1 серпня знадобилось придбати злотих на 50к, але додаток постійно говорить що ліміт на купівлю валюти в цьому місяці - 0грн. дивно, начебто ж новий місяць і відповідно ліміт має бути 50к. дзвоню на гарячу лінію, де мені пояснюють, що цей фунціонал вимкнено до переходу на новий додаток, пропонують звернутись в каси банку (що фізично для мене неможливо) пара-пара-пам кредобанк... Читати відгук 1 серпня знадобилось придбати злотих на 50к, але додаток постійно говорить що ліміт на купівлю валюти в цьому місяці - 0грн. дивно, начебто ж новий місяць і відповідно ліміт має бути 50к. дзвоню на гарячу лінію, де мені пояснюють, що цей фунціонал вимкнено до переходу на новий додаток, пропонують звернутись в каси банку (що фізично для мене неможливо) пара-пара-пам кредобанк - ви там угораєте чи що? вимкнути функціонал і не дати альтернативи - це взагалі як?
Користуюсь послугами Кредобанку вже кілька років. Загалом задоволений рівнем обслуговування та швидкістю вирішення звернень. Проте, іноді зустрічаються затримки з оформленням документів. Вважаю, що умови кредитування та депозитні програми досить конкурентоспроможні. Користуюсь послугами Кредобанку вже кілька років. Загалом задоволений рівнем обслуговування та швидкістю вирішення звернень. Проте, іноді зустрічаються затримки з оформленням документів. Вважаю, що умови кредитування та депозитні програми досить конкурентоспроможні.
ужасное онлайн приложение все долго грузит ждешь по 10-20 минут когда деньги переведутся с карты на карту ужасное онлайн приложение все долго грузит ждешь по 10-20 минут когда деньги переведутся с карты на карту
Как только я сделал этот бане сразу начали звонить какие-то мошенники, причем они знали обо мне всю информацию, просили ccv код и номер карты. НБУ давно продался, поэтому будьте осторожны, работают мошенники !!!!! Как только я сделал этот бане сразу начали звонить какие-то мошенники, причем они знали обо мне всю информацию, просили ccv код и номер карты. НБУ давно продался, поэтому будьте осторожны, работают мошенники !!!!!
Намагався закрити рахунок ФОП в зв'язку з припиненням діяльності. ФОП закритий через Дію. Залишок на рахунку 203,29.грн. Окрім фопівського рахунку була ще картка фізособи. Закрити фопівський рахунок через те що на ньому залишок неможливо, Термін дії сертифікатів збіг, тому вивести на картку, обнулити теж неможливо. Через те що карткою фізособи не користувався, на неї нарахували комісію 100 грн. Увага! Банк... Читати відгук Намагався закрити рахунок ФОП в зв'язку з припиненням діяльності. ФОП закритий через Дію. Залишок на рахунку 203,29.грн. Окрім фопівського рахунку була ще картка фізособи. Закрити фопівський рахунок через те що на ньому залишок неможливо, Термін дії сертифікатів збіг, тому вивести на картку, обнулити теж неможливо. Через те що карткою фізособи не користувався, на неї нарахували комісію 100 грн. Увага! Банк бере гроші за те що НЕ надає послугу. Отримувати нові сертифікати не бачу необхідності бо ФОП я закрив, тобто наразі не є підприємцем. Ну і закрити фопівський рахунок, звісно, 300 грн. Мусив залишити все як є: їм мої 203,29, нехай з них і вираховують свої 100 грн за те що я не користувався карткою. Категорично не рекомендую мати справу з Kredobank. Окрім інтерфейсу та функціоналу в стилі Windows-98, ви отримаєте ще й мародерський підхід до клієнта.
Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини... Читати відгук Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували? Також на рахунку було 26000грн., тепер в мене 0. Куди ділись мої гроші в них також пояснень немає. Банк просто вкрав мої кошти. Пояснень я до тепер ніяких не отримав. Вимагаю негайно повернути мені мої кошти. Буду писати заяву в поліцію про крадіжку банком коштів та подавати до суду. Нікому не рекомендую користуватися послугами кредобанку, якщо хочете зберегти свої кошти.
Меня обдурил аферюга на 500 гривень действия банка 0 решение проблемы их не интересует и карточка афериста до этих пор принимает деньги Меня обдурил аферюга на 500 гривень действия банка 0 решение проблемы их не интересует и карточка афериста до этих пор принимает деньги
Власник бізнесу. Ні кроку без ноутбука- ваше нове Кредо!
20 серпня, 2023 год
19 серпня 2023 року банком було проведено зміни у роботі iFOBS. Відмінили можливість перегляду стану рахунку коштів із смартфона. Тепер кожному власнику бізнесу необхідно носити із собою ноутбук, щоб бути в курсі балансу на власному підприємстві. Клієнти кредобанку які читають зараз цей допис чудово мене розуміють. Керівництво банку молодці, вибрали шлях знову до низу. Мабуть за рік часу за випискою... Читати відгук19 серпня 2023 року банком було проведено зміни у роботі iFOBS. Відмінили можливість перегляду стану рахунку коштів із смартфона. Тепер кожному власнику бізнесу необхідно носити із собою ноутбук, щоб бути в курсі балансу на власному підприємстві. Клієнти кредобанку які читають зараз цей допис чудово мене розуміють. Керівництво банку молодці, вибрали шлях знову до низу. Мабуть за рік часу за випискою (як 25 років тому) знову прийдеться їздити у відділення, вистояти чергу до оперативного працівника, який в банку робить роботу "один за всіх". Щоразу гірше.
Замочили довідку з банку, що відділення не працювало при окупаціі.Здерли 300грн за довідку (гарна підтримка Херсонців), пообіцяли що надрукують за сім днів (оце швидкість).Минуло вже два тижні і нас кормлять сніданками...Плюють на клієнтіи (а ми вже більше 10 років з ними)Мабуть час прощатись. Замочили довідку з банку, що відділення не працювало при окупаціі.Здерли 300грн за довідку (гарна підтримка Херсонців), пообіцяли що надрукують за сім днів (оце швидкість).Минуло вже два тижні і нас кормлять сніданками...Плюють на клієнтіи (а ми вже більше 10 років з ними)Мабуть час прощатись.
Доларова дебетна картка . В Польщі зняв готівку під нуль , а через 9 днів борг 800грн за конвертацію!! І вічно в них якісь комісії...🤬🤬. Про клієнтів взагалі не думають , тільки про себе.Навіть не зміг зі своєї картки в євро перекинути на картку в злотих бо вони вирішили призупинити таку функцію на свій розсуд. Доларова дебетна картка . В Польщі зняв готівку під нуль , а через 9 днів борг 800грн за конвертацію!! І вічно в них якісь комісії...🤬🤬. Про клієнтів взагалі не думають , тільки про себе.Навіть не зміг зі своєї картки в євро перекинути на картку в злотих бо вони вирішили призупинити таку функцію на свій розсуд.
[:Сьогодні отримала справжнє задоволення у відділені за адресою Велика Васильківська 101.Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую! [:Сьогодні отримала справжнє задоволення у відділені за адресою Велика Васильківська 101.Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Переваги:
Швидко, зручно, сервісно, незважаючи на важкі часи, тривогу та відсутність світла.
Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей... Читати відгук Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк – її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв'язатися зі співробітником банку – на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною – рахунок ще не відкритий.14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання "Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво - в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА №1.Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання "Коли?" була знову отримана відповідь "Очікуйте". Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА №2.Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА №3Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково - "Чекайте, ми розберемося і передзвонимо", але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб – були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось "ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ "БАНКОМ"". Як результат – мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання "Коли буде СМС?", була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього "прекрасного" відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:1) - "З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?" - "3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ"Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку – залишається загадкою. До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13-14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку2) - "Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?" - "Такого бути не може. Заявка "нібито" залишається при відкритті рахунку". Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання - хто є більше некваліфікований - співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.3) - "Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?" – "Система "сама" переплутала 1 цифру у номері телефону". Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника - була отримана відповідь "Це не у моїй компетенції". Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- "А що взагалі в компетенції начальника відділення?". Виходячи з діалогу, взагалі нічого. А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку - вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,"не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення - ось істина причина.Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п'ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання - за яке "обслуговування" рахунку мені тепер платити цьому "банку" і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду?Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила? Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі? Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої "фінансової установи", а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр.Перемоги 96
Єдиний банк, з яким постійни проблеми з оплатою в інтернеті! Мені вже соромно намагатися сплачувати щось цією карткою!!! У застосунку перед кожною оплату оновлюю ліміти і всеодно не проходить оплата (навіть дрібна) через раз, а той через декілька разів. Потім вже неможливо оплатити рахунок за посиланням картою іншого банку, після цього кредо проблемного!!! А, це додатковий час на виставлення нового... Читати відгук Єдиний банк, з яким постійни проблеми з оплатою в інтернеті! Мені вже соромно намагатися сплачувати щось цією карткою!!! У застосунку перед кожною оплату оновлюю ліміти і всеодно не проходить оплата (навіть дрібна) через раз, а той через декілька разів. Потім вже неможливо оплатити рахунок за посиланням картою іншого банку, після цього кредо проблемного!!! А, це додатковий час на виставлення нового рахунку чи пояснення, чому платіж не пройшов (хто ж повірить, що банк такий, а не бракує коштів!) Нажаль, зар. платню тільки на цю картку нараховують, хоча банку немає, навіть, в місті (у переліку, навіть, міста немає).
Банк як банк. Користуюся послугами вже більше 20 років, він тоді ще називався ЗУКБ. Обслуговуємося як юридична особа, і як фізична. Банк як банк. Користуюся послугами вже більше 20 років, він тоді ще називався ЗУКБ. Обслуговуємося як юридична особа, і як фізична.
Переваги:
За всі роки не зустрічала поганих співробітників.
Завжди підкажуть вигідніший варіант.
Недоліки:
Бувають черги до каси.
Одного разу картку робили місяць, потім не могли її знайти.
Повелася на рекламу та хотіла відкрити "правильну карту".Але побачивши що робить банк з грошима та рахунками своїх клієнтів - більше про це не думаю. Повелася на рекламу та хотіла відкрити "правильну карту".Але побачивши що робить банк з грошима та рахунками своїх клієнтів - більше про це не думаю.
Переваги:
Україно-польський банк
Недоліки:
- Діяльність не підлягає пояснення та логіці
- Репутація нижце вже не буває
- На кожному кроці приховані!!!комісії
- Мобільний банкінг - його де-факто відсутність
- Нормою є зникнення та недоповернення, або ж блокування власних грошей
- Недобросовісне нарахування відсотків
- Гаряча лінія безнадійна, оскільки треба обов'язково їхати в банк, якщо там знайдуться кваліфіковані менеджери
Нікому не рекомендую зв'язуватись з цим банком. Не дотримуються законодавства України. Дають по гарячій лінії недостовірну інформацію Нікому не рекомендую зв'язуватись з цим банком. Не дотримуються законодавства України. Дають по гарячій лінії недостовірну інформацію
Понравилась одна машина с пробегом, а когда поехал посмотреть, то сразу оставил задаток. Так как всей суммы не было у меня, то решил взять частично кредит. Здесь никакой лишней волокиты с документами и поручителями не было, поэтому на следующий день уже получил нужную сумму и рассчитался с продавцом. Машиной доволен, а кредит в начале следующего года уже должен погасить. Понравилась одна машина с пробегом, а когда поехал посмотреть, то сразу оставил задаток. Так как всей суммы не было у меня, то решил взять частично кредит. Здесь никакой лишней волокиты с документами и поручителями не было, поэтому на следующий день уже получил нужную сумму и рассчитался с продавцом. Машиной доволен, а кредит в начале следующего года уже должен погасить.
Оформила в банке кредит на ремонт квартиры. Выдали мне нужную сумму без проблем, процент адекватный. Плачу за кредит через мобильное приложение. Оно у них удобное, да и работает всегда стабильно. Оформила в банке кредит на ремонт квартиры. Выдали мне нужную сумму без проблем, процент адекватный. Плачу за кредит через мобильное приложение. Оно у них удобное, да и работает всегда стабильно.
Погасила кредит на прошлой неделе, который брала в Кредобанк. Заплатила по итогу такой процент, как и было прописано в договоре. Банк ничего сверху не насчитал и на протяжении полугода меня не беспокоили. Все ОК. Погасила кредит на прошлой неделе, который брала в Кредобанк. Заплатила по итогу такой процент, как и было прописано в договоре. Банк ничего сверху не насчитал и на протяжении полугода меня не беспокоили. Все ОК.
В этом банке я брала кредит на машину. Давно мечтала о новой машине и Кредобанк в этом помог. С кредитной историей у меня все хорошо, поэтому одобрили мне кредит без проблем. Отдельно скажу спасибо менеджеру, который отвечал на все мои вопросы без и вежливо относился. С таким отношением и в банк ходить хочется. В этом банке я брала кредит на машину. Давно мечтала о новой машине и Кредобанк в этом помог. С кредитной историей у меня все хорошо, поэтому одобрили мне кредит без проблем. Отдельно скажу спасибо менеджеру, который отвечал на все мои вопросы без и вежливо относился. С таким отношением и в банк ходить хочется.
Еще весной я открыла здесь вклад Оптимальный, хочу немного на машину накопить. Мне нравится, что здесь процент отличный и можно снимать проценты ежемесячно, это удобно. Я пока еще ни разу не снимала, только добавляю каждый месяц определенную сумму, по возможности. Банк отличный, пользуюсь ним уже год, проблем ни разу не было. Еще весной я открыла здесь вклад Оптимальный, хочу немного на машину накопить. Мне нравится, что здесь процент отличный и можно снимать проценты ежемесячно, это удобно. Я пока еще ни разу не снимала, только добавляю каждый месяц определенную сумму, по возможности. Банк отличный, пользуюсь ним уже год, проблем ни разу не было.
Отличный банк, недавно наконец-то закрыла ипотеку здесь. Все проходило по договору. Платила я своевременно, поэтому проблем с закрытием никаких не было. В отделении приятная обстановка и сотрудники вежливые. Никто не хамил, не подгонял, за это и ставлю отличную оценку. Достойный банк. Отличный банк, недавно наконец-то закрыла ипотеку здесь. Все проходило по договору. Платила я своевременно, поэтому проблем с закрытием никаких не было. В отделении приятная обстановка и сотрудники вежливые. Никто не хамил, не подгонял, за это и ставлю отличную оценку. Достойный банк.
Банк ни чем не хуже остальных, даже есть свои преимущества. Я пользуюсь его услугами уже почти 2 года и за это время все было хорошо. Ставлю плюс Кредобанку! Банк ни чем не хуже остальных, даже есть свои преимущества. Я пользуюсь его услугами уже почти 2 года и за это время все было хорошо. Ставлю плюс Кредобанку!
В Кредобанке я оформил автокредит на новенький BMW. Здесь условия выгодные, годовых 9%, мой первый взнос был 30% от суммы. Одобрили кредит без проблем, менеджер мне еще хороший попался, все объяснил, на вопросы без проблем отвечал. Кредит оплачиваю через онлайн банкинг, это удобно. В Кредобанке я оформил автокредит на новенький BMW. Здесь условия выгодные, годовых 9%, мой первый взнос был 30% от суммы. Одобрили кредит без проблем, менеджер мне еще хороший попался, все объяснил, на вопросы без проблем отвечал. Кредит оплачиваю через онлайн банкинг, это удобно.
Перед тем как брать кредит на авто, я пару месяцев пожил так, как будто мне его нужно было погашать, а определенную сумму просто откладывал. Немного ущемлял себя, но прожил же как-то. Тогда и понял, что можно брать кредит. Выбрал Кредобанк и не прогадал. С договором проблем не было, уже скоро погашу всю сумму окончательно. Перед тем как брать кредит на авто, я пару месяцев пожил так, как будто мне его нужно было погашать, а определенную сумму просто откладывал. Немного ущемлял себя, но прожил же как-то. Тогда и понял, что можно брать кредит. Выбрал Кредобанк и не прогадал. С договором проблем не было, уже скоро погашу всю сумму окончательно.
Часто забегаю в их отделение, чтобы перевести перевод за границу. Здесь очереди конечно есть, но обслуживание довольно быстрое, поэтому долго ждать не приходиться. Система у них никогда не тормозит, как во многих банках. Часто забегаю в их отделение, чтобы перевести перевод за границу. Здесь очереди конечно есть, но обслуживание довольно быстрое, поэтому долго ждать не приходиться. Система у них никогда не тормозит, как во многих банках.
У меня в этом банке деньги на депозите лежат, это сейчас выгодно, так как у них 9% это круто. Положил 10К на депозит в мае, на 18 месяцев, плюс онлайн пополняю его ежемесячно на разные суммы. Таким образом, я думаю накопить себе на машину, уверен, что все получиться. Проценты ежемесячно не снимаю, решил, что всю сумму хочу получить в конце... Читати відгук У меня в этом банке деньги на депозите лежат, это сейчас выгодно, так как у них 9% это круто. Положил 10К на депозит в мае, на 18 месяцев, плюс онлайн пополняю его ежемесячно на разные суммы. Таким образом, я думаю накопить себе на машину, уверен, что все получиться. Проценты ежемесячно не снимаю, решил, что всю сумму хочу получить в конце срока.
Заказал Правильную карту только по одной, но весомой причине - в ней отсутствует конвертация и это просто отлично при условиях, когда ты часто ездишь за границу. В командировках я бываю раз в месяц стабильно, так что где бы ни был, использую Правильную карту. Заказал Правильную карту только по одной, но весомой причине - в ней отсутствует конвертация и это просто отлично при условиях, когда ты часто ездишь за границу. В командировках я бываю раз в месяц стабильно, так что где бы ни был, использую Правильную карту.
Карту Правильная заказала онлайн и на следующий день уже забрала ее в самом ближайшем отделении банка. Сейчас только плюсы есть у такой карты, довольна, что оформила ее. Есть бонусы и проценты, при этом такая карта не обязывает пополнять счет или вообще совершать какие-либо действия. Хочешь - пользуешься, а хочешь - нет. Карту Правильная заказала онлайн и на следующий день уже забрала ее в самом ближайшем отделении банка. Сейчас только плюсы есть у такой карты, довольна, что оформила ее. Есть бонусы и проценты, при этом такая карта не обязывает пополнять счет или вообще совершать какие-либо действия. Хочешь - пользуешься, а хочешь - нет.
Уже получила первую половину бонусов - 500 гривен и через 2 месяца еще должны будут прийти вторые. Условия Правильной карты простые - ты просто пополняешь карту от 6 тысяч в месяц и тратишь от 3, а последнее условие вообще проще простого сделать в любом супермаркете. Карта во всех своих условия отличная, так рекомендую остальным ею также пользоваться. Уже получила первую половину бонусов - 500 гривен и через 2 месяца еще должны будут прийти вторые. Условия Правильной карты простые - ты просто пополняешь карту от 6 тысяч в месяц и тратишь от 3, а последнее условие вообще проще простого сделать в любом супермаркете. Карта во всех своих условия отличная, так рекомендую остальным ею также пользоваться.