Ще один букет від Флора де люкс, як завжди все супер, і асортимент і обслуговування (порадили квіти, розповіли як доглядати вдома, запакували від дощу).
Щиро дякую за чуйність і сервіс) Дуже поспішала, переживала, дівчата допомогли порадою та швидко зробили букет! Букет вийшов шикарний:), шкода не маю фото, не зробила в поспіху. Бажаю успіху!
Я є постійним клієнтом Flora de Luxe! Квіти свіжі, різноманітні та неймовірно красиві. Флористи завжди допомагають мені з вибором і складають чудовий букет. Приємна атмосфера, привітний персонал і що важливо - помірні ціни. Рекомендую цей магазин всім, хто шукає якісні квіти та професійне обслуговування!"
Почав купувати квіти в цій мережі з початком повномасштабки. Знижку військовому роблять завжди. Завжди почують та допоможуть людині яка не знаходиться на місці, а замовляє з місць де не завжди є звʼязок. Хоч в Дніпрі, хоч у Львові чи Києві- завжди ставляться з розумінням!!! Дівчатка обіцяв вам чесний відгуки!! Ви бест оф зе бест!!!
Дуже подобається ця мережа квіткових магазинів. В Хмельницькому в нас їх є кілька. Загальне враження - якщо потрібно квіти на будь яку подію - то звертаюсь лише до них) Щоразу дуже приємні та уважні дівчата. І квіти порадять, і пакування, і про дрібнички не забудуть. А організувати доставку квітів для іменинниці о 20:50 вечора, то взагалі для... Читати відгук Дуже подобається ця мережа квіткових магазинів. В Хмельницькому в нас їх є кілька. Загальне враження - якщо потрібно квіти на будь яку подію - то звертаюсь лише до них) Щоразу дуже приємні та уважні дівчата. І квіти порадять, і пакування, і про дрібнички не забудуть. А організувати доставку квітів для іменинниці о 20:50 вечора, то взагалі для них не проблема) І вже за пів години щаслива іменниця надсилає тобі одну за одним фото з букетом квітів.
Також у мене був випадок, коли потрібно було замовити квіти подрузі, яка проживає в іншій оласті. Звернулась з цим проханням до дівчат в своєму місті. Вони поділились контактом своїх колег у Здолбунові. Вдячна, що мені не довелось шукати ці контакти самостійно. Дякую, ви завжди даруєте лише позитивні емоціїї!
Замовляла букет з доставкою для колеги в інше місто. Так як Flora de luxe має дуже велику кількість магазинів в різних містах, звернулась до них. Замовлення прийняли швидко. Так як я сама не могла обрати квіти, бо замовляла по телефону, дівчата попитали про уподобання, у всьому допомогли. Швидкість доставки вразила. Моя колега в захваті від букету), а я... Читати відгук Замовляла букет з доставкою для колеги в інше місто. Так як Flora de luxe має дуже велику кількість магазинів в різних містах, звернулась до них. Замовлення прийняли швидко. Так як я сама не могла обрати квіти, бо замовляла по телефону, дівчата попитали про уподобання, у всьому допомогли. Швидкість доставки вразила. Моя колега в захваті від букету), а я - від обслуговування) Тепер я ваш постійний покупець)♥️
Працюю у Флора де Люкс вже 2,5 роки і це один з кращих моїх роботодавців. Прекрасне ставлення власників, колектив «бомба», умови роботи хороші. Все, про що говорили на співбесіді при прийнятті на роботу - дотримано, навіть більше) Між собою ми спілкуємось і я знаю, що це не лише моя думка, так вважають всі а нашому колективі. Робочі моменти і навантаження... Читати відгук Працюю у Флора де Люкс вже 2,5 роки і це один з кращих моїх роботодавців. Прекрасне ставлення власників, колектив «бомба», умови роботи хороші. Все, про що говорили на співбесіді при прийнятті на роботу - дотримано, навіть більше) Між собою ми спілкуємось і я знаю, що це не лише моя думка, так вважають всі а нашому колективі. Робочі моменти і навантаження бувають різні (колись можна трохи розслабитися, а колись напружена робота), залежить від сезону, від свят, від ринку, від багатьох зовнішніх умов. Але це нормальна ситуація, це робота. Флора де Люкс однозначно хороший роботодавець.
Переваги:
Дотримані абсолютно всі домовленості, які були при прийнятті.
Працювала декілька місяців, потрапила як раз в період свят. Замість обіцяного графіка роботи по 13 годин, в свята працювали нібито 15 годин, але на справді виходили з роботи о 2 годині ночі, звичайно ніхто не допоачував за ці перепрацьовані години. До цього в цій сфері не працювала ні я, ні майже весь персонал, керівництво не просто показувало на нащи помилки,... Читати відгук Працювала декілька місяців, потрапила як раз в період свят. Замість обіцяного графіка роботи по 13 годин, в свята працювали нібито 15 годин, але на справді виходили з роботи о 2 годині ночі, звичайно ніхто не допоачував за ці перепрацьовані години. До цього в цій сфері не працювала ні я, ні майже весь персонал, керівництво не просто показувало на нащи помилки, а й говорили з нами на повищених токах, постійно говорили про законищо і штрафи, нашого боку ніякого агресивного ставлення не було. Про те що дуже часто привозили просто залишки з інших магазинів і зазвичай гниль, яку відразу приходилось списувати, не може йти і мови. Але саме "цікаве" почалось на наступний день як я повідомила що звільняюсь. Відразу на наступний день приїхала налогова і звичайно мене зробили винною. При чому в чому я дізналась аж в судді після отримання повістки) я повідомила про це керуючих, але відповіді так і нема. Сподіваюсь колись вам не вдасться уникнути закону і правосуддя та отримати все в 100 кратному обсязі, за потрачені нерви і сили тих співробітників з якими ви обішлись так само
НR менеджер зателефонувала і запропонувала прийти на співбесіду, після якої зі мною мав звʼязатись керівник. Але на наступний день після співбесіди менеджер зателефонувала і сказала, що навіть без спілкування з керівником можна виходити на стажування. Термін НЕОПЛАЧУВАНОГО стажування-тиждень. Мене це спочатку налякало, але вирішила розпочати роботу, бо маю великий досвід роботи в HR і була впевнена в своїх силах. Читати відгук НR менеджер зателефонувала і запропонувала прийти на співбесіду, після якої зі мною мав звʼязатись керівник. Але на наступний день після співбесіди менеджер зателефонувала і сказала, що навіть без спілкування з керівником можна виходити на стажування. Термін НЕОПЛАЧУВАНОГО стажування-тиждень. Мене це спочатку налякало, але вирішила розпочати роботу, бо маю великий досвід роботи в HR і була впевнена в своїх силах. В перший день стажування мені було сказано, що 2 дня я слухаю і дивлюсь, а вже з третього модна буде приступати до роботи. Не дивлячись на це, вже з першого дня я приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і на наступний день я ці співбесіди вже проводила. Робила абсолютно все, що мені було сказано. Не дивлячись на це, на другий день, раніше закінчення робочого дня, мені помахали ручкой (див.скрін). Далі, думаю, буде звернення конкретно до колективу HR.
Ви не забувайте, що я такий самий HR менеджер, як і ви і я знаю як це працює. Навіть, якщо я з досвідом (зверніть увагу, більшим, ніж у вас), у вас я все одно стажер, нова людина в колективі, яку треба обучати і вказувати на задачі, які треба виконувати. Я робила все, що мені казали. Я-СТАЖЕР, але вже з першого дня приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і вже сама проводила співбесіди. Я-СТАЖЕР, якому ВИ говорите що необхідно робити. Якщо Вам мало того, що я вже на другий день стажування робила, треба це проговорювати і казати конкретно що необхідно ще робити. Якщо береться нова людина в колектив, її навчають і говорять що не так, що треба змінювати, що треба робити. А ви вирішили мене одразу злити, тому сміливо роблю висновки, що ви це зробили з якоїсь своєї особистої неприязні, а не тому що у ВАС «пауза по людях». Серйозно? За півтора дня СТАЖУВАННЯ ви вирішили повісити на мене відповідальність за 30 відгуків (які назбирались явно не за півтора дня мого стажування) і те, що не поприходили люди на стажування яких ВИ записали? Я була максимально зацікавлена в цій роботі, я писала собі скрипи до 11 вечора, я з першого дня приймала дзвінки, провела 4-5 співбесід, відповідала на повідомлення, старалась звонити відгуки, поки дівчина, яка мене стажувала, проводила співбесіду, готова була вчитись. Якщо вам цього було мало, необхідно було дати мені додаткові задачі. Повторюсь, я СТАЖЕР, нова людина в колективі, якщо вам було мало від мене ініціативи, ВАМ треба було мені про це говорити, а не просто злити мене.
Переваги:
Нема
Недоліки:
Багато, але підписала договір про нерозголошення, тому не можу всього тут написати, на жаль
Пропрацювала майже 5 років. Кожного разу потрібно було випрошувати підняття зарплати для флористів. При цьому мені особисто не піднімали зарплату 3 роки. Хоча при цьому обовʼязків стало в 5 разів більше. Адже коли я прийшла, магазинів було два. А нині 9+доставка+завсклади. Окрім цього я займалась закупкою товару не лише на наші магазини, але й на інші регіони, веденням інстаграму, замовленням... Читати відгук Пропрацювала майже 5 років. Кожного разу потрібно було випрошувати підняття зарплати для флористів. При цьому мені особисто не піднімали зарплату 3 роки. Хоча при цьому обовʼязків стало в 5 разів більше. Адже коли я прийшла, магазинів було два. А нині 9+доставка+завсклади. Окрім цього я займалась закупкою товару не лише на наші магазини, але й на інші регіони, веденням інстаграму, замовленням квітки, рекрутингом, адміністративними питаннями, питаннями реклами, організаційними питаннями, навчанням персоналу, нарахуванням зарплати(персоналу більше 50 людей), контентом, креативами та ще купою всього! А далі трапилась сварка з власником через його небажання покращувати робочі умови. Немає відпусток, немає лікарняних, працюємо «як заправки»(новий рік, Різдво. Великдень в денну і нічну за звичайною ставкою), зарплата та сама, тільки умови гірші.
В принципі львівську філію я навчала людській флористиці, адже їх рівень був букети на скотч, жодного супутнього товару, невміння пояснити клієнтам ані догляд за квітами, ані вміння працювати з претензіями. Все це я розвивала та маленькими кроками вводила.
На жаль обезцінювання у них вкрай поширена тема. Коли мене прямо упросили(я не дуже хотіла, так як відчувала, що моя минула сварка з власником щодо покращення робочих умов якось вплине на результат) поїхати відкрити магазин у Дніпрі, я поїхала і відкрила, виконуючи обовʼязки директора з розвитку, директора магазину, менеджера із закупки і т д . Так і сталось. Премію у 10000 грн мені просто зажали. Власник вирішив, що раз я домовлялась з генеральним директором, то маю у нього гроші і забирати. І нічого, що вони його звільнили…
Коли я попросила власника пояснити мені відмову, він так і не зміг цього зробити. Взагалі поведінка власників нагадує ображених підлітків. Врешті була змушена звільнитися. Абсолютно не рекомендую цю компанію. Флористи вимушені працювати з великою кількістю гнилої та затертої неякісної квітки. За словами власника: «ви ж хочете дешеву квітку продавати?» Вибивають в чек клієнтам квіти поганої якості, у більшості випадків цих квітів вже давно немає, але вони рахуються на приході. Це тому, що фірма не хоче списувати квітку, а вішає величезні списання гнилі прямо на флористів та завскладів! Ну і мінімальна зп офіційна. Все інше в конверті. Такі ось умови для працівників. Ясно що мільйон фопів і половина виручки чорна. Як і бухгалтерія. У курʼєрів та заучкладів вічно недоукомплектованою та зламані машини! А в курєрській немає кондиціонера. Мусите розуміти, що букети доставляються влітку в особливій кондиції. Все, що дівчата заробляють додатково ділиться навпіл із магазином)) а окрім списання є цілий список штрафів. Тому велкам ту Флора де люкс.
Флора - великий асортимент
Постійний клієнт Flora de Luxe
Кращий квітковий
Флора в Хмельницькому
Флора де дбкс
Флора це настрій
Дуже потішив чудовий маленький букетик від флора де люкс)
Подобається магазин
Відмінна якість обслуговування
Flora de Luxe
Дуже поспішала, переживала, дівчата допомогли порадою та швидко зробили букет! Букет вийшов шикарний:), шкода не маю фото, не зробила в поспіху.
Бажаю успіху!
Рекомендую
Завжди свіжі квіти
Рекомендую, дуже клієнторієнтована компанія, привітні флористи, допоможуть обрати на будь яку подію.
Найкращий магазин квітів!
Чудовий магазин квітів
Приємна атмосфера, привітний персонал і що важливо - помірні ціни. Рекомендую цей магазин всім, хто шукає якісні квіти та професійне обслуговування!"
Флора де Люкс
Дуже дякую за сервіс
Марія Хмельницький
А організувати доставку квітів для іменинниці о 20:50 вечора, то взагалі для... Читати відгук Дуже подобається ця мережа квіткових магазинів. В Хмельницькому в нас їх є кілька. Загальне враження - якщо потрібно квіти на будь яку подію - то звертаюсь лише до них) Щоразу дуже приємні та уважні дівчата. І квіти порадять, і пакування, і про дрібнички не забудуть.
А організувати доставку квітів для іменинниці о 20:50 вечора, то взагалі для них не проблема) І вже за пів години щаслива іменниця надсилає тобі одну за одним фото з букетом квітів.
Також у мене був випадок, коли потрібно було замовити квіти подрузі, яка проживає в іншій оласті. Звернулась з цим проханням до дівчат в своєму місті. Вони поділились контактом своїх колег у Здолбунові. Вдячна, що мені не довелось шукати ці контакти самостійно.
Дякую, ви завжди даруєте лише позитивні емоціїї!
Чудова мережа
Замовлення прийняли швидко. Так як я сама не могла обрати квіти, бо замовляла по телефону, дівчата попитали про уподобання, у всьому допомогли. Швидкість доставки вразила.
Моя колега в захваті від букету), а я... Читати відгук Замовляла букет з доставкою для колеги в інше місто. Так як Flora de luxe має дуже велику кількість магазинів в різних містах, звернулась до них.
Замовлення прийняли швидко. Так як я сама не могла обрати квіти, бо замовляла по телефону, дівчата попитали про уподобання, у всьому допомогли. Швидкість доставки вразила.
Моя колега в захваті від букету), а я - від обслуговування)
Тепер я ваш постійний покупець)♥️
Одна з найкращих Компаній, де я працювала
Між собою ми спілкуємось і я знаю, що це не лише моя думка, так вважають всі а нашому колективі.
Робочі моменти і навантаження... Читати відгук Працюю у Флора де Люкс вже 2,5 роки і це один з кращих моїх роботодавців. Прекрасне ставлення власників, колектив «бомба», умови роботи хороші. Все, про що говорили на співбесіді при прийнятті на роботу - дотримано, навіть більше)
Між собою ми спілкуємось і я знаю, що це не лише моя думка, так вважають всі а нашому колективі.
Робочі моменти і навантаження бувають різні (колись можна трохи розслабитися, а колись напружена робота), залежить від сезону, від свят, від ринку, від багатьох зовнішніх умов. Але це нормальна ситуація, це робота.
Флора де Люкс однозначно хороший роботодавець.
Жахливе відношення до співробітників
Некомпетентність HR відділу
Читати відгук НR менеджер зателефонувала і запропонувала прийти на співбесіду, після якої зі мною мав звʼязатись керівник. Але на наступний день після співбесіди менеджер зателефонувала і сказала, що навіть без спілкування з керівником можна виходити на стажування. Термін НЕОПЛАЧУВАНОГО стажування-тиждень. Мене це спочатку налякало, але вирішила розпочати роботу, бо маю великий досвід роботи в HR і була впевнена в своїх силах.
В перший день стажування мені було сказано, що 2 дня я слухаю і дивлюсь, а вже з третього модна буде приступати до роботи. Не дивлячись на це, вже з першого дня я приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і на наступний день я ці співбесіди вже проводила. Робила абсолютно все, що мені було сказано.
Не дивлячись на це, на другий день, раніше закінчення робочого дня, мені помахали ручкой (див.скрін).
Далі, думаю, буде звернення конкретно до колективу HR.
Ви не забувайте, що я такий самий HR менеджер, як і ви і я знаю як це працює.
Навіть, якщо я з досвідом (зверніть увагу, більшим, ніж у вас), у вас я все одно стажер, нова людина в колективі, яку треба обучати і вказувати на задачі, які треба виконувати.
Я робила все, що мені казали.
Я-СТАЖЕР, але вже з першого дня приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і вже сама проводила співбесіди.
Я-СТАЖЕР, якому ВИ говорите що необхідно робити.
Якщо Вам мало того, що я вже на другий день стажування робила, треба це проговорювати і казати конкретно що необхідно ще робити.
Якщо береться нова людина в колектив, її навчають і говорять що не так, що треба змінювати, що треба робити.
А ви вирішили мене одразу злити, тому сміливо роблю висновки, що ви це зробили з якоїсь своєї особистої неприязні, а не тому що у ВАС «пауза по людях».
Серйозно? За півтора дня СТАЖУВАННЯ ви вирішили повісити на мене відповідальність за 30 відгуків (які назбирались явно не за півтора дня мого стажування) і те, що не поприходили люди на стажування яких ВИ записали?
Я була максимально зацікавлена в цій роботі, я писала собі скрипи до 11 вечора, я з першого дня приймала дзвінки, провела 4-5 співбесід, відповідала на повідомлення, старалась звонити відгуки, поки дівчина, яка мене стажувала, проводила співбесіду, готова була вчитись. Якщо вам цього було мало, необхідно було дати мені додаткові задачі.
Повторюсь, я СТАЖЕР, нова людина в колективі, якщо вам було мало від мене ініціативи, ВАМ треба було мені про це говорити, а не просто злити мене.
Власники жлоби і брехуни
В принципі львівську філію я навчала людській флористиці, адже їх рівень був букети на скотч, жодного супутнього товару, невміння пояснити клієнтам ані догляд за квітами, ані вміння працювати з претензіями. Все це я розвивала та маленькими кроками вводила.
На жаль обезцінювання у них вкрай поширена тема. Коли мене прямо упросили(я не дуже хотіла, так як відчувала, що моя минула сварка з власником щодо покращення робочих умов якось вплине на результат) поїхати відкрити магазин у Дніпрі, я поїхала і відкрила, виконуючи обовʼязки директора з розвитку, директора магазину, менеджера із закупки і т д . Так і сталось. Премію у 10000 грн мені просто зажали. Власник вирішив, що раз я домовлялась з генеральним директором, то маю у нього гроші і забирати. І нічого, що вони його звільнили…
Коли я попросила власника пояснити мені відмову, він так і не зміг цього зробити. Взагалі поведінка власників нагадує ображених підлітків. Врешті була змушена звільнитися. Абсолютно не рекомендую цю компанію. Флористи вимушені працювати з великою кількістю гнилої та затертої неякісної квітки. За словами власника: «ви ж хочете дешеву квітку продавати?»
Вибивають в чек клієнтам квіти поганої якості, у більшості випадків цих квітів вже давно немає, але вони рахуються на приході. Це тому, що фірма не хоче списувати квітку, а вішає величезні списання гнилі прямо на флористів та завскладів! Ну і мінімальна зп офіційна. Все інше в конверті. Такі ось умови для працівників. Ясно що мільйон фопів і половина виручки чорна. Як і бухгалтерія. У курʼєрів та заучкладів вічно недоукомплектованою та зламані машини! А в курєрській немає кондиціонера. Мусите розуміти, що букети доставляються влітку в особливій кондиції. Все, що дівчата заробляють додатково ділиться навпіл із магазином)) а окрім списання є цілий список штрафів. Тому велкам ту Флора де люкс.