Юрій Відгук додано 2 лютого, 2023 год85 переглядів
Клієнт-сервіс в компанії ALS Engineering (als-engineering.com) задовільний, а професіоналізм виконання звіту сумнівний.
Робив замовлення послуги “Приймання квартир в новобудовах” у ЖК “Файна Таун” по м.Київ 27 січня 2023 року.
По пунктам, що саме не сподобалося:
1. Комунікацію вів через їх офіційний телеграм канал. Зранку була домовленість про зустріч - за 1,5 години написав до менеджера чи все в силі і чи спеціаліст буде на місці. Спеціаліст прибув вчасно але моє запитання просто проігнорували.
2. По оплаті - компанія ніяких чеків не видає. Ви просто розраховуєтесь готівкою або робете переказ на картку і все. Факт оплати ніде і ніяк не фіксується. Якщо виникнуть якісь розбіжності між сторонами договору - юридично, вас як клієнта не існує, як і факт оплати.
3. Звіт виконаний з розрізнених шматків з PDF/JPG і у 70% з шаблонного тексту. Ніякого нормального єдиного документу по звіту, де комплексно вказано все не існує.
4. Роблять заміну документів в односторонньому порядку без повідомлення клієнта. Через 3 доби вислали звіт з різних шматків у Телеграм канал. Потім через 1 день зробили заміну одного документа, де була помилка у кресленнях і розмірах, не повідомивши клієнта ніяк. Моє запитання щодо саме таких дій клієнт-сервіс компанії ігнорує. Вибачились вже після моїх запитань про помилку у кресленнях, а щодо відсутності інформування і заміну документа без повідомлень - не надають ніяких коментарів, просто ігнорують повідомлення.
Переваги:
Адекватний майстер по прийому квартир у новобудові, виконав усе професійно.
Недоліки:
1. Задовільний клієнт-сервіс.
2. Відсутність чеків про оплату послуг.
3. Жахливо і з помилками виконаний звіт про роботу.
4. Підміна документів в односторонньому порядку без повідомлень клієнта.
Ігнорування запитів клієнта після оплати, непрофесіоналізм виконання звіту - Відгуки про ALS Engineering (АЛС Інжиніринг)
Робив замовлення послуги “Приймання квартир в новобудовах” у ЖК “Файна Таун” по м.Київ 27 січня 2023 року.
По пунктам, що саме не сподобалося:
1. Комунікацію вів через їх офіційний телеграм канал. Зранку була домовленість про зустріч - за 1,5 години написав до менеджера чи все в силі і чи спеціаліст буде на місці. Спеціаліст прибув вчасно але моє запитання просто проігнорували.
2. По оплаті - компанія ніяких чеків не видає. Ви просто розраховуєтесь готівкою або робете переказ на картку і все. Факт оплати ніде і ніяк не фіксується. Якщо виникнуть якісь розбіжності між сторонами договору - юридично, вас як клієнта не існує, як і факт оплати.
3. Звіт виконаний з розрізнених шматків з PDF/JPG і у 70% з шаблонного тексту. Ніякого нормального єдиного документу по звіту, де комплексно вказано все не існує.
4. Роблять заміну документів в односторонньому порядку без повідомлення клієнта. Через 3 доби вислали звіт з різних шматків у Телеграм канал. Потім через 1 день зробили заміну одного документа, де була помилка у кресленнях і розмірах, не повідомивши клієнта ніяк. Моє запитання щодо саме таких дій клієнт-сервіс компанії ігнорує. Вибачились вже після моїх запитань про помилку у кресленнях, а щодо відсутності інформування і заміну документа без повідомлень - не надають ніяких коментарів, просто ігнорують повідомлення.
відгук
Коментарі до відгуку