Фирменный магазин Cropp
Фирменный Cropp - это польский бренд, который создает яркую одежду для молодежи и пользуется огромной популярностью во многих странах мира. Входит в компанию LPP SA, которая имеет еще 5 брендов: Reserved, House, Mohito, Sinsay и Talinder.
Впервые бренд появился на рынке Польши в 2004 году. Учредители - польские бизнесмены Марек Пихоцкий и Ежи Лубянець. В...
детальніше Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 6 відгуків
Аксесуари Взуття Одяг
Не жах, але й не супер
У мене після декількох тижнів роботи почались проблеми з диханням і я втрачав свідомість на вулиці і в ТЦ, виходячи з магазину. Це в мене вперше. Через постійний біг(інакше це не назвеш) по залу та через неймовірну купу пилу, хоч прибирання і здійснюється кожного дня.
- Стажера ганяють... Читати відгук Попередній відгук дуже вичерпний і як на мене 100% влучний. Хочу доповнити
У мене після декількох тижнів роботи почались проблеми з диханням і я втрачав свідомість на вулиці і в ТЦ, виходячи з магазину. Це в мене вперше. Через постійний біг(інакше це не назвеш) по залу та через неймовірну купу пилу, хоч прибирання і здійснюється кожного дня.
- Стажера ганяють як шаленого зайця із самого початку, це факт. Навіть дивіться, стажер ще не знає розташування в залі всіх товарних одиниць, особливо не під час сейлу, коли все вразброс, в цей же час старший плювати на це хотів з високої дзвіниці. Кінець зміни, логічно, що він може взяти на себе одяг і рознести швидше, адже він тут як мінімум рік, але ні, старший каже: "ПРИСКОРЮЙСЯ" разів п'ять і бере на себе "поправляння залу", з чим впорається навіть покупець. Розподілення обов'язків дійсно хромає і не на користь тільки що влаштованих. Втомлюєшся в будь якому разі, навіть власна мотивація вичерпується швидко.
- Реплен - одяг зі складу, який треба постійно виносити, сканувати і проклеювати цінниками. Причому із різними старшими реплену то менше, то більше. Тобто хтось увесь день стоїть на реплені на касі, бігаючи на склад, а хтось не поспішаючи встигає ще допомогти по залу.
- Щодо годин: задля економії або просто не вгадавши кількість людей на запари можуть ставити по дві людини, причому другий з них стажер. Несешся зі сльозами на очах від втоми, вдогонку в рацію чуєш від старшого "ШВИДШЕ А ТО НЕ ВСТИГНЕМО І ЗАЛИШИМОСЬ ТУТ", збоку п'ятеро покупців просять винести їм зі складу взуття, ще двоє кричать з каси, а на примірочних стоїть рейл із купою одягу - і все це на тобі, адже у старшого ще багато надважливого реплену на складі. І це звичайний вівторок. Замість допомоги отримуєш сумнівну мотивацію "Ну нічого скоро будеш все встигати".
- Прибирання здійснюється сухою шваброю, що не виправляє наявність пилу.
- Часові рамки - о да, вони дійсно є на все, причому стандарти такі, що з ними не справляється ніхто, ні новенькі, ні старенькі.
- Купа безглуздих стандартів по типу "Ти не можеш спочатку зробити то, а потім то", які змінюються залежно від старшого на зміні.
- Не люблю доносити, але наблюдаючи картину і попередньо поспілкувавшись зі "старожилами": старші люблять практикувати стояння в сліпій зоні/ вихід із магазину на годинИ. Коли запари нема, якось і забиваєш, вони ж тут головні. Але треба бути готовим, що одного разу прийдеш на вечір, а зала розтрощена вщент, на примірці купа речей, а троє працівників миленько спілкуються про надважливі речі в сліпій зоні.
- Мотивації дійсно нема, лише кнут. На зборах директор сказав, що всі погано працюють і тому буде легше замінити працівника на нового одним днем, а не панькатись з нами. Коли постало питання про моє звільнення, цей один день перетворився на три тижні і мене не схотіли відпускать.
Відсутність опису товару
Якщо Вас цікавить більш детальна інформація про товар, Ви можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для Вас способом (за номером телефону +380930641199, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину).
Обнаружен дефект
У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Лучше покупать оффлайн
Шорты прислали не того размера. На бирке - S, на самом изделии... Читати відгук Заказывала шорты и джинсы. Джинсы сели более-менее ок, размер соответствовал заявленному, но не очень хороший материал - к нему "цепляются" мелкие нитки и т.д., когда идёшь куда-то, нужно брать с собой щётку для одежды, так как уже через час-полтора джинсы выглядят неаккуратно. Тем более заказывала черный цвет.
Шорты прислали не того размера. На бирке - S, на самом изделии - M. Заказывала, чтобы ходить дома, поэтому возвращать не стала, но вообще это серьезный косяк и сотрудникам стоит быть внимательнее.
И по поводу доставки - собирать заказ с 1-2 вещами "до 4-х рабочих дней" это дофига.
Вывод: вообще магазин неплохой, но доставкой больше не воспользуюсь, только реальный магазин, где видишь качество ткани и размер.
Усі замовлення комплектуються автоматично. У разі, якщо Ви отримали товар невідповідного розміру, Вам необхідно звернутися до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected].
Сроки доставки хромают
Перед відправкою замовлення комплектується на складі, цей процес складає від 1 до 4 робочих днів. Доставка становить від 6 робочих днів з моменту відправлення товару зі складу в Польщі.
Джинсова куртка