YOUR JOY або SELF_ATELIER - Відгуки про Your joy

Your joy
Відгук додано 2 травня, 2019 год 391 перегляд
По перше, хочу наголосити, що також стала жертвою магазину your self_atelier та його близнюка Your Joy. Все приблизно як пишуть дівчата – з боку продавця - порушення строків, дивна поведінка, грубість, і в кінці – товар неналежної якості, розміру, та взагалі невідповідність товару заявленим характеристикам

Свої гроші я повернула, виключно після конкретних дій. Тому ділюсь з Вами.
По – перше, з особами, які є власниками вказаного магазину – вести діалог немає сенсу, в мене взагалі склалося враження, що власниця інтернет - магазину отримує задоволення від бруду, який зливає на потерпілих, коли останні починають вимагати свої гроші, повернення товару, чи говорити про свої права.
По – друге, починайте робити такі дії – в межах правового поля, звісно: зберігайте квитанції про сплату, робіть скріни перемовин, зберігайте фото товару, який замовили.

Відповідно до законодавства вимогу можуть заявляти споживачі, які мають на придбаний товар квитанцію, товарний чи касовий чек. Замовлення чи придбання товару через мережу Інтернет відбувається за допомогою засобів дистанційного зв’язку, в тому числі за рахунок інформаційних мереж, зокрема Інтернету. І це буде вважатися відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» укладеним договором придбання товару на відстані. Тобто фото, скріни переписки з продавцем будуть належним доказом для захисту своїх прав.

По- третє, багато з потерпілих є такі, що не отримали товар взагалі та отримали товар неякісний, що є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
У випадку оплати, але не отримання товару, споживач має право розірвати договір (як вище вказано – в нашому варіанті – це договір, укладений на відстані) та вимагати повернення коштів шляхом надсилання претензії чи зверненням до суду.
Щодо неналежної якості – товар неналежної якості згідно з законодавством – це товар, що має недоліки, товар, що має істотні недоліки або фальсифікований товар.
Всі, хто отримав товар від магазину – зі мною погодиться, що товар надсилають неналежної якості. Який це товар?
Це такий товар, який не відповідає умовам договору (як вище вказано – в нашому варіанті – це договір, укладений на відстані), а саме: використання одягу неможливе чи недопустиме відповідно до його цільового призначення з вини продавця, бо не відповідає розміру, текстурі, формі. Також до товару неналежної якості відносять товар, про який продавцем надано невідповідну інформацію (ми всі бачимо, що якість тканини, текстура на фото, розміщених в Інтернеті не відповідає дійсному фактично отриманому товару). Більш того я вважаю, що такі недоліки товару роблять його суттєво іншим, ніж заявлено магазином та умовами договору, у зв’язку з чим можна з впевненістю говорити, що такий товар має істотні недоліки (ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Більш того в цій ситуації має місце порушення прав споживачів на інформацію, визначену у ч.7 ст.15 вказаного закону, зокрема, згідно з п.1 цієї норми у разі коли надання недоступної, недостовірної, неповної або несвоєчасної інформації про товар спричинило придбання товару, яка не має потрібних споживачеві властивостей, споживач має право розірвати договір і вимагати відшкодування збитків.
Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків споживач має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини продавця товару споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Тому моя порада - не зволікати, першим, що зробити - написати претензію в письмовій формі та надіслати рекомендованим листом на адресу магазину, або власника (в Інтернеті є безліч прикладів форми претензії або звернутися до мене – я надішлю форму претензії- пишіть на мою скриньку [email protected]).
Адресу власника магазину можно дізнатися на порталі https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (критерії пошуку - ввести ПІБ).
Після надсилання Вами претензії – недобросовісний продавець або поверне Вам гроші (в моєму випадку відбулося саме так) або зобов’язаний Вам надіслати у місячний термін відповідь на Вашу претензію, і у разі відмови в поверненні грошей чи заміні товару, або взагалі ігноруванні відповіді на претензію – ви зможете звернутися до суду за відшкодуванням матеріальної та моральної шкоди.

3 згодні 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Daria Gordiichuk 27 травня, 2019 год
Добрий день! Мені вже три рази вони надсилали не моє замовлення і знову нормальної відповіді я від них не дочекалась. Чи можете допомогти також повернути кошти?


Your joy
Всі відгуки

3.1 5
521 відгук / 32839 переглядів
Your joy
Your joy

Одяг
Sinsay
Sinsay

Рейтинг: 1.5
667 відгуків
VOVK интернет-магазин
VOVK интернет-магазин

Рейтинг: 2.2
75 відгуків
​O.TAJE BRAND
​O.TAJE BRAND

Рейтинг: 3.8
17 відгуків
Devari.com.ua
Devari.com.ua

Рейтинг: 4
90 відгуків
yesoriginal.com.ua интернет-магазин
yesoriginal.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 2.9
613 відгуків
Salomon
Salomon

Рейтинг: 5
2 відгука
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 2
480 відгуків
Vip.meh
Vip.meh

Рейтинг: 5
1 відгук
Магазин Ultrasport.in.ua
Магазин Ultrasport.in.ua

Рейтинг: 4.6
206 відгуків
​PRM.com
​PRM.com

Рейтинг: 3.4
8 відгуків