БРЕХУНИ - вам можуть змінити дату відправки замовлення, не повідомивши вас.
ШАХРАЇ - ціни сайту не відповідають дійності. Взагалі інформація вказана на сайті може не відповідати дійсності, а саме: ціна/ комплектація/ графік відправлення замовлень/ те шо ви можете повернути товар, а вони гроші. Навіть, якщо ви не забираєте на пошті товар - гроші вам ніхто не поверне. Можливо, якщо тільки наложкою, так ви хоч якось себе захистите.
КРАДІЇ - вислала додатково гроші за оплату послуг нової пошти. Гроші ВЗЯЛИ, послуги НП не оплатити. ГРОШІ ВКРАЛИ, бо більше мені ніхто не відповідав. Додзвонитися на гарячу лінію - шось фантастичне.
На стадії замовлення вони наче янголятка, після ОПЛАТИ починається зовсім інша історія.
24.07.2023 замовила то оплатила кільцеву LED лампу. На сайті вона була 1796, але менеджер сказав що ціна сайту не актуальна, а лампа дорожче 1874. Ну не велика різниця - то нічого страшного.
На сайті вказано, що вони відправляють замовлення 1-3 дні - ЦЕ БРЕХНЯ.
Наразі я знаходжуся закордоном і я попросила їх відправити поштою на перевізника та вислала вказану ними суму на +150 грн (доставка НП). Вони мене по телефону запевнили, що відправлять день в день. Замовила у понеділок, крайній строк доставки для мене буда субота. У четвер я написала менеджеру Андрію +380 (63) 272 90 90, через якого було зроблене замовлення, чи можу я попросити в них номер накладної. І ТУТ ПОЧАЛИСЯ ВЕСЕЛОЩІ!!!!!
Лампу не відправили. Усі замовлення відправлять лише у суботу. Те, що мене запевняли, що відправка буде день в день - БРЕХНЯ.
Через те, що мене не попередили про зміну дати відправки я потрапила на 60€, бо мені знову треба робити доставку закордон через перевізника.
ШО МЕНІ СКАЗАВ МЕНЕДЖЕР:
1. Таке буває, ми не можемо усім повідомляти про зміни у датах відправлення.
(Для мене це було прям супер-важливо, через це я і замовляла у них, бо на їх сайті вказано, що доставка 1-3 дні)
2. Ми нічим не можемо вам більше допомогти;
3. Кошти ми не повертаємо. Відмовитися від товару не можна.
ВИШЕНКА НА ТОРТІ: Я надіслала +150 грн за оплату послуг нової пошти. Гроші взяли, але відправили НЕ ОПЛАТИВШИ. Просто забрали собі 150 грн. Це називається - ВКРАЛИ ГРОШІ.
Додзвонитися і щось в них вияснити - шось з області фантастики! «НІЧИМ ДОПОМОГТИ НЕ МОЖЕМО» - ТОР фраза менеджера.
БІЛЬШЕ НІКОЛИ В ЖИТТІ Я НАВІТЬ НЕ ЗАЙДУ НА ЇХ САЙТ, не говорячи про повторні замовлення. Та дам максимальну огласку цьому магазину, у 3 словах: 2 згодні
ШАХРАЇ - БРЕХУНИ - КРАДІЇ. - Відгуки про Fire Tech інтернет-магазин
ШАХРАЇ - ціни сайту не відповідають дійності. Взагалі інформація вказана на сайті може не відповідати дійсності, а саме: ціна/ комплектація/ графік відправлення замовлень/ те шо ви можете повернути товар, а вони гроші. Навіть, якщо ви не забираєте на пошті товар - гроші вам ніхто не поверне. Можливо, якщо тільки наложкою, так ви хоч якось себе захистите.
КРАДІЇ - вислала додатково гроші за оплату послуг нової пошти. Гроші ВЗЯЛИ, послуги НП не оплатити. ГРОШІ ВКРАЛИ, бо більше мені ніхто не відповідав. Додзвонитися на гарячу лінію - шось фантастичне.
На стадії замовлення вони наче янголятка, після ОПЛАТИ починається зовсім інша історія.
24.07.2023 замовила то оплатила кільцеву LED лампу. На сайті вона була 1796, але менеджер сказав що ціна сайту не актуальна, а лампа дорожче 1874. Ну не велика різниця - то нічого страшного.
На сайті вказано, що вони відправляють замовлення 1-3 дні - ЦЕ БРЕХНЯ.
Наразі я знаходжуся закордоном і я попросила їх відправити поштою на перевізника та вислала вказану ними суму на +150 грн (доставка НП).
Вони мене по телефону запевнили, що відправлять день в день.
Замовила у понеділок, крайній строк доставки для мене буда субота. У четвер я написала менеджеру Андрію +380 (63) 272 90 90, через якого було зроблене замовлення, чи можу я попросити в них номер накладної.
І ТУТ ПОЧАЛИСЯ ВЕСЕЛОЩІ!!!!!
Лампу не відправили. Усі замовлення відправлять лише у суботу. Те, що мене запевняли, що відправка буде день в день - БРЕХНЯ.
Через те, що мене не попередили про зміну дати відправки я потрапила на 60€, бо мені знову треба робити доставку закордон через перевізника.
ШО МЕНІ СКАЗАВ МЕНЕДЖЕР:
1. Таке буває, ми не можемо усім
повідомляти про зміни у датах відправлення.
(Для мене це було прям супер-важливо, через це я і замовляла у них, бо на їх сайті вказано, що доставка 1-3 дні)
2. Ми нічим не можемо вам більше допомогти;
3. Кошти ми не повертаємо. Відмовитися від товару не можна.
ВИШЕНКА НА ТОРТІ:
Я надіслала +150 грн за оплату послуг нової пошти. Гроші взяли, але відправили НЕ ОПЛАТИВШИ. Просто забрали собі 150 грн. Це називається - ВКРАЛИ ГРОШІ.
Додзвонитися і щось в них вияснити - шось з області фантастики!
«НІЧИМ ДОПОМОГТИ НЕ МОЖЕМО» - ТОР фраза менеджера.
БІЛЬШЕ НІКОЛИ В ЖИТТІ Я НАВІТЬ НЕ ЗАЙДУ НА ЇХ САЙТ, не говорячи про повторні замовлення. Та дам максимальну огласку цьому магазину, у 3 словах:
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку