Юрий Куниця Отзыв написан 28 мая, 2022 год45 просмотров
замовив тут саджанці малини, ожини, і клубніки, отримав посилку з мусором... Ні одного нормального саджанця (на відео можете подивитися). Запросив повернення коштів, потім напишу тут, повернули мені ці кошти чи ні.
Раніше замовляв у Агромаркеті, там теж попадалися некондиційні саджанці, за які потім повертали кошти без проблем, або новий саджанець, але такого, щоб з цілого замовлення не було ні одного хорошого саджанця, там не було. В Дім і сад вирішив перейти, бо тут дешевше набагато, та бачу, що краще переплатити, та отримати якісний матеріал...
На посилці писало "в разі не вручення посилку НЕ ПОВЕРТАТИ", тобто, вони наперед знали, що відправляють таке, що нікому не потрібне, і їм в тому числі. 1 согласен 1 не согласен
Добрий день.Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Написав в службу підтримки, пояснив, що мені прислали хлам замість якісних саджанців, відповідь була "почекайте 90 днів, і якщо не приживеться, ми повернемо Вам гроші..." Написав їм, що чекати немає смислу, оскільки по саджанцям видно, що вони далеко не "якісні саджанці", і не приживуться 99%, написали, повернути саджанці і вони зроблять заміну. По відгукам нижче, бачу, що заміна від них приходить ще гірша, а ніж перша посилка, тому така заміна мені не потрібна...
Шановні представники магазину Дім і сад, я хочу повернути Вам ці саджанці і отримати свої гроші назад (за саджанці, за доставку, а також компенсацію за потрачений час на посадку цих саджанців, підлив, а тепер викопування і пакування). Чи готові Ви зробити таке відшкодування? Відповідати прошу тут, щоб покупці бачили Вашу відповідь, і наперед думали, робити у Вас закази чи іти в інші магазини, як от Агромаркет, Екосад, Пітомнік та інші
Добрий день. Відділ контролю якості товару проаналізував вашу скаргу, і прийняв до уваги ваші зауваження. Ми надішлемо вам якісний товар вам оформлено досилку № 6361984.
Заздалегідь прийміть наші вибачення за прикрий випадок.
Саджанці отримав всі крім ожини, яку отримаю осіню (писав про це уже), а от видалити відгук неможу, тому що немає тут такої можливості. Подавав скаргу на свій відгук до модераторів, просив щоб вони видалили його, оскільки конфлікт вирішено, та вони чомусь не видаляють. Відредагувати відгук тут теж неможливо...
Прошу всіх, хто цей відгук читає, нажміть кнопку поскаржитися на відгук, щоб модератори його видалили. Наперед дякую.
Саджанці отримав, всі крім ожини (ожину пообіцяли відправити осінню, так як зараз немає відправок на ожину). Відзив видаляю, оскільки проблема вирішена.
Моє перше і останнє замовлення в цему магазині - Отзывы о Твой Дом и Сад+
Раніше замовляв у Агромаркеті, там теж попадалися некондиційні саджанці, за які потім повертали кошти без проблем, або новий саджанець, але такого, щоб з цілого замовлення не було ні одного хорошого саджанця, там не було. В Дім і сад вирішив перейти, бо тут дешевше набагато, та бачу, що краще переплатити, та отримати якісний матеріал...
На посилці писало "в разі не вручення посилку НЕ ПОВЕРТАТИ", тобто, вони наперед знали, що відправляють таке, що нікому не потрібне, і їм в тому числі.
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Шановні представники магазину Дім і сад, я хочу повернути Вам ці саджанці і отримати свої гроші назад (за саджанці, за доставку, а також компенсацію за потрачений час на посадку цих саджанців, підлив, а тепер викопування і пакування). Чи готові Ви зробити таке відшкодування? Відповідати прошу тут, щоб покупці бачили Вашу відповідь, і наперед думали, робити у Вас закази чи іти в інші магазини, як от Агромаркет, Екосад, Пітомнік та інші
Заздалегідь прийміть наші вибачення за прикрий випадок.
З повагою " Дім і сад" залишайтесь завжди з нами.
Прошу всіх, хто цей відгук читає, нажміть кнопку поскаржитися на відгук, щоб модератори його видалили. Наперед дякую.