Ужгородська група Відгук додано 28 липня, 2024 год105 переглядів
Вас вітає Ужгородська група, яка «відпочивала» в Мандарині з 18.07 по 28.07. Поділимось нашим досвідом в цьому концтаборі: 18.07 - наше заселення. Ми приїхали та без попереджень нас заселили в готель Міді на 3 дні, через те, що в Мандарині не було вільних місць. Як таке можливо? 20.07 - вожата Дарина Клімчук написала нам, щоб ми попередили про пошкоджені речі в номері, щоб не виплачувати штраф після виселення. У нас була зламана ручка на дверях на балкон. Цього ж дня ми про це сказали і нам її полагодили. 21.07 - виселення з готелю Міді. Претензії від вожатих Дарини Клімчук та Тані Семещук, що це наша вина і ми повинні виплачувати штраф. Коли ми, діти, говорили з вожатими, їх крики було чутно на весь готель. Але, як наш керівник підійшла, вожаті трохи заспокоїлись і вирішилась проблема. Ми не платили штраф, тільки через те, що маємо уміння постояти за себе та мали чудового керівника, яка до останнього стояла за нас. Цього ж дня ми заселились в Мандарин. «Чистоту» в кімнатах не передати ніякими словами. У наші кімнати P301 та P113 прибиральниці навіть не заходили. Кімнати виглядали так, ніби ми потрапили в якийсь бордель, а не табір для дітей. Пані прибиральниця спокійно розповіла про зламане ліжко в P113, обгрунтувавши це тим, що діти займались сексом та зламали його. У номері P301 взагалі не проводилось прибирання - мусор та бруд були в кожній кімнаті, все було у рвоті та навіть були знайдені жіночі труси під ліжком, хоча до нас там жили хлопці. Після дзвінків, сварок, фотографій, розмов із всіма можливими людьми, які можуть на це повпливати, нас переселили в кращі номери. Поговоримо про персонал. Якщо ви хочете посидіти після 23:00 на своєму балконі, ви не зможете цього зробити, тому що пан Ярослав Озеров (і не тільки він) ходить по території із телефоном, кричить та фотографує всіх, хто в той час на балконі, та відправляє фото в групу керівників. Також, якщо хтось почує шум із вашої кімнати, пані Дарина Клімчук може увійти у вашу кімнату зі своїм ключем без попереджень. Ви навіть не зможете за територією в магазині придбати щось, тому що деякі вожаті можуть бути в магазині та підслухати ваші розмови, і якщо їм щось не сподобається, вас сфотографують і знову відправлять в групу керівників та перекажуть підслухану розмову. А найцікавіше те, що вожаті придумують нові правила та штрафи на ходу. Нам погрожували виписати штраф за не застелене ліжко, за брудний рушник, якщо нас сфотографують і відправлять фото в чат керівників - штраф. Ви напевно подумаєте, а як батьки реагували на це все заплативши не малі гроші? А ніяк. Коли батьки починали писати свої невдоволення в чат із керівниками, вожаті просто блокували доступ до повідомлень і батьки не могли ні писати, ні дзвонити керівникам. Така ж ситуація була в чаті з дітьми. Із плюсів - непогана їжа.
Жах. 18.07.2024-28.07.2024 - Відгуки про Mandarin (Болгарія) Дитячий табір
18.07 - наше заселення. Ми приїхали та без попереджень нас заселили в готель Міді на 3 дні, через те, що в Мандарині не було вільних місць. Як таке можливо?
20.07 - вожата Дарина Клімчук написала нам, щоб ми попередили про пошкоджені речі в номері, щоб не виплачувати штраф після виселення. У нас була зламана ручка на дверях на балкон. Цього ж дня ми про це сказали і нам її полагодили.
21.07 - виселення з готелю Міді. Претензії від вожатих Дарини Клімчук та Тані Семещук, що це наша вина і ми повинні виплачувати штраф. Коли ми, діти, говорили з вожатими, їх крики було чутно на весь готель. Але, як наш керівник підійшла, вожаті трохи заспокоїлись і вирішилась проблема. Ми не платили штраф, тільки через те, що маємо уміння постояти за себе та мали чудового керівника, яка до останнього стояла за нас.
Цього ж дня ми заселились в Мандарин. «Чистоту» в кімнатах не передати ніякими словами. У наші кімнати P301 та P113 прибиральниці навіть не заходили. Кімнати виглядали так, ніби ми потрапили в якийсь бордель, а не табір для дітей. Пані прибиральниця спокійно розповіла про зламане ліжко в P113, обгрунтувавши це тим, що діти займались сексом та зламали його. У номері P301 взагалі не проводилось прибирання - мусор та бруд були в кожній кімнаті, все було у рвоті та навіть були знайдені жіночі труси під ліжком, хоча до нас там жили хлопці. Після дзвінків, сварок, фотографій, розмов із всіма можливими людьми, які можуть на це повпливати, нас переселили в кращі номери.
Поговоримо про персонал. Якщо ви хочете посидіти після 23:00 на своєму балконі, ви не зможете цього зробити, тому що пан Ярослав Озеров (і не тільки він) ходить по території із телефоном, кричить та фотографує всіх, хто в той час на балконі, та відправляє фото в групу керівників. Також, якщо хтось почує шум із вашої кімнати, пані Дарина Клімчук може увійти у вашу кімнату зі своїм ключем без попереджень. Ви навіть не зможете за територією в магазині придбати щось, тому що деякі вожаті можуть бути в магазині та підслухати ваші розмови, і якщо їм щось не сподобається, вас сфотографують і знову відправлять в групу керівників та перекажуть підслухану розмову. А найцікавіше те, що вожаті придумують нові правила та штрафи на ходу. Нам погрожували виписати штраф за не застелене ліжко, за брудний рушник, якщо нас сфотографують і відправлять фото в чат керівників - штраф.
Ви напевно подумаєте, а як батьки реагували на це все заплативши не малі гроші? А ніяк. Коли батьки починали писати свої невдоволення в чат із керівниками, вожаті просто блокували доступ до повідомлень і батьки не могли ні писати, ні дзвонити керівникам. Така ж ситуація була в чаті з дітьми.
Із плюсів - непогана їжа.
відгук
Коментарі до відгуку