Мала справу замовити геймерське крісло в магазині Borno(https://bonro.ua/), яке принесло мені тільки проблеми, згаяний час та не відновлені нервові клітини. Виконала замовлення 24.06.24(ввечері), 25.06.24 менеджер зателефонувала, підтвердила наявність та надала реквізити для оплати та повідомила, що відправлення товару здійсниться після оплати впродовж 2-3 днів. Оплата здійснювалася в цей же день. Я в очікуванні повідомлення з НП, але його не було, ну думаю ''ок, час ще маю''. Аж тут 01.07.24(через тиждень після замовлення) телефонує менеджер та повідомляє, що цього товару немає в наявності... шок. Пропонує обрати інше крісло та скидає посилання на сайт. За хвилин 30 я обрала крісло на сайті, зробила замовлення та зателефонувала менеджеру. Взяв трубку інший менеджер, прошу його ознайомитися з моїм замовленням, але він сказав, що замовлення він побачить тільки після 20 хвилин від заповнення форми(що дуже дивно) і зателефонує мені. Але не зателефонував(це було близько 13:00). І ось 18:00 вечора мені телефонують. Знову менеджер(дівчина) підтверджує моє замовлення, та так як я вже виконувала сплату, а я замовила крісло на гривень 300 дешевше, вона сказала, що різницю сплатять на карту. Обіцяла написати на вайбер, але не написала. Проходить ще хвилин 15 телефонує менеджер і говорить, що цього крісла теж немає в наявності...тут матюк. І говорить, що потрібно повернути мені кошти. А для того, щоб повернути кошти просить особисті дані, а саме скан паспорта та коду... прикольно. Говорю, що повинно бути достатньо тільки коду, на що вона незрозуміло відповіла, спочатку так, потім щось їй почали підказувати... Це був вечір, я нічого не відправляла. На наступний день я зателефонувала в банк і запитом, які дані потрібно надати для повернення коштів, та й дійсно, потрібні дані паспорту та коду. Ось так... Я намагалась додзвонитися до магазину години 2 - ніхто не брав слухавку, і звичайно ж не перетелефонував. В кінці кінців, затребувавши, щоб вони написали мені з корпоративної пошти, а не звичайної(спершу вони писали із [email protected], а це означає, що в них кілька сайтів), на корпоративну пошту я відправила всі дані, та через 4 дні мої кошти повернули. Нарешті. Неприємно, і це м'яко сказано. Більше 10 днів від замовлення, якого я так і не отримала.
Я замовляла 24.06, день публікації відгука 08.07.24, а товар і досі на сайті в наявності...
Обслуговування на нулі - Відгуки про BONRO
Виконала замовлення 24.06.24(ввечері), 25.06.24 менеджер зателефонувала, підтвердила наявність та надала реквізити для оплати та повідомила, що відправлення товару здійсниться після оплати впродовж 2-3 днів. Оплата здійснювалася в цей же день. Я в очікуванні повідомлення з НП, але його не було, ну думаю ''ок, час ще маю''.
Аж тут 01.07.24(через тиждень після замовлення) телефонує менеджер та повідомляє, що цього товару немає в наявності... шок. Пропонує обрати інше крісло та скидає посилання на сайт. За хвилин 30 я обрала крісло на сайті, зробила замовлення та зателефонувала менеджеру.
Взяв трубку інший менеджер, прошу його ознайомитися з моїм замовленням, але він сказав, що замовлення він побачить тільки після 20 хвилин від заповнення форми(що дуже дивно) і зателефонує мені. Але не зателефонував(це було близько 13:00). І ось 18:00 вечора мені телефонують. Знову менеджер(дівчина) підтверджує моє замовлення, та так як я вже виконувала сплату, а я замовила крісло на гривень 300 дешевше, вона сказала, що різницю сплатять на карту. Обіцяла написати на вайбер, але не написала. Проходить ще хвилин 15 телефонує менеджер і говорить, що цього крісла теж немає в наявності...тут матюк. І говорить, що потрібно повернути мені кошти. А для того, щоб повернути кошти просить особисті дані, а саме скан паспорта та коду... прикольно. Говорю, що повинно бути достатньо тільки коду, на що вона незрозуміло відповіла, спочатку так, потім щось їй почали підказувати...
Це був вечір, я нічого не відправляла.
На наступний день я зателефонувала в банк і запитом, які дані потрібно надати для повернення коштів, та й дійсно, потрібні дані паспорту та коду. Ось так...
Я намагалась додзвонитися до магазину години 2 - ніхто не брав слухавку, і звичайно ж не перетелефонував.
В кінці кінців, затребувавши, щоб вони написали мені з корпоративної пошти, а не звичайної(спершу вони писали із [email protected], а це означає, що в них кілька сайтів), на корпоративну пошту я відправила всі дані, та через 4 дні мої кошти повернули. Нарешті.
Неприємно, і це м'яко сказано. Більше 10 днів від замовлення, якого я так і не отримала.
Я замовляла 24.06, день публікації відгука 08.07.24, а товар і досі на сайті в наявності...
відгук
Коментарі до відгуку