Колишній студент Tommy University Отзыв написан 20 декабря, 2021 год114 просмотров
В мене про курси склалося дуже суперечливе враження, але я постараюся дати максимально об'єктивний відгук. До оплати, на пробному періоді - миттєва відповідь, приклади виконаних завдань та реальна підтримка кураторів. Після оплати - один з кураторів ігнорував моє повідомлення більше тижня, ніяких прикладів виконаних завдань, а за уточнюючі запитання, виявляється, знімають якісь бали, про які на початку ніхто не повідомляв і про які студентам ніколи більше не повідомлялося впродовж курсу. Також складається враження, що хвалені куратори там і не потрібні, відповіді від них все одно не отримати, допомоги і підказки теж. Єдине, що вони робили це відповідали типу так/ні та відкривали доступ, якщо програма раптом заглючила і не надала його. Завдання перевірялися абияк. Я навмисно деколи робила помилки в завданнях щоб перевірити чи їх помітять. Звісно ж, їх ніхто не помічав, бо завдання просто переглядалося і ніхто з перевіряючих не намагався вникнути. Спікер Наталя показувала у відео неправильний приклад, по якому я виконала завдання і мені його повернули. Для чого показувати неправильно? Також поняття і розуміння тест-кейсів і чек-листів не співпадає із загальноприйнятими поняттями, а отже інформація, яку дає спікер - неправдива і неточна. Пояснення часто відірване від реального прикладу, бо спочатку йде теорія (неповна, на мою думку), а десь через кілька занять - практика. Після теорії часто виникає питання "І що це? І куди з цим? Що я тільки що "вивчила"? З англійською так само - у відео одне, а завдання зовсім про інше. Спікер Наталя не сподобалася взагалі: недоукраїнська мова, абсолютна відсутність вміння пояснювати та доносити інформацію - це просто бездумний диктор. Відео часто не мають сенсу, оскільки спікер просто читає те, що написано в презентації, але чому б тоді просто не скинути мені презентацію, я сама вмію читати. Дійсно складається враження, що вона сама не розуміє про що говорить. Реально був момент з читанням листочку, про що я запитала її на одному з ефірів, виявилося, що вона просто сама не змогла запам'ятати які дві таблиці із трьох їй потрібно зв'язати. Я пройшла уже дві технічні співбесіди на позицію тестувальника і можу сказати так - на курсах дають лише 60% необхідної інформації, яку варто обов'язково перевіряти в інших джерелах, а справді корисні речі (типу API та SQL) треба вчити самому, оскільки особисто я на курсах взагалі не зрозуміла що це і для чого воно тестувальникам. Курси лише допомагають з вектором дій, але з таким же успіхом можна просто взяти список тем і шукати інформацію самотужки. Як на мене, я заплатила лише за мотивацію навчатися, оскільки самій себе змусити важко, та, звісно ж, папірчик (диплом про закінчення курсів, який ніким не визнається).
Достоинства:
Корисний список тем
Практичні завдання
Недостатки:
Неправдива інформація
Невідповідність завдання та відео
Немає підтримки кураторів
Недоспікер, який в більшості випадків просто читає презентацію і його знаходження в кадрі не робить погоди
Мене ігнорував конкретно куратор Антон, після чого я видалила повідомлення і написала в загальну групу, тому що сил терпіти більше не було. Наталя може бути 1000 разів чудовим спеціалістом, проте пояснювати вона абсолютно не вміє. Рекрутери компаній, в які проходила співбесіду я вказали мені на значні пропуски в знаннях. А я ідеально вивчила всю інформацію, що давалася на курсах, проте її виявилося недостатньо. Також попрошу надати мені інформацію про студентів з моєї, 42 групи та їх бали. Щоб я могла оцінити свій рейтинг по групі. Прохання надалі повідомляти бали студентів у групі. Це як мінімум мотивація, а надалі - прозорість оцінювання та показники людей, котрих реально працевлаштували. Я запитувала у декількох активних студентів зі свого чату про їх працевлаштування - усі до таємничого відділу працевлаштування так і не дійшли. Висновок напрошується сам собою - наступного етапу не існує. Мене звуть Бабич Вероніка
Нам дуже шкода, якщо вам довелося чекати на відповідь, адже наша команда докладає максимум зусиль для підтримки студентів. Куратори моніторять усі чати та дають відповіді на усі запитання студентів. Через це куратори фізично не завжди встигають побачити та відповісти на особисте повідомлення, оскільки основна комунікація зі студентами відбувається саме в чатах. Куратори повідомляють про це в чаті. Такий формат комунікації допомагає у кращому сприйнятті інформації, оскільки студенти бачать питання своїх колег та відповіді куратора.
Ззазвичай студенти відзначають вміння Наталі пояснювати складні речі простими словами.
Ваше зауваження щодо демонстрації балів обов’язково врахуємо при наборі наступних потоків. Ваша правда, можливо, це дійсно буде мотивацією для студентів працювати наполегливіше
Інформацію про студентів 42 потоку надамо вам та надішлемо в телеграмі.
До відділу працевлаштування потраплять студенти, які старанно вчилися і виконували усі завдання в терміни. Ми перевіримо, чи ви були в числі цих студентів і, якщо сталася помилка, то виправимо її.
Дякуємо вам за фідбек, будемо залишатися з вами на зв’язку, щоб розібратися в цій ситуації.
Пройшла курси QC/QA - Отзывы об Онлайн-университет TOMMY
До оплати, на пробному періоді - миттєва відповідь, приклади виконаних завдань та реальна підтримка кураторів. Після оплати - один з кураторів ігнорував моє повідомлення більше тижня, ніяких прикладів виконаних завдань, а за уточнюючі запитання, виявляється, знімають якісь бали, про які на початку ніхто не повідомляв і про які студентам ніколи більше не повідомлялося впродовж курсу. Також складається враження, що хвалені куратори там і не потрібні, відповіді від них все одно не отримати, допомоги і підказки теж. Єдине, що вони робили це відповідали типу так/ні та відкривали доступ, якщо програма раптом заглючила і не надала його. Завдання перевірялися абияк. Я навмисно деколи робила помилки в завданнях щоб перевірити чи їх помітять. Звісно ж, їх ніхто не помічав, бо завдання просто переглядалося і ніхто з перевіряючих не намагався вникнути.
Спікер Наталя показувала у відео неправильний приклад, по якому я виконала завдання і мені його повернули. Для чого показувати неправильно? Також поняття і розуміння тест-кейсів і чек-листів не співпадає із загальноприйнятими поняттями, а отже інформація, яку дає спікер - неправдива і неточна.
Пояснення часто відірване від реального прикладу, бо спочатку йде теорія (неповна, на мою думку), а десь через кілька занять - практика. Після теорії часто виникає питання "І що це? І куди з цим? Що я тільки що "вивчила"?
З англійською так само - у відео одне, а завдання зовсім про інше.
Спікер Наталя не сподобалася взагалі: недоукраїнська мова, абсолютна відсутність вміння пояснювати та доносити інформацію - це просто бездумний диктор. Відео часто не мають сенсу, оскільки спікер просто читає те, що написано в презентації, але чому б тоді просто не скинути мені презентацію, я сама вмію читати. Дійсно складається враження, що вона сама не розуміє про що говорить. Реально був момент з читанням листочку, про що я запитала її на одному з ефірів, виявилося, що вона просто сама не змогла запам'ятати які дві таблиці із трьох їй потрібно зв'язати.
Я пройшла уже дві технічні співбесіди на позицію тестувальника і можу сказати так - на курсах дають лише 60% необхідної інформації, яку варто обов'язково перевіряти в інших джерелах, а справді корисні речі (типу API та SQL) треба вчити самому, оскільки особисто я на курсах взагалі не зрозуміла що це і для чого воно тестувальникам. Курси лише допомагають з вектором дій, але з таким же успіхом можна просто взяти список тем і шукати інформацію самотужки. Як на мене, я заплатила лише за мотивацію навчатися, оскільки самій себе змусити важко, та, звісно ж, папірчик (диплом про закінчення курсів, який ніким не визнається).
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що у вас склалося таке враження.
Ми допомагаємо з працевлаштуванням великій кількості студентів і всім матеріалу та знань вистачає для нього.
Весь матеріал затверджений рекрутерами та спеціалістами IT-компаній.
Спікер висококваліфікований спеціаліст та senior в SofteServe - одній з найбільших IT компаній України.
Також, наші студенти дуже хвалять роботу кураторів протягом всього навчання, тому напишіть будь-ласка ваше ім’я, щоб ми розібралися в ситуації.
Іноді тут відгуки пишуть НЕ наші студенти, тому дуже просимо або надіслати ім’я та прізвище, або написати нам.
Нам дуже шкода, якщо вам довелося чекати на відповідь, адже наша команда докладає максимум зусиль для підтримки студентів. Куратори моніторять усі чати та дають відповіді на усі запитання студентів. Через це куратори фізично не завжди встигають побачити та відповісти на особисте повідомлення, оскільки основна комунікація зі студентами відбувається саме в чатах. Куратори повідомляють про це в чаті. Такий формат комунікації допомагає у кращому сприйнятті інформації, оскільки студенти бачать питання своїх колег та відповіді куратора.
Ззазвичай студенти відзначають вміння Наталі пояснювати складні речі простими словами.
Ваше зауваження щодо демонстрації балів обов’язково врахуємо при наборі наступних потоків. Ваша правда, можливо, це дійсно буде мотивацією для студентів працювати наполегливіше
Інформацію про студентів 42 потоку надамо вам та надішлемо в телеграмі.
До відділу працевлаштування потраплять студенти, які старанно вчилися і виконували усі завдання в терміни. Ми перевіримо, чи ви були в числі цих студентів і, якщо сталася помилка, то виправимо її.
Дякуємо вам за фідбек, будемо залишатися з вами на зв’язку, щоб розібратися в цій ситуації.