Встановили двері майстри інтернет-магазину «Просто двері» у Києві. Питань до самих дверей немає, та до робіт в цілому, однак майстри пішли, а два оголені проводи під напругою 220 В неізольовані, від демонтованого дзвінка, залишились висіти біля «добре» встановлених дверей. Цей магазин з майстрами відмовилися виправити недолік, сказавши що вони не електрики, виправляти не будуть. Доводи що таку небезпеку не можна... Читати відгук Встановили двері майстри інтернет-магазину «Просто двері» у Києві. Питань до самих дверей немає, та до робіт в цілому, однак майстри пішли, а два оголені проводи під напругою 220 В неізольовані, від демонтованого дзвінка, залишились висіти біля «добре» встановлених дверей. Цей магазин з майстрами відмовилися виправити недолік, сказавши що вони не електрики, виправляти не будуть. Доводи що таку небезпеку не можна залишати в парадному, де хтось може їх потримати (наприклад, діти) багаторазово не сприйняли. В мене питання до всіх: Хто повинен полагодити (ізолювати) проводи? Бригада майстрів яка робили демонтаж/монтаж дверей, чи хазяїн має після цієї бригади викликати електрика? Хазяїн і сам може це зробити ізоляцію, але питання у відповідальності бригади, якій заплачено гроші за встановлення дверей. Магазин каже замовляли двері, а не ізоляцію проводів, робота ж гарна. Цікава Ваша думка хто правий, чи дійсно вони тут не повинні виправляти?
Гость
13 лютого, 2017 год
В целом хорошая компания с хорошими ценами, однако... Если лифт грузовой - доставка бесплатная, если пассажирский - доставка Х гривен / этаж. Долго пришлось обьяснять, что если влезет в пас. лифт, то зачем платить за этаж. А оператор отвечает, что у них такая инструкция. Т.е. если клиент отвечает, что поместится - для них это не указ - есть инструкция.... Читати відгук В целом хорошая компания с хорошими ценами, однако... Если лифт грузовой - доставка бесплатная, если пассажирский - доставка Х гривен / этаж. Долго пришлось обьяснять, что если влезет в пас. лифт, то зачем платить за этаж. А оператор отвечает, что у них такая инструкция. Т.е. если клиент отвечает, что поместится - для них это не указ - есть инструкция. Парадокс. За доставку пришлось заплатить, несмотря на то, что все влезло в лифт. Водитель, он же грузчик был один, этого недостаточно. Если бы он сам всё носил, у него на это ушло минут 40. Пришлось помогать. Правда, за помощь он скинул половину стоимости доставки. И все же, этого не должно быть.