Доброго дня! Ми всі розуміємо яка ситуація в країні, проте будьте добрі якщо у вас аварійна ситуація зробіть розсилання користувачам. Добу відсутній інтернет, дозвонитися на службу підтримки нереально. З 15.11 це третій раз коли відсутній інтернет. І так по 12 годин немає світла і тому абоненти не мають змоги доступу до інтернету. Тобто загалом інтернетом ми користуємося 15 днів. І це з натяжкою
Олеся, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що у Вас виникли негативні враження від нашого сервісу. Але ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути Вашу довіру. Наразі дуже велике навантаження, тому кол-центр не може фізично відповісти на усі телефоні дзвінки у такі періоди. Ми щодня працюємо над відновленням роботи мережі в такий непростий час. Електроживлення на обладнанні вимикається не з нашої провини, але ми щодня продовжуємо роботу резервного живлення наскільки це можливо. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, будь ласка, напишіть звернення до керівництва з вашими даними номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
За вашими рекомендаціями написала звернення, проте ні відповіді ні інтернету немає. На жаль мене не почули, що потрібно зробити інформування користувачів про виникнення аварійної ситуації та повідомити терміни усунення. Коли буде відновлено роботу інтернету за адресою м. Київ, вул. Феодосійська, 2л
Інтернет провайдер для квартир та приватного сектору на швидкості до 1 Гбіт/с. Підключення можливе в м.Києві та області, м. Харків , м. Одеса, м. Вінниця.
Добу відсутній інтернет, дотелефонуватися до тех.підтримки нереально - Відгуки про ДОМОНЕТ
відгук
Коментарі до відгуку