агентство нерухомості Благовіст
Визнаний лідер ринку - компанія Благовіст, була заснована в 1994 році
Будучи універсальним оператором на ринку нерухомості, компанія має найбільш широку базу даних об'єктів нерухомості в Києві та передмісті, яка щодня поповнюється. Практично необмежений вибір варіантів дозволяє нам запропонувати кожному нашому клієнту оптимальне рішення щодо купівлі, продажу чи оренди житла...
детальніше Нерухомість
Ердив Вікторія Володимирівна - Відгуки про агентство нерухомості Благовіст
Такого непрофесіоналізму я не зустрічала ніколи. А про поняття ріелторська етика, за свій багаторічний досвід, як зазначено на сайті Баговіст, Вікторія так і не дізналася.
В робочий день Вікторія підніме слухавку далеко не з першого разу. Оператор обіцятиме, що вам перетелефонують і чекатимете ви дзвінка декілька годин. Якщо бути наполегливішим, то на 3 раз нарешті вас зʼєднають і перше, що ви почуєте після того як оператор переадресує на дану особу - це невдоволений голос, який запитає: «Ви пасрєднік ілі прямой?». Не привітавшись, не представившись особа на імʼя Вікторія покладе слухавку почувши, що ви ріелтор. Керуючись тим, що цитата: «Такая моя політіка». На повторний дзвінок з проханням до оператора з
зʼєднати з іншим менеджером, вас зʼєднають з Вікторією. І тут вже дана особа продемонструє свій мізерний словарний запас з 3 фраз, які постійно повторюватиме і це вже будуть нові враження, адже дання особа вкладе в них свої негативні емоції та застосує всю міць голосових звʼязок. А потом зробить те за, що я особисто вдячна їй найбільше, замовкне і покладе слухавку.
Не дивлячись на непростий час на ринку нерухомості, де ріелтори навпаки йдуть один одному на зустріч і готові співпрацювати на вигідних для обох сторін умовах шляхом переговорів. Не враховуючи те, що Вікторія працює від власника без комісії, вона чіплятиметься до кожного запитання і намагатиметься якнайшвидше завершити розмову. Чи так мають вести діалог та представляти інтереси власника люди, яким ви довірили свою нерухомість?! Думаю ні.
Ердив Вікторія Володимирівна - унікальна не тільки своїм «любʼязним» спілкуванням з колегами, а і безпосередньо з клієнтами. Якщо ж ви клієнт, якого зацікавила обʼява Вікторії, манера спілкування з вам ніяк не відрізнятиметься. Та ж сама невдоволеність і зверхність, ніби її (в робочий час) відволікли буде відчуватися в тоні голосу.
Людина, яка не вміє коректно спілкуватися охарактеризована клієнтами як хамовита та неадекватна особа. Після діалогу з якою, бажання починати працювати зникло. При відсутності комунікабельних навичок Вікторія скоріш за все розгубила і міфічні професіональні, адже на стандартне прохання до ріелтора дізнатися про можливість перегляду, вона поспіхом обіцяла дізнатися аж через три дні.
Звертатися до керівництва даного агенства також безперспективно, адже із адекватних там напевно тільки оператори, які любʼязно запропонували поспілкуватися з керівником Вікторії. І тут така ж сама історія. На прохання представитися, ви почуєте: «З якого питання ви телефонуєте», озвучивши питання по якому телефонуєш і повторивши попереднє, вам знову не нададуть відповідь. Керівник Вікторії, яка в даній сумній історії виступає no name, дала обіцянку посприяти тому, щоб перегляд таки стався і без участі її підлеглої.
Після спілкування з керівником, емоційність, манера спілкування і не вміння розпочати розмову правильно, Вікторії мені стала зрозуміла. Адже видалась нагода почути її «вчителя»
Напевно хоч раз, але у кожного був негативний досвід с ріелтором.
Чи виникає бажання співпрацювати з ріелторами в подальшому - ні. Адже приміряєш на кожного ту саму невдоволену мадам, яка вирішила, що має право так спілкуватися з іншими.
Знаю, що не варто характеризувати агенство виходячи з одного досвіду, але ж як би він був один та якби ж тільки в мене..
Керуючись статистикою, дане агенство налічує 1 з 10. 1 з 10 адекватний агентів, всі інші, на жаль, ображені на світ та інших людей дилетанти.
відгук
Коментарі до відгуку