Самая худшая платформа для обучения, преподаватели не компетентные, вы просто отдаете деньги , а взамен вы получаете ролики из ютуба🤣 мало того они еще Они делают вид что обучают чему то по факту у этих людей нет ни профильного образования, ни стратегии обучения ученика, если бы можно и поставить оценку ноль, то они ее сполна заслуживают
Нам дуже шкода, що ваш досвід з Englishdom був саме таким. Наш пріоритет — забезпечити якісне навчання та підтримку для кожного студента, тому ми завжди відкриті до зворотного зв’язку й готові розібратися, що пішло не так.
Що стосується викладачів — у нас є багато тічерів з досвідом і сертифікатами, але якщо викладач вам не підійшов, ми завжди можемо допомогти з безкоштовною заміною.
Будь ласка, зверніться на [email protected], і ми обов’язково знайдемо рішення, яке підійде саме вам.
Сплатив 20 зайнять. Перше заняття у неділю взагалі не почалось. Здживований, через 8 хв я набрав підтримку - "ой, вибачте у викладачки форс-мажор, вона зателеонує та вибачиться" ( не сталося ні першого ні другого). В понеділок я у додатку побачив, що час наступного зайняття змінився. Надіслав запит у службу підтримку у Телеграм, пройшло дві години - тиша. Телефоную на 073... Читати відгук Сплатив 20 зайнять. Перше заняття у неділю взагалі не почалось. Здживований, через 8 хв я набрав підтримку - "ой, вибачте у викладачки форс-мажор, вона зателеонує та вибачиться" ( не сталося ні першого ні другого). В понеділок я у додатку побачив, що час наступного зайняття змінився. Надіслав запит у службу підтримку у Телеграм, пройшло дві години - тиша. Телефоную на 073 - 058-1791 - ніхто не відповідає. Починаю писати відгуки, не хочу навчатися у них. Я шокований
Перш за все, дозвольте висловити щирі вибачення за те, що трапилося. Розуміємо, наскільки це важливо мати надійний зв'язок та підтримку, і те, що ви зіткнулися з такими неприємностями, дійсно не відображає стандартів нашої служби.
Ми хочемо якомога швидше вирішити це непорозуміння та переконатися, що ваші майбутні заняття пройдуть гладко. Будь ласка, напишіть деталі вашої ситуації на електронну адресу [email protected]. Це допоможе нам точно зрозуміти, що сталося, та оперативно вжити необхідних заходів. Показати 1 відповідь
Маша, здравствуйте. Нам искренне жаль, что вы остались недовольны обучением в нашей школе. Стоит отметить, что наши студенты могут поменять преподавателя, а наши кураторы помогают это сделать и подберут преподавателя исключительно под ваши потребности. Таким образов вам будет комфортно и интересно учить английский. Напишите, пожалуйста, ваши контакты на мою рабочую почту [email protected], чтобы мы вместе смогли решить ситуацию в лучшую сторону.
Englishdom - Англійська Онлайн | Школа Нового Покоління
Самый ужасная школа обучения
Що стосується викладачів — у нас є багато тічерів з досвідом і сертифікатами, але якщо викладач вам не підійшов, ми завжди можемо допомогти з безкоштовною заміною.
Будь ласка, зверніться на [email protected], і ми обов’язково знайдемо рішення, яке підійде саме вам.
Englishdom - неприємні враження
Перш за все, дозвольте висловити щирі вибачення за те, що трапилося. Розуміємо, наскільки це важливо мати надійний зв'язок та підтримку, і те, що ви зіткнулися з такими неприємностями, дійсно не відображає стандартів нашої служби.
Ми хочемо якомога швидше вирішити це непорозуміння та переконатися, що ваші майбутні заняття пройдуть гладко. Будь ласка, напишіть деталі вашої ситуації на електронну адресу [email protected]. Це допоможе нам точно зрозуміти, що сталося, та оперативно вжити необхідних заходів. Показати 1 відповідь
Не понравилось