відразу на це не поскаржився персоналу. Ввечері звернувся до персоналу з тим, що наступного дня виселяємося від них, і з проханням повернути кошти за невикористані 2 дні. Причину пояснив, однак відповідь була, що я вже був заселений в номер і використовував його, і що не може бути описаного. Звісно, кошти повернути адміністратор і управляючий відмовилися (вимога була повернути кошти за невикористані 2 дні). На прохання зв'язати мене з власником відповіли відмовою, аргументуючи його відсутністю в Україні.
Адміністратор вчинила по-хамськи, бо дивлячись у очі брехала, що заповнена мною анкета знаходиться в бухгалтерії. Коли ж прийшов управляючий, то показав анкету. Анкета підписана лише мною, немає ніяких підписів зі сторони закладу (фото зробив, але не викладаю). Хочу зазначити що при будь-якій угоді має стояти підписи двох сторін, інакше цей документ не може бути достовірним. Анкета складена неправильно, оскільки описані лише вимоги клієнта, без будь-яких зобов'язань зі сторони закладу (про якість наданих послуг). Ніякі офіційні документи таким чином не складаються.
Окремо вкажу про якість перебування в номері... Абсолютно ніякої шумоізоляції... Розмова тих, хто йде коридором прослуховується в номері. Якщо інший клієнт заходить у сусідній номер, враження, що він відчиняє мій номер. Це не те що в люкс, а в стандарт не вписується...
Останнє фото 7 - фото яке вказує хто був адміністратором закладу.
Всю вказану інформацію залишив у книзі відгуків. Прошу власника зв'язатися зі мною за вказаними там контактними даними. Служба захисту прав споживачів чекатиме на вас....
ГАНЬБА !!!!
Що це за бидлота в адміністрації?!!!
Це притон а не готель!!!
Неадиквати псують людям психологічне та фізичне Здоровья!!!!
З такою шкалою агресивності (як не привиті тварі!!!!).,взагалі подалі від людей !!!
Цей притон п/с «готель» потрібно арештувати і ліквідувати до сизо ту бидлоту що з бейжами обслуги!!!
Я шокована!!!
Яка Європа???!!!!
Поки така... Читати відгук Скоріше «Horror» чим Gold Palace
Що це за бидлота в адміністрації?!!!
Це притон а не готель!!!
Неадиквати псують людям психологічне та фізичне Здоровья!!!!
З такою шкалою агресивності (як не привиті тварі!!!!).,взагалі подалі від людей !!!
Цей притон п/с «готель» потрібно арештувати і ліквідувати до сизо ту бидлоту що з бейжами обслуги!!!
Я шокована!!!
Яка Європа???!!!!
Поки така бидлота в суспільстві!!!
Чи це менталітет регіона Буковель???!!!!
Краще вже в Закопане де гарантія вдалого відпочинку!!!!
Надіюсь справа буде належним чином розглянута!!!
Бидло повинне понести покарання!!!
Молоді як це у нормальних цивилізованих країнах як найменше повернути кошти а як нормально то і оплатити реабілітацію !!!!
Потерпілим молодим людям бажаю міцного психологічного Здоровья!!!
Виганяють з готелю! Жах!
В першу чергу, хочу зазначити, що це відгук для людей, які планують відпочинок в "GOLD PALACE".
Якщо у Вас складуться негативні враження про відпочинок в готелі в цілому, "клієнторієнтовані" дівчата з рецепції, просто пошлють вас на три букви, і це без перебільшень, а бездіяльній поліції, з якою вони вже давно про все домовилися, просто... Читати відгук GOLD PALACE/ Оминайте стороною цей готель!!!!
В першу чергу, хочу зазначити, що це відгук для людей, які планують відпочинок в "GOLD PALACE".
Якщо у Вас складуться негативні враження про відпочинок в готелі в цілому, "клієнторієнтовані" дівчата з рецепції, просто пошлють вас на три букви, і це без перебільшень, а бездіяльній поліції, з якою вони вже давно про все домовилися, просто скажуть, що винні у всьому ви, і що ви принижували бідних дівчат! Люди! Не вірте табличці на рецепції: "рейтинг на букінгу 9.3", читайте уважно відгуки відвідувачів на гугл картах та інших сайтах , і основне, фідбеки адміністрації на негативні відгуки: "виговорилися? стало легше?", "це вашу вагітну дружину почув весь готель, а не нас", "у вашій щирості можна засумніватися", "та ви одержимі" і тд. Це звісно свідчить про неосвіченість даних осіб та те, що керівництво не навчило дівчат спілкуванню з клієнтами. В першу чергу, керівники закладу мають бути зацікавлені в гідному відпочинку своїх клієнтів! Інакше не вводьте в оману людей простою цифрою рейтингу 9.3, яка взагалі не відповідає дійсності!
***
25.12.2021ми з сестрою приїхали гарно провести час та відпочити! В цьому готелі ми зіткнулися з хамством та брудом, і не могли повірити, що в готелі з високим рейтингом на букінгу, взагалі таке можливо!
В перший день ми прийшли в столову готелю повечеряти. Там проводився корпоратив (незакрита вечірка), для невеликої кількості людей (2 столи!), де лунала російська музика!.
Ми попросили не включати російську музику, на що отримали відповідь від дівчини з рецепції, що в нас країна мультинаціональна ! Це як???
Музика лунала на весь готель, звісно, російську музику ніхто не виключив, нам пообіцяли, що після 22:00 буде тихо, тож ми пішли з сестрою на прогулянку по Буковелю. Повернувшись в номер вже після 22:30, музика припинилася, але ми чули страшні крики на поверсі, і до нашого номера вривалися «нетверезі люди». Ми попросили їх піти, через деякий час знову були крики поверхом нижче. Звукоізоляції ніякої немає! Уявіть собі, як можна відпочивати, коли на поверсі верещить нетвереза компанія?
Йшла дівчина на нашому поверсі, я попросила її, щоб вона втихомирила її друзів, на що я почула хамство в свою сторону! Дівчина поводилася неадекватно, почала крити матом і крикнула до мене "ушла в комнату и спишь"! Моя сестра почувши це, вийшла з номера, і ми словесно заспокоїли дану особу і вона пішла!
Після того, я подзвонила адміністратору (у вайбері дівчина записана як NINA GOLD PALACE!), пояснивши, що не ми повинні втихомирювати нетверезих людей, на що вона мені відповіла, що їй надоїли наші постійні зауваження. Я до неї підійшла, сказала, що ми просто хочемо нормального відпочинку, і не я повинна втихомирювати їх, у відповідь мене послала на "три букви" і виганяла з готелю! Це відповідь дівчини з рецепції готелю «Gold Palace”!
Поліція ніяк не відрегувала, вона бездіяльна! з поліцією давно про все домовлено з боку готелю!
Керівник компанії, яка святкувала корпоратив, сам підійшов до нас і вибачився, пообіцяв, що буде тихо і ми зможемо відпочити! Але як бачите, дівчатам з рецепції, адміністраторам та власникам байдуже!