Марта Відгук додано 16 листопада, 2023 год94 перегляда
Чекала декілька днів. Думала, що не писатиму негативного відгуку, оскільки здавалося, що питання було вирішене, але ні, тож ось:
Зробила замовлення (капсулки для росту волосся та сироватка для шкіри голови). До речі, сервісом користуюся давно, ніколи не було жодних зауважень, все подобалось, тож саме зараз мені прикро, що більше сюди не повернусь. Отримала замовлення у відділення НП, але потрібно було перекерувати у поштомат, тож переглянути вміст не було можливості. Та й нащо? - думала я, знаючи, що ніколи раніше не виникало проблем чи непорозумінь з даним інтернет-магазином. З капсулками все було добре, термін придатності до 2025 року, а от термін придатності сироватки завершуваувся вкінці жовтня 2023 року. Замовлення я отримала 21 жовтня - непогана ідея позбавитися товару, правда ж? :) В наборі 4 баночки (за інструкцією слід використовувати сироватку двічі на тиждень та наносити 1/4 вмісту баночки). Можна здогадатися, що я не встигла би використати й однієї баночки з 4-х.
Звернулася з цією проблемою до магазину. Попередньо, звісно ж, навіть не використовувала цю сироватку, хотіла просто її повернути. Відповіли мені через 12 днів після мого звернення - вже й не очікувала, якщо чесно. Запевнили, що товар повертати не потрібно, вибачилися та запропонували компенсацію у розмірі ціни даної сироватки на наступне замовлення. Приємно та клієнтоорієнтовано. Конфлікт довелося владнати. У понеділок я зробила нове замовлення, вказала інформацію щодо компенсації у примітках до замовлення, а також додатково написала ще раз на ел. адресу (все, як домовлялися). Результат думаю очевидний :) Замовлення так і не було відправлене по цей день (хоча зазвичай у них відправлення відбувається протягом 24 годин), на звернення ніхто не реагує. Пишу вже який день. Мабуть, знову доведеться чекати 12 днів, а можливо й взагалі не дочекаюся відповіді.
Я без проблем можу зробити замовлення на іншому сайті. Питання не в грошах чи цій компенсації (я її навіть не вимагала, магазин сам проявив ініціативу). Питання в тому, що я таки, як клієнт, розраховую на певні терміни. Особливо, якщо це стосується прийому капсулок, які вже завершуються, а отримати нові я просто не можу.
Не здатні зреалізувати замовлення, - так поінформуйте про це. Мене цілком задовільнила би будь-яка відповідь. Позитивна/негативна/нейтральна - байдуже. Я лише хочу отримати свій товар або принаймі інформацію щодо термінів реалізації замовлення. Очікувати щоденно "з моря погоди" - марна трата часу. Давно би вже могла придбати в іншому місці. Взагалі не розумію чому досі цього не зробила. Мабуть, попередній позитивний досвід з даним інтернет-магазином повпливав та змусив бути переконаною, що жодних проблем в подальшому не повинно виникнути.
Порада: якщо таки купуєте товари на даному сервісі, - ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте терміни придатності на пошті і лише потім оплачуйте товар (тобто оформляйте замовлення з післяплатою), щоб не виникнуло таких ось неприємних ситуацій.
Роками була задоволеною та купувала тут товари, але щось пішло не так :) - Відгуки про ezebra.com.ua
Зробила замовлення (капсулки для росту волосся та сироватка для шкіри голови). До речі, сервісом користуюся давно, ніколи не було жодних зауважень, все подобалось, тож саме зараз мені прикро, що більше сюди не повернусь. Отримала замовлення у відділення НП, але потрібно було перекерувати у поштомат, тож переглянути вміст не було можливості. Та й нащо? - думала я, знаючи, що ніколи раніше не виникало проблем чи непорозумінь з даним інтернет-магазином. З капсулками все було добре, термін придатності до 2025 року, а от термін придатності сироватки завершуваувся вкінці жовтня 2023 року. Замовлення я отримала 21 жовтня - непогана ідея позбавитися товару, правда ж? :) В наборі 4 баночки (за інструкцією слід використовувати сироватку двічі на тиждень та наносити 1/4 вмісту баночки). Можна здогадатися, що я не встигла би використати й однієї баночки з 4-х.
Звернулася з цією проблемою до магазину. Попередньо, звісно ж, навіть не використовувала цю сироватку, хотіла просто її повернути. Відповіли мені через 12 днів після мого звернення - вже й не очікувала, якщо чесно. Запевнили, що товар повертати не потрібно, вибачилися та запропонували компенсацію у розмірі ціни даної сироватки на наступне замовлення. Приємно та клієнтоорієнтовано. Конфлікт довелося владнати. У понеділок я зробила нове замовлення, вказала інформацію щодо компенсації у примітках до замовлення, а також додатково написала ще раз на ел. адресу (все, як домовлялися). Результат думаю очевидний :)
Замовлення так і не було відправлене по цей день (хоча зазвичай у них відправлення відбувається протягом 24 годин), на звернення ніхто не реагує. Пишу вже який день. Мабуть, знову доведеться чекати 12 днів, а можливо й взагалі не дочекаюся відповіді.
Я без проблем можу зробити замовлення на іншому сайті. Питання не в грошах чи цій компенсації (я її навіть не вимагала, магазин сам проявив ініціативу). Питання в тому, що я таки, як клієнт, розраховую на певні терміни. Особливо, якщо це стосується прийому капсулок, які вже завершуються, а отримати нові я просто не можу.
Не здатні зреалізувати замовлення, - так поінформуйте про це. Мене цілком задовільнила би будь-яка відповідь. Позитивна/негативна/нейтральна - байдуже. Я лише хочу отримати свій товар або принаймі інформацію щодо термінів реалізації замовлення. Очікувати щоденно "з моря погоди" - марна трата часу. Давно би вже могла придбати в іншому місці. Взагалі не розумію чому досі цього не зробила. Мабуть, попередній позитивний досвід з даним інтернет-магазином повпливав та змусив бути переконаною, що жодних проблем в подальшому не повинно виникнути.
Порада: якщо таки купуєте товари на даному сервісі, - ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте терміни придатності на пошті і лише потім оплачуйте товар (тобто оформляйте замовлення з післяплатою), щоб не виникнуло таких ось неприємних ситуацій.
відгук
Коментарі до відгуку