Андрій Носков Відгук додано понеділок, 1 грудня9 переглядів
Врешті мені відпвіли таки в Telegram - запитали номер телефону, який я лишав, коли залишав станцію. Далі був дзвінок мені з інформацією, що станцію поганяли, вона працює. Те що не заряджається до 100 % - то нормально, можна замінити батарею, але поки в цьому не має сенсу, бо вона заряджається до 95-98 %. Щодо скарги на те, що перестали працювати кулери - сказали, що мабуть це ви в налаштуваннях щось такк поставили. Тому можна забирати.... Особисто моя думка - таку діагностику можна робити по телефону і давати таку рекомендацію.... Але це не все. Приїхав забирати. Станція мені дали мою (звірив серійний номер), але упаковка від виробника дивним образом зникла, як і комплект кабелів разом з нею. Мені пропонували: 1) Забирати станцію і якщо знайдуть то відправлять коробку з шнурками; 2) Лишити станцію і її відправлять коли знайдуть коробку; Я настояв на тому, що станцію не залишку більше. Але втрачене майно мають компенсувати. Хоча мені це боляче, бо я втратив те, що неможливо повернути - упаковку виробника, яка дуже зручна для траспортування... Запропонували суму значно нижчу ніж вартість втрачених шнурків (1000 грн). Я показав вартість на сайті. Мені сказали, так це ж нові. Потім знайшли якийсь один шнурок і дали шнурок (точно не мій, можливо в когось забрали, можливо це був їхній). В кінці пообіціли, що якщо знайдуть - то надішлють, контакти для вдіпрвки звісно не просили... В результаті за перебування станції в ремонті протягом 5 днів я заплатив передпалту в 500 грн, яку мені не повертали, втратив пакування і свої рідні шнурки, за що отрима один шнур БВ та 1000 грн компенсації за другий. Ніяких змін в роботі станції не відбулося...
Інформаця на сайті вводить в оману - продовження історії - Відгуки про Ecoflow-fix.ua
Особисто моя думка - таку діагностику можна робити по телефону і давати таку рекомендацію....
Але це не все.
Приїхав забирати. Станція мені дали мою (звірив серійний номер), але упаковка від виробника дивним образом зникла, як і комплект кабелів разом з нею.
Мені пропонували:
1) Забирати станцію і якщо знайдуть то відправлять коробку з шнурками;
2) Лишити станцію і її відправлять коли знайдуть коробку;
Я настояв на тому, що станцію не залишку більше. Але втрачене майно мають компенсувати. Хоча мені це боляче, бо я втратив те, що неможливо повернути - упаковку виробника, яка дуже зручна для траспортування...
Запропонували суму значно нижчу ніж вартість втрачених шнурків (1000 грн). Я показав вартість на сайті. Мені сказали, так це ж нові. Потім знайшли якийсь один шнурок і дали шнурок (точно не мій, можливо в когось забрали, можливо це був їхній).
В кінці пообіціли, що якщо знайдуть - то надішлють, контакти для вдіпрвки звісно не просили...
В результаті за перебування станції в ремонті протягом 5 днів я заплатив передпалту в 500 грн, яку мені не повертали, втратив пакування і свої рідні шнурки, за що отрима один шнур БВ та 1000 грн компенсації за другий. Ніяких змін в роботі станції не відбулося...
відгук
Коментарі до відгуку