Вкрай не раджу співпрацю з даним магазином. Оформила на сайті замовлення та оплатила його о 10:00 год. 18.12.2024 год. Попередньо погодивши з менеджером строки відправлення (18.12.2024) та отримання товару (відділення НП м. Київ 20.12.2024). Отримання 20.12.2024 було головною умовою оформлення замовлення. 19.12.2024 в 13:00 год. в застосунку Нової Пошти з’являється інформація про номер накладної, та інформація, що дата виїзду відправлення 19.12.2024, а плановий час доставки у відділення НП м. Київ 20.12.2024. Звертаюсь до Магазину з претензією щодо поручення строків доставки, на що відповідь: магазин не несе відповідальності за роботу інших організацій, ваше замовлення було відправлено 18.12.2024, а НП відскановано 19.12.2024. Враховуючи неактуальність замовлення, скасовую його. 23.12.2024 Магазин отримує скасоване замовлення, та 24.12.2024 повертає частину вартості замовлення. На моє запитання, чому повернуто не повну сума коштів спалених за повернутий товар, інформують, що кошти були повернуті з врахуванням витрат на доставку. А мене як покупця можна завчасно про це повідомити? Прохання зв’язати мене з керівництвом проігноровано. натомість о 23:00 того ж дня отримую повідомлення на вайбер: Вибачте сьогодні короткий робочий день, тому після 16:00 магазин не працює. З приводу вашого питання, переглянули, вибачте, залишок котів повернемо впродовж найближчих днів. Сьогодні 3.01.2025 коти так і не отримано. Звертаюсь до магазину, знову все з початку. Надзвичайно дивна організація та ставлення до клієнтів. Оформила скаргу до Держпродспоживслужби.
негативний досвід співпраці з магазином, не раджу - Відгуки про BALKA BOOK
Оформила на сайті замовлення та оплатила його о 10:00 год. 18.12.2024 год. Попередньо погодивши з менеджером строки відправлення (18.12.2024) та отримання товару (відділення НП м. Київ 20.12.2024). Отримання 20.12.2024 було головною умовою оформлення замовлення.
19.12.2024 в 13:00 год. в застосунку Нової Пошти з’являється інформація про номер накладної, та інформація, що дата виїзду відправлення 19.12.2024, а плановий час доставки у відділення НП м. Київ 20.12.2024.
Звертаюсь до Магазину з претензією щодо поручення строків доставки, на що відповідь: магазин не несе відповідальності за роботу інших організацій, ваше замовлення було відправлено 18.12.2024, а НП відскановано 19.12.2024. Враховуючи неактуальність замовлення, скасовую його. 23.12.2024 Магазин отримує скасоване замовлення, та 24.12.2024 повертає частину вартості замовлення. На моє запитання, чому повернуто не повну сума коштів спалених за повернутий товар, інформують, що кошти були повернуті з врахуванням витрат на доставку. А мене як покупця можна завчасно про це повідомити? Прохання зв’язати мене з керівництвом проігноровано. натомість о 23:00 того ж дня отримую повідомлення на вайбер: Вибачте сьогодні короткий робочий день, тому після 16:00 магазин не працює. З приводу вашого питання, переглянули, вибачте, залишок котів повернемо впродовж найближчих днів. Сьогодні 3.01.2025 коти так і не отримано. Звертаюсь до магазину, знову все з початку.
Надзвичайно дивна організація та ставлення до клієнтів. Оформила скаргу до Держпродспоживслужби.
відгук
Коментарі до відгуку