Ємільчинський РТЦК та СП відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки користувачів
Ємільчинський РТЦК та СП
1.0 5
1 відгук / 132 перегляда
Результати відгуків

Ємільчинський РТЦК та СП

Гость Гость 5 квітня, 2023 год
До мене 27.07.2022 за допомогою звернувся військовозобов’язаний житель Барашівської сільської ради Новоград-Волинського району. Він розповів, що на 10 годину прибув на виклик до Першого відділення Новоград-Волинського районного територіального центру комплектації та соціальної підтримки ((ТЦК та СП - в минулому військкомат), який розташований за адресою смт. Ємільчине, вул. Шевченка, 20. Там його запитали, чи хоче він іти до лав ЗСУ? На... Читати відгук До мене 27.07.2022 за допомогою звернувся військовозобов’язаний житель Барашівської сільської ради Новоград-Волинського району. Він розповів, що на 10 годину прибув на виклик до Першого відділення Новоград-Волинського районного територіального центру комплектації та соціальної підтримки ((ТЦК та СП - в минулому військкомат), який розташований за адресою смт. Ємільчине, вул. Шевченка, 20. Там його запитали, чи хоче він іти до лав ЗСУ? На що той відповів, що в нього четверо неповнолітніх дітей і має право на відстрочку. Після працівником відділення йому було сказано, іти в банк і сплатити штраф в розмірі 850 грн, для чого вручено банківські реквізити ( фото додається). Саме це і спонукало його звернутись до мене.

Я йому роз’яснив, що підставою для сплати штрафу може бути лише ПОСТАНОВА, яка приймається не начальником відділення, а керівником Новоград-Волинського районного Територіального центру комплектування та соціальної підтримки, в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності (ч.2 ст. 235, 255 ,ч.1 ст.268 КУпАП), після розгляду ним ПРОТОКОЛУ щодо адмінправопорушення. Протоколиза статтями 210, 210-1, 211КУпАП мають право складати виключно уповноважені на те посадові особи ТЦК і СП, а не будь-хто (ст. 255 КЗпАП). Нормами КУпАП не передбачено складання протоколу про адміністративне правопорушення у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Затим він повернувся до Першого відділення ТЦК та СП, з проханням надати йому Постанову і Протокол. У відповідь отримав погрози, залякування (відкриття кримінального провадження) інші методи психологічного тиску з боку працівників відділення. Особливо, як з’ясувалось пізніше, « старався» заступник керівника відділення Примак Андрій Андрійович. Після такого «пресування» і соціальної підтримки», яку надає ТЦК та СП за своїм визначенням, військовозобов’язаний сплатив «штраф» і повідомив мені.

В той же день на прохання військовозобов’язаного, я особисто розмовляв на цю тему з керівником Першого відділення Гриньком Віталієм Петровичем. Потрібно, надати йому належне, що він з розумінням віднісся до моїх аргументів щодо неправомірної поведінки його підлеглих.

Проте пізніше з’ясувалось, що така практика щодо примушення до сплати штрафів військовозобов’язаних без складання ПРОТОКОЛУ і прийняття ПОСТАНОВИ носить системний характер. Перебуваючи у приміщенні відділення я чув непоодинокі скарги на неправомірні дії його керівництва і від інших військовозобов’язаних, яких спонукали платити штраф, а вони не розуміли за що. Особливо своєю неадекватною поведінкою вирізнявся, уже згаданий, Примак А.А. Довелось особисто чути, як він кричав на К.., ніби на свого раба, принижуючи честь і гідність військовозобов’язаного, тільки за те, що той висловлював свою незгоду зі сплатою штрафу і скаржився своїй сестрі по телефону, яка проходить службу в ЗСУ.

Відповідно до ст.8 Конституції України, в Україні визнається і діє принцип верховенства права, який визначає людину, її права та свободи найвищою цінністю в державі, що обумовлює можливість обмеження її прав та свобод лише при неухильному дотриманні законодавства України та лише за наявності вини. Тобто, особа може бути притягнута до адміністративної відповідальності лише у тому разі, якщо її вину у вчиненні правопорушення буде доведено поза розумним сумнівом, на підставі належних та допустимих доказів із дотриманням встановленої законом процедури
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Зрозуміло, що в діях керівництва Першого відділення Н.-Волинського районного ТЦК та СП є беззаперечні ознаки правопорушення - перевищення військовою службовою особою влади чи службових повноважень, тобто умисне вчинення дій, які явно виходять за межі наданих цій особі прав чи повноважень (ст172-14 КУпАП).

Попереджувати, виявляти, припиняти кримінальні та інші правопорушення, вчинені у військових частинах, покладено на Військову службу правопорядку (ВСП) у Збройних Силах України. Тому я звернувся до Житомирського зонального відділу ВСП, з проханням провести службову перевірку зазначених фактів правопорушень з боку керівництва Першого відділення Н.-Волинського районного ТЦК та СП та з метою усунення правопорушень, вжити відповідних заходів юридичного впливу. Майже через два місяці отримав відповідь. З якої видно, що в діях керівництва Першого відділення ТЦК та СП є ознаки кримінального правопорушення передбачені ст.366 ККУ службове підроблення. У відповіді зазначено , що 27.07. 2022р щодо військовозобов’язаного складався адміністративний протокол згідно ч.2, ст.210 КУпАП і в той же день тобто 27.07.2022р. приймалась постанова №69 за справою про адмінправопорушення. З 11 години ранку до 15 години 10 хвилин 27.07.2022 року я разом з військовозобов’язаним перебували у відділенні і не могли отримати ні Протокол, ні Постанову. Нагадую, що Постанову приймає лише керівник районного відділу ТЦК і СП , який перебуває у м. Н.- Волинський, що за 50 км від Ємільчиного. Ніхто туди не їздив і звідти не приїздив. Є всі підстави стверджувати, що Протокол і Постанову підробили. Ось така х…, малята.

Дія керівництва Першого відділення і тих, хто їх покриває за принципом «я начальник ти - дурак» є неприпустимою, створює крайнє негативну думку щодо діяльності всього ТЦК та СП, не виховує повагу до служби в ЗСУ тощо. Особам, які свідомо в своїй діяльності ігнорують Конституцію і закони України, не місце в органах влади, зокрема в ТЦК та СП, особливо під час війни.
Ємільчинський РТЦК та СП
Ємільчинський РТЦК та СП
Рейтинг 1 з 5 на підставі 1 відгука

Державні установи
КиевТеплоЭнерго
КиевТеплоЭнерго

Рейтинг: 1.2
40 відгуків
ТОВ "Євро-Реконструкція"
ТОВ "Євро-Реконструкція"

Рейтинг: 1.3
55 відгуків
Одессаоблэнерго
Одессаоблэнерго

Рейтинг: 1.1
19 відгуків
Нафтогаз Украины
Нафтогаз Украины

Рейтинг: 1.1
163 відгука
Национальная гвардия Украины 3017
Национальная гвардия Украины 3017

Рейтинг: 1.8
5 відгуків
Школа 121
Школа 121

Рейтинг: 3.8
4 відгука