Харабара Олег Г.лікар,який проводив ендоскопічне обстеження (ковтати япончика),це не людина- це хам,і дуже не вихована людина,може,як лікарь він і чудовий,але в моїй ситуаціїї я не побачила. Ця процедура сама по собі тяжка і неприємна,і саме головне ти не можеш контролювати свій організм внутрі.А лікарь починає кричати,і рот не закриває,все кричить і кричить. коли все закінчилося,я йому зробила зауваження не кричати... Читати відгук Харабара Олег Г.лікар,який проводив ендоскопічне обстеження (ковтати япончика),це не людина- це хам,і дуже не вихована людина,може,як лікарь він і чудовий,але в моїй ситуаціїї я не побачила. Ця процедура сама по собі тяжка і неприємна,і саме головне ти не можеш контролювати свій організм внутрі.А лікарь починає кричати,і рот не закриває,все кричить і кричить. коли все закінчилося,я йому зробила зауваження не кричати на мене,а він каже треба вибирати процедуро з анастезією,але це дорого для мене,я кажу,що немає грошей,тоді він мені каже іти в безкоштовну лікарню. Він не знає яке у мене життя,щоб давати такі пропозиції.
В грудні було моє друге і, я думаю, що останнє звернення до Базисмед. Отримала так-собі консультацію і залишила відгук 2 зірочки, не маючи бажання ні вдаватись в подробиці, ні повертатись сюди знову. Але вчора (майже через місяць) о 20:29 отримала повідомлення в телеграм від працівника клініки з текстом: "Для нас дуже важливо отримати від Вас зворотній зв'язок, і якщо була... Читати відгук В грудні було моє друге і, я думаю, що останнє звернення до Базисмед. Отримала так-собі консультацію і залишила відгук 2 зірочки, не маючи бажання ні вдаватись в подробиці, ні повертатись сюди знову. Але вчора (майже через місяць) о 20:29 отримала повідомлення в телеграм від працівника клініки з текстом: "Для нас дуже важливо отримати від Вас зворотній зв'язок, і якщо була б така можливість або видалити відгуки або змінити його відповідно даній ситуації. Дуже надіюсь на Вашу лояльність та розуміння". І тут я вже вирішила таки описати ситуацію, тим паче, що сьогодні вони видалили мою оцінку, де я поставила 2 зірочки. Отже, в грудні вирішила звернутись до дієтолога для того, щоб професіонал (я на це сподівалась) розписав мені харчування для схуднення, враховуючи мої особливості (не їм зовсім бобові, є проблеми з шлунком). Записалась на консультацію. Дівчата на рецепції привітні. Прийшла вчасно, оплатила консультацію (600 грн) і очікувала поки мене викличуть. Консультація тривала приблизно 20 хвилин, якщо це можна назвати консультацією. Мене зважили, поміряли зріст, запитали про алергії, та почали розказувати всім відомі речі, про те, що треба пити два літри води, про розподіл їжі на тарілці (мені здається тільки лінивий про це не писав) і т.д. Я сказала, що хотіла б дієтичне меню і декілька раз наголосила про те, що не споживаю бобові. Лікар сказала, що скине індивідуальне меню через 4 дні на електронну пошту. Консультація завершилась і лікар сказала отримати результат на рецепції. Яке у мене було здивування коли сказали оплатити ще 900 гривень за дієтичне меню(на консультації лікар не сказала, що треба додатково платити). Ну ок, подумала я, але за що тоді взяли 600 грн (напевно за те, що зважили і зріст поміряли😂). І тут почалось чекання... На 8 день я не витримала, подзвонила і написала на гарячу лінію, що б запитати, де ж те моє меню за 900 грн. Довга переписка і, нарешті, через 20 хвилин я отримала меню на 7 днів. І уявіть моє здивування, коли із 7 днів в 4 дієти були бобові!!!! БОБОВІ, б**!!!! І як вишенька на торті це 2200 ККал в день. Хоча для мене максимум має бути 1700!!!! І тут я вирішила, що все... Треба ставити крапку. Знову набрала гарячу лінію, пояснила їм всю ситуацію і сказала, що хочу повернути кошти і нічого більше не хочу. Через дві години мені лікар знову кинув інше меню, хоча я не просила. Я знову подзвонила і попросила повернути мені кошти і вони сказали, що розберуться. Через три дні мене набрали і попросили номер карти для повернення коштів скинути на телеграм. Кошти скидали через термінал і напевно не в курсі, що він знімає комісію. Тому рівно 900 грн мені так і не прийшло. Але це найменше, що мене турбувало. Хотілось пошвидше з усім закінчити і знайти нормального дієтолога. Поставила оцінку 2 зірочки. Але, не все так просто... Вчора ввечері (через місяць після консультації) мені на телеграм приходить смс (скрін додаю). Щоб я видалила відгук. Смс побачила сьогодні. Зайшла на відгуки, а вони успішно його видалили самі. Тому вирішила їх послухати... Вони просили видалити відгуки або змінити його відповідно даній ситуації. Отже, як чемна, ситуацію описала, оцінку на 1 зірочку змінила. Дякую всім у кого вистачило терпіння дочитати ❤️
відгук про лікаря Харабара О.Г.
Жахливий сервіс
Отже, в грудні вирішила звернутись до дієтолога для того, щоб професіонал (я на це сподівалась) розписав мені харчування для схуднення, враховуючи мої особливості (не їм зовсім бобові, є проблеми з шлунком). Записалась на консультацію. Дівчата на рецепції привітні. Прийшла вчасно, оплатила консультацію (600 грн) і очікувала поки мене викличуть. Консультація тривала приблизно 20 хвилин, якщо це можна назвати консультацією. Мене зважили, поміряли зріст, запитали про алергії, та почали розказувати всім відомі речі, про те, що треба пити два літри води, про розподіл їжі на тарілці (мені здається тільки лінивий про це не писав) і т.д. Я сказала, що хотіла б дієтичне меню і декілька раз наголосила про те, що не споживаю бобові. Лікар сказала, що скине індивідуальне меню через 4 дні на електронну пошту. Консультація завершилась і лікар сказала отримати результат на рецепції. Яке у мене було здивування коли сказали оплатити ще 900 гривень за дієтичне меню(на консультації лікар не сказала, що треба додатково платити). Ну ок, подумала я, але за що тоді взяли 600 грн (напевно за те, що зважили і зріст поміряли😂). І тут почалось чекання... На 8 день я не витримала, подзвонила і написала на гарячу лінію, що б запитати, де ж те моє меню за 900 грн. Довга переписка і, нарешті, через 20 хвилин я отримала меню на 7 днів. І уявіть моє здивування, коли із 7 днів в 4 дієти були бобові!!!! БОБОВІ, б**!!!! І як вишенька на торті це 2200 ККал в день. Хоча для мене максимум має бути 1700!!!! І тут я вирішила, що все... Треба ставити крапку. Знову набрала гарячу лінію, пояснила їм всю ситуацію і сказала, що хочу повернути кошти і нічого більше не хочу. Через дві години мені лікар знову кинув інше меню, хоча я не просила. Я знову подзвонила і попросила повернути мені кошти і вони сказали, що розберуться. Через три дні мене набрали і попросили номер карти для повернення коштів скинути на телеграм. Кошти скидали через термінал і напевно не в курсі, що він знімає комісію. Тому рівно 900 грн мені так і не прийшло. Але це найменше, що мене турбувало. Хотілось пошвидше з усім закінчити і знайти нормального дієтолога. Поставила оцінку 2 зірочки.
Але, не все так просто... Вчора ввечері (через місяць після консультації) мені на телеграм приходить смс (скрін додаю). Щоб я видалила відгук. Смс побачила сьогодні. Зайшла на відгуки, а вони успішно його видалили самі. Тому вирішила їх послухати... Вони просили видалити відгуки або змінити його відповідно даній ситуації. Отже, як чемна, ситуацію описала, оцінку на 1 зірочку змінила.
Дякую всім у кого вистачило терпіння дочитати ❤️