Де потрібно додаток працює - Відгуки про АЗС Авіас

АЗС Авіас
Відгук додано 24 травня, 2022 год 77 переглядів
Хотіла забрати свої проплачені літри, то відповіли, що додаток не працює (але як придбати пальне, то працює, як так розуміти). Проте, в іншій області додаток працює, можна було придбати та заправитися 95, хіба не аферисти?! Дурять та грабують свій народ не дивлячись на ситуацію в країні. Роблять що хотять...
Переваги:
  1. Одні мінуси
Недоліки:
  1. Як Вам не соромно обманювати свій народ?!




Коментарі до відгуку

Олександр 24 травня, 2022 год
Нижче я написав, як повернути гроші, які вкрала БРСМ-нафта. Але це і для АВІАС підходить, і для будь-яких шахраїв.



Операції по карткам українських банків Visa і MasterCard можна відмінити в тому випадку, якщо продавець, в даному випадку «БДСМ» (це більш вдала назва) - списав гроші за товар, який ви не отримали. Українські банки вважають за краще мовчати, що є така процедура «чарджбек» (charge - оплата, back - повернення) від Visa i Mastercard. Щоб її ініціювати, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою. В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:



1. В додатку БРСМ-Плюс купили 50 літрів бензину по 50 грн на суму 2500 грн 20 травня 2022 року о 8:45.

2. Дочекались черги на заправці в місті Пирятин, вул. Європейська, 157. Касир сказала «Пального нема».

3. Наступні 2 дні їздили по заправкам БРСМ в Пирятині, Хоролі, Полтаві, але пального ніде не було.

4. Сьогодні пальне зникло з додатку.

5. Я подзвонив за номером гарячої лінії БРСМ 0 800 303 404, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин). Дзвонив 23 травня в 15:00, і в 16:00 і в 17:00. Дзвонив і 24 травня о 12:15. Ситуація одна й та сама: або довгі гудки, або короткі.

6. Кнопки «Повернути кошти» в додатку немає.

7. Прошу повернути кошти в розмірі 2500 грн за транзакцію здійснену 20 травня 2022 року о 8:45.



Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з БРСМ-Нафтою.



Все, готово. Чекайте повернення коштів. Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.



Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару.



Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів. Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.



Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на БРСМ-Нафту до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій БРСМ-Нафти.
Гость 24 травня, 2022 год
Дякую за інформацію!


АЗС Авіас
Всі відгуки

1.7 5
465 відгуків / 64245 переглядів
АЗС Авіас
Авіас - всеукраїнська мережа автомобільних заправних станцій. Маючи досить непоганий досвід на паливному ринку України, мережа АЗС Авіас зуміла домогтися справжнього успіху в створенні для клієнта ідеальних пропозицій якісного пального, в поєднанні з доступними ціновими пропозиціями.

АЗС
Сеть АЗС Маркет
Сеть АЗС Маркет

Рейтинг: 3.1
37 відгуків
АЗС WOG
АЗС WOG

Рейтинг: 2.1
2623 відгука
АЗС Ультра
АЗС Ультра

Рейтинг: 3.1
74 відгука
Сеть АЗС «Параллель»
Сеть АЗС «Параллель»

Рейтинг: 1.9
139 відгуків
АЗС ЛУКОЙЛ
АЗС ЛУКОЙЛ

Рейтинг: 2.3
105 відгуків
БРСМ-Нафта АЗС
БРСМ-Нафта АЗС

Рейтинг: 1.9
1204 відгука
SOCAR
SOCAR

Рейтинг: 2.9
876 відгуків
Веста Сервис (Vesta)
Веста Сервис (Vesta)

Рейтинг: 3
38 відгуків
AЗС Sunoil
AЗС Sunoil

Рейтинг: 1.8
18 відгуків
Сеть АЗС МОТТО
Сеть АЗС МОТТО

Рейтинг: 1.8
595 відгуків