Українеці нескорені. Не може приватне підприємство зневажати права громадян і бути понад законом. Не може інтернет ресурс грати за власними правилами поклавши иди і дачу на законодавствоткраїни кожній прауює. Прикрий досвід виборювання своїх прав користувача розміщено на загал . За надмірну наполегливість у листуванні з турботою користувачу спочатку почали знімати товари з продажу без порушень з його боку. Потім зробили неможливе. Матиматично відобразили рейтинг з 5 на 5,9. Це при 68 п'ятизіркових позначках за 1 однозіркове оцінювання. Матиматично не могло вийти 4,9 результати за таких даних без ручного втручання. Навіть на 51+ оцінка до 1- оцінки, то є статистичний мінімум виходу на ті самі 5 зірок. Не 4,9. А у користувача було 68+ позначки проти 1-. За те, що на Шафі не вміють рахувати профіль цього користувача заблоковано вже 28 діб . Усі запити закриваються без розгляду. Зрозуміло, що для прикриття скоєного через 30 діб від початку перегонів профіль буде знищено. Але приховати це Шафі і вийти сухою з води за це вже не вдається. По всьому інтернет розголос пішов. Ручна статистика - ганьба і недовіра до ресурсу. Знищення сумлінних користувачів з особистої помсти адміна - ганьба для керівника підприємства в якого працюють подібні особистості.
На цьому сайті кожен може поспілкуватися з винахідниками новшеств особисто. Це сайт для роботодавців і працівників. Ми продавці партнери Шафи. Особа автор поста вільно висловлюється щодо рішень Шафи, наче це справа її рук.
EVO знає про всі описані нижче події Едининим скоєним мною порушенням на Шафі було використання права на розголос того, що зі мною скоїла Шафа.
За те, що я обурилась тому, що через відмову від БО я втратила напрацьований тяжкою працею статус Супер продавця і вважала це несправедливим, керівник відділу турботи Марія разом із адміном Владою почала знімати мої товари з продажу без пояснення чим саме вони не відповідають правилам сайту. Це тривало тижнями. Потім Марія без жодного порушення обмежила для мене функцію продажів у моєму профілі взагалі, начебто через мої скарги на інші товари. Скарги я надіслала до Турботи для прикладу того, що мої зняті з продаду товари у значно більшій мірі відповідають попвилам сайту, ніж у іншіх. І оскільки, я не припиняла казати про все, що зі мною роблять адміни Шафи на Шафі роблячі розголос у Тік-Ток, то Марія застосувала до мене безпідставно пункт образа Адміна і видалила авторизацію для мого облікового запису на Шафі. Я жодним чином не ображала жодного співробітника Шафи за особистими відмінностями. Правила Шафи застосований Марією для підґрунтя блокування стосуються виключно меж Шафи. У правилах не міститься жодного пункту , що блокування користувача можливо, якщо Шафі не подобається , як користувач висвітлює своє бачення подій на Шафі на іншіх ресурсах. Ненормативну лексику я не вживала, жодним чином нікого не обізвала. Марії було замало просто так взяти і видалили мій профіль. Марія дуже хотіла попередньо ще плюнути мені у обличчя. Тому на Шафі без прохання автора відгуку поновили вже видалений, як невідповідний відгук річної давнини залишений мені , як продавцю. Покупця, на час поновлення відгуку не було у мережі більше 30 діб, як свідчать про це скріни відкритого діалогу, того діалогу, що і спричинив відгук, за яким я мерщій зробила фіксацію. Зафіксовано час повідомлення, що цей покупець 5 (!) разів залишив мені відгук по одному діалогу (!) І теж самий час свідчить за цим діалогом, що покупець був відсутній у мережі більше 30 діб, отже він жодним чином не міг власноруч просити Турботу відновити видалений відгук і відредагувати його.
Але і цього Марії було недостатньо. Оскільки я мала від неї повідомлення не про те, що доля мого профілю знаходиться на розгляді і все ще можна переглянути, як це є насправді, а мені надіслали відомості, що мій профіль неживий, то я не маючи іншого профілю на Шафі створила новий де бажала мирно працювати далі. Але Марія хутко знайшла мене і там. Спочатку вона без пояснення причин вже не посилаючись на жодні образи зняла мої товари з продажу, ті товари які я розміщувала у новому профілі тиждень , а потім взагалі скасувала мені авторизацію і в новому профілі без жодних виправдань власним діям. Повідомивши лише, що у користувача на Шафі має бути один профіль. Так я вважала, що попереднього профілю вже немає і це мій єдиний. Наразі відомо, що мій попередній профіль, якій налічує 9 років і має взірцеву репутацію ще живий , находиться на розгляді і підлягає відновленню.
Я прошу Шафу відновити мені доступ до нього. За 9 років я мала виключно схвальні відгуки, до мене покупці зверталися повторно постійно. Я жодним чином не порушила правила Шафи і не маю наміру робити це в наступному. Прошу дати мені можливість торгувати на Шафі. Так до Турботи я вже написала 333 листи.
Це все, що я мала сказати з цього приводу. Якщо посилання не працює, то викопіруйте цю строку і вставте у пошук у Тік-ток. Я маю права на розголос! Я маю право на захист моїх прав! Я маю право на вільний вислів думок літературною мовою без образ! Я вільна громадянка вільної країни. Я маю бути захищена і поновлена у правах!
Саме так! Залишилось 2 дні . Через 30 діб вони приховуючи злочин зітруть акаунт вщент. Але всі докази збережено. Вони 5 разів помножити на 0 власну статистику, знищили довіру до свого інформаційного продукту і зганьбили себе. Увесь цей місяць я щодня писала купу листив до Турботи. Вони навмистно зробили це. Спочатку поновили з порушенням власних термінів вже видалений відгук річної давності з 5тикратним низьким невідповідним оцінюванням замість одної позначки від одного користувача. Тобто один користувач за одним діалогом більше 5 разів за виключно ручною допомого Адмінів ресурсу, оскільки сам цей користувач на той час не знаходявся у мережі 30+ діб (!) зміним мені рейтинг. Тільки так їм у ручному режімі вдалося досягти зниження мого рейтингу з 5 на 4,9 при усіх 5бальних оцінках від 68 оцінювачів за наявності вже оскарженого і видаленої рік тому невідповідної однозоряної позначки навіть не від покупця. Відгук щодо того, що в мене повна передплата не міг потрапити у рейтинг. Бо я маю право продавати на власних умовах. Покарання мене за це рейтингом і видаленням профілю неможливо за Законами України. Це пимус до невигідної угоди і помста за відмову. Це є доведений Карний злочин скоєний організованою групою осіб. Це не просто ганьба для ресурсу, за це має бути карне провадження з відповідними наслідками. Я буду вселяко добиватися цього висвітлюючи весь перебіг просування справи у соціальних мережах. Я не зупинюся. Мої права мають бути поновлені, винні особи покарані, а моральні збитки відшкодовано власником підприємства
Головне, що тепер невідомо які з відгуків на сайті залишили користувачі, а які відреагували в EVO . Компанія позбавила себе довіри. Керівництво про це знає і схвалює знищення самої складової достовірності інформації і сенсу боротися за оцінювання.
Правда на боці користувача - Відгуки про EVO company
відгук
Коментарі до відгуку
https://www.linkedin.com/posts/julia-novachenko-697599173_%D1%85%D0%BE%D1%87%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8C-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%8E-%D0%BC%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%B8-activity-7269369402272235520-88PG
Шафа і EVO не відповідають тут , але з ними можна поспілкуватися, якщо Ви викопиружте посилання і вставити у пошуку у гуглі.
За те, що я обурилась тому, що через відмову від БО я втратила напрацьований тяжкою працею статус Супер продавця і вважала це несправедливим, керівник відділу турботи Марія разом із адміном Владою почала знімати мої товари з продажу без пояснення чим саме вони не відповідають правилам сайту. Це тривало тижнями. Потім Марія без жодного порушення обмежила для мене функцію продажів у моєму профілі взагалі, начебто через мої скарги на інші товари. Скарги я надіслала до Турботи для прикладу того, що мої зняті з продаду товари у значно більшій мірі відповідають попвилам сайту, ніж у іншіх. І оскільки, я не припиняла казати про все, що зі мною роблять адміни Шафи на Шафі роблячі розголос у Тік-Ток, то Марія застосувала до мене безпідставно пункт образа Адміна і видалила авторизацію для мого облікового запису на Шафі. Я жодним чином не ображала жодного співробітника Шафи за особистими відмінностями. Правила Шафи застосований Марією для підґрунтя блокування стосуються виключно меж Шафи. У правилах не міститься жодного пункту , що блокування користувача можливо, якщо Шафі не подобається , як користувач висвітлює своє бачення подій на Шафі на іншіх ресурсах. Ненормативну лексику я не вживала, жодним чином нікого не обізвала. Марії було замало просто так взяти і видалили мій профіль. Марія дуже хотіла попередньо ще плюнути мені у обличчя. Тому на Шафі без прохання автора відгуку поновили вже видалений, як невідповідний відгук річної давнини залишений мені , як продавцю. Покупця, на час поновлення відгуку не було у мережі більше 30 діб, як свідчать про це скріни відкритого діалогу, того діалогу, що і спричинив відгук, за яким я мерщій зробила фіксацію. Зафіксовано час повідомлення, що цей покупець 5 (!) разів залишив мені відгук по одному діалогу (!) І теж самий час свідчить за цим діалогом, що покупець був відсутній у мережі більше 30 діб, отже він жодним чином не міг власноруч просити Турботу відновити видалений відгук і відредагувати його.
Але і цього Марії було недостатньо. Оскільки я мала від неї повідомлення не про те, що доля мого профілю знаходиться на розгляді і все ще можна переглянути, як це є насправді, а мені надіслали відомості, що мій профіль неживий, то я не маючи іншого профілю на Шафі створила новий де бажала мирно працювати далі. Але Марія хутко знайшла мене і там. Спочатку вона без пояснення причин вже не посилаючись на жодні образи зняла мої товари з продажу, ті товари які я розміщувала у новому профілі тиждень , а потім взагалі скасувала мені авторизацію і в новому профілі без жодних виправдань власним діям. Повідомивши лише, що у користувача на Шафі має бути один профіль. Так я вважала, що попереднього профілю вже немає і це мій єдиний. Наразі відомо, що мій попередній профіль, якій налічує 9 років і має взірцеву репутацію ще живий , находиться на розгляді і підлягає відновленню.
Я прошу Шафу відновити мені доступ до нього. За 9 років я мала виключно схвальні відгуки, до мене покупці зверталися повторно постійно. Я жодним чином не порушила правила Шафи і не маю наміру робити це в наступному. Прошу дати мені можливість торгувати на Шафі. Так до Турботи я вже написала 333 листи.
https://shafa.ua/uk/member/malinkakalinka
Це все, що я мала сказати з цього приводу. Якщо посилання не працює, то викопіруйте цю строку і вставте у пошук у Тік-ток. Я маю права на розголос! Я маю право на захист моїх прав! Я маю право на вільний вислів думок літературною мовою без образ! Я вільна громадянка вільної країни. Я маю бути захищена і поновлена у правах!