Відправляла зубну щітку Новою поштою на ремот. Зателефонували сказали , що відремонтували , і сказали оплатити тоді тільки відправлять назад. Я оплатила і чекаю свою щітку. Але , як виявилось менеджер який відправляв помилився з адресою і відправили свмі собі кур'єром. Коли кур'єр їм телефонував вони морозились не відповідали декілька разів. Я зв'язалась з НП і вони сказали нехай відправник або прийме замовлення і відправить заново, або прийде оформити переадресацію. Розмовляла з менеджером сервісного центру божились що ходили все владнали, але нічого не мінялось, сказали піде ще раз. А прийняти замовлення у кур'єра відмовились. От Нова пошта і написала , що у зв'язку з відмовою отримувача товар відправили на утилізацію. Моєму здивуванню не було меж, це всього лише за 2 дні перемовин з сервісним центром і НП. Халатність менеджерів центру очевидна, Нова Пошта так і не підтвердила , що до них хтось приходив з цього центу, а при відмові отримувача товар йде на утилізацію. В підсумку зубна щітка яка коштуваоа 1400 грн + ремонт взяли 350 грн. і я залишилась ні з чим. На моє прохання повернути кошти хоча б за ремонт менеджер відморозилась. А відгук на іхньому сайті не пропускають для публікації , бо це їм не вигідно НЕ раджу цей сервіс ні в якому разі!!!
Халатність працівників - Відгуки про Firstservice
НЕ раджу цей сервіс ні в якому разі!!!
відгук
Коментарі до відгуку