Дорогі наші клієнти, щоразу сміємося, як бичимо негативні відгуки на цьому сайті а як вчитуємося в текст, то розуміємо, що це суто бізнес. Ось наприклад "Писала їм, а вони відповіли, що це твій вина", чи "Одяг який я отримала виявився некачественим" або наприклад " Замовила джинси з великою передоплатою і отримала повний гніт!"... ми так і не зрозуміли якій гніт отримала від нас клієнтка )))
Ну загалом, цей сервіс вже нам пропонував оплатити видалення створених ними ж негативних відгуків, але ми знаємо, що наші клієнти відразу бачать накрутку негативних відгуків на нас)
Переваги:
Обожнюю цей бренд, вже другий рік купую обновочки тільки тут. Якість шик та ціни прийнятні.
Исправьте лучше отношения к клиентам и сервису, и тогда не будет негативных отзывов. А то трепете людям нервы и не соблюдаете Законодательство Украины, и рассказываете про ИИ.... Жаль что с вами связалась, кучу нервов потратила. Хоть не кинули на деньги совсем, а так обманули с товаром... Да и ещё не известно как ваш товар носится будет, сколько джинсы проживут лет.... Хоть бы сезон без дыр относить.... Если порвутся, то тогда ясно что и магазин ваш по обслуживанию Г...о и товар тоже из той категории!
Дорогі клієнти прочитайте негативні відгуки, щоб зрозуміти шо це ШІ - Відгуки про B U Y M E (@buyme.brand)
Ну загалом, цей сервіс вже нам пропонував оплатити видалення створених ними ж негативних відгуків, але ми знаємо, що наші клієнти відразу бачать накрутку негативних відгуків на нас)
відгук
Коментарі до відгуку
Тут багато тих, кого ви кинули
Хоча згідно із Законом України, клієнт має право на повернення впродовж 14 днів
А не «якщо забрали з пошти - то все»
Ви ж самі все знаєте, нашо писати брехню про бізнес