У квітні місяці, а саме 13.04.2024 , отримав своє замовлення: Замовлення №171257730524 Вартість товарів: 1 270грн Вартість доставки: 129грн До сплати: 1 399грн 52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн 52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн 50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн 39843 Яблуня "Цукеркова" 1шт по 119грн =119грн Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн Вартість доставки: 129грн
З усього вищеперечисленого, прижилась лише яблуня цукеркова, яка мала дуже розвинуту кореневу систему, та декілька бруньок що розпустились. Ці саджанці : 52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн 52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн 50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн по сьогоднішній день не подають жодних ознак "життя", виглядають як просто сухі незрозумілі палки, що стирчать із землі (яблуня "Цукеркова" виглядає без претензій, навіть краще за місцеві саджанці, які висаджувались приблизно у той же період). Доречі, хурма та інжир при отриманні мали сумний вигляд (нажаль, у мене відсутній досвід по цим деревам, забрав з Нової пошти по причині: " а може це норма для цих дерев і через тиждень забуяють"
Починаючи з 20.04 нам не вдалось дозвонитись на номери (хотілось поділитись відгуками з приводу сухого гіляччя, що було придбано у магазині...хотілось подати претензію з приводу гарантії), що вказані на сайті. Підключення оператора закінчується після 3-5 хвилин очікування, завжди по одній і ті й же схемі. Однак, у 20 х числах квітня ми отримали дзвінок від представника магазину, який поцікавився відгуками по замовленню. Представнику була озвучена претензія з приводу якості саджанців,та була отримана відповідь: " я передам інформацію, з Вами зв'яжуться". Нажаль, ніхто так і не зв'язався. Тому претензія була відправлена на електронну адресу магазину. Чи був зворотній зв'язок? Так, лист: " надайте фото саджанців". Фото було надано 28 травня. Чи отримав зворотню відповідь, чи отримав пропозицію по гарантійним зобов'язанням? Ні!
Обов'язково відпишусь з приводу того як закінчилась ця історія. Буде або позитивне, або негативне продовження. Чи можу порадити магазин іншим? Все залежить від закінчення цього оповідання, надіюсь не твору у декількох томах :) Додаю фото супербуперадаптованих саджанців, що були придбані у агромаркеті. ПС: Наперед знаю відповідь......маємо наслідки ракетного удару (саме тому негатив повідомлення зменшив у 10 разів), не встигаємо опрацьовувати всі звернення (тут все залежить від якості товару, якщо якісний - звернень буде мінімум). Все розумію, але....якщо вказуєте гарантійний термін - дотримуйтесь слова. Багато хто обираючи товар, обирає саме у Вас по цій причині.
ППС: справа не в коштах (я у телефонній розмові і у листуванні вказував, що хочу отримати взамін не кошти, а якісні рослини)...... справа у тому, що поки що це виглядає як шахрайська схема.
ППС: Помітив, що відгукахюа відгуки відрізняються від тих, що Ви розміщуєте у себе на сайті ("все прекрасно, якісний товар, родить тонами, раджу іншим")
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ви можете переглянути товар на пошті при отриманні. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Вона прописана на накладній, яку Ви отримуєте разом із посилкою та на сайті нашого інтернет-магазину.
Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У випадку, якщо таке звернення Покупця відбудеться після сплину 15 календарних днів, але не більше 45 від дати отримання Товару, тоді, як виняток, можливе часткове повернення вартості придбаного Товару Бонусами на бонусний рахунок Покупця.
Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
Вам нараховано компенсацію бонусами в особистий кабінет (тобто знижка на наступне замовлення) вартість двох інжирів. Сума знижки 712 бонусних гривень (1 бонус = 1 грн). Списати бонуси можна за допомогою оператора.
З повагою ,
Agro-market.net
Сьогодні замовив 2 саджанці, на всі бонуси. Зателефонував оператор для уточнення деталей замовлення. На початку спілкування оператор не бачила бонусів, потім правда сказала, що наче вони є, але ще кудись вони не підтягнулись. Набере завтра, допоможе оформити замовлення.
Що ж, завтра обов'язково відпишусь чим закінчилось.
Зверніть увагу, пишу майже без емоцій, просто фіксую і відображаю те, що відбувається. Планую детально описати момент використання бонусів, а також обов'язково відпишусь, що прислали (фото обов'язково буде, навіть якщо прийдуть сухі віники і буде повернення......за умови, якщо я все таки зможу використати бонуси).
І так, претензія відправлена....було прохання надати фото докази. Фотодокази були надані 28 травня. Який статус опрацювання? Ніякий, на сьогодні 6 червня - відповідь відсутня.
Будемо далі оновлювати статус по обробці гарантійної претензії. Буде можливість оцінити покупцям, на що підписуються купуючи товар у цьому магазині.
Саджанці інжиру та хурми від Агромаркета - Відгуки про Агро-Маркет
Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн
Вартість доставки: 129грн
До сплати: 1 399грн
52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн
52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн
50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн
39843 Яблуня "Цукеркова" 1шт по 119грн =119грн
Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн
Вартість доставки: 129грн
З усього вищеперечисленого, прижилась лише яблуня цукеркова, яка мала дуже розвинуту кореневу систему, та декілька бруньок що розпустились.
Ці саджанці :
52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн
52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн
50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн
по сьогоднішній день не подають жодних ознак "життя", виглядають як просто сухі незрозумілі палки, що стирчать із землі (яблуня "Цукеркова" виглядає без претензій, навіть краще за місцеві саджанці, які висаджувались приблизно у той же період). Доречі, хурма та інжир при отриманні мали сумний вигляд (нажаль, у мене відсутній досвід по цим деревам, забрав з Нової пошти по причині: " а може це норма для цих дерев і через тиждень забуяють"
Починаючи з 20.04 нам не вдалось дозвонитись на номери (хотілось поділитись відгуками з приводу сухого гіляччя, що було придбано у магазині...хотілось подати претензію з приводу гарантії), що вказані на сайті. Підключення оператора закінчується після 3-5 хвилин очікування, завжди по одній і ті й же схемі.
Однак, у 20 х числах квітня ми отримали дзвінок від представника магазину, який поцікавився відгуками по замовленню. Представнику була озвучена претензія з приводу якості саджанців,та була отримана відповідь: " я передам інформацію, з Вами зв'яжуться". Нажаль, ніхто так і не зв'язався. Тому претензія була відправлена на електронну адресу магазину.
Чи був зворотній зв'язок? Так, лист: " надайте фото саджанців". Фото було надано 28 травня. Чи отримав зворотню відповідь, чи отримав пропозицію по гарантійним зобов'язанням? Ні!
Обов'язково відпишусь з приводу того як закінчилась ця історія.
Буде або позитивне, або негативне продовження.
Чи можу порадити магазин іншим? Все залежить від закінчення цього оповідання, надіюсь не твору у декількох томах :)
Додаю фото супербуперадаптованих саджанців, що були придбані у агромаркеті.
ПС: Наперед знаю відповідь......маємо наслідки ракетного удару (саме тому негатив повідомлення зменшив у 10 разів), не встигаємо опрацьовувати всі звернення (тут все залежить від якості товару, якщо якісний - звернень буде мінімум).
Все розумію, але....якщо вказуєте гарантійний термін - дотримуйтесь слова.
Багато хто обираючи товар, обирає саме у Вас по цій причині.
ППС: справа не в коштах (я у телефонній розмові і у листуванні вказував, що хочу отримати взамін не кошти, а якісні рослини)...... справа у тому, що поки що це виглядає як шахрайська схема.
ППС: Помітив, що відгукахюа відгуки відрізняються від тих, що Ви розміщуєте у себе на сайті ("все прекрасно, якісний товар, родить тонами, раджу іншим")
відгук
Коментарі до відгуку
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ви можете переглянути товар на пошті при отриманні. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Вона прописана на накладній, яку Ви отримуєте разом із посилкою та на сайті нашого інтернет-магазину.
Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У випадку, якщо таке звернення Покупця відбудеться після сплину 15 календарних днів, але не більше 45 від дати отримання Товару, тоді, як виняток, можливе часткове повернення вартості придбаного Товару Бонусами на бонусний рахунок Покупця.
Отримав відповідь від Агромаркета (лист):
Доброго дня.
Нам шкода за ситуацію, що склалася.
Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
Вам нараховано компенсацію бонусами в особистий кабінет (тобто знижка на наступне замовлення) вартість двох інжирів. Сума знижки 712 бонусних гривень (1 бонус = 1 грн). Списати бонуси можна за допомогою оператора.
З повагою ,
Agro-market.net
Сьогодні замовив 2 саджанці, на всі бонуси. Зателефонував оператор для уточнення деталей замовлення. На початку спілкування оператор не бачила бонусів, потім правда сказала, що наче вони є, але ще кудись вони не підтягнулись. Набере завтра, допоможе оформити замовлення.
Що ж, завтра обов'язково відпишусь чим закінчилось.
Зверніть увагу, пишу майже без емоцій, просто фіксую і відображаю те, що відбувається. Планую детально описати момент використання бонусів, а також обов'язково відпишусь, що прислали (фото обов'язково буде, навіть якщо прийдуть сухі віники і буде повернення......за умови, якщо я все таки зможу використати бонуси).
Будемо далі оновлювати статус по обробці гарантійної претензії. Буде можливість оцінити покупцям, на що підписуються купуючи товар у цьому магазині.
Здається мені, що тут тхне душком шахрайської схеми.