Автор Отзыв написан 9 декабря, 2024 год5 просмотров
Скажу про цей сервіс як про роботодавця. Якщо коротко, то - оминайте їх.
Я прийшов сюди на вакансію приймальника. Мені нав'язали навчання, хоча деякий досвід у цьому у мене був. І я погодився частково, за умови, що я починаю працювати зразу, так як немаю можливості витрачати час на навчання яке не оплачується. На що ми знайшли компроміс. Сказали, що потім треба буде скласти іспит, але він формальний, і в будь-якому випадку рішення про співпрацю буде прийнято через місяць випробовувального терміну. Так домовленість була з так званим керівником сервісу Генадієм Піддубним.
В результаті, половину часу я пробув на СТО (вул.Милославська) і половину в офісі (БЦ Комод, оф.35 поверх 9). В офісі щось типу лекцій і навчання по 1С. Наприкінці третього тижня призначили екзамен. Який на мою думку проводився не коректно. Було оголошено що в разі чого можна буде перездати.
На наступний день мені подзвонив Самородов Сергій (Керівник по продажам) і оголосив, що я не здав (хоча іншим кандидатам запропонували перездачу). Та і взагалі я їм не підхожу (одна з причин "загнав машину на пост. хоча інші приймальники це теж робили. ще одна "пропонував знімати ТікТок для залучення клієнтів") як на мене це просто формальний привід, які і інші названі.
Але моя претензія не в тому, що вони не хочуть мене бачити в компанії (це далеко не краще СТО, щоб сумувати за ними), моя претензія в тому, що вони не запропонували ЖОДНОЇ компенсації за мій витрачений час на їх "супер навчання в Академії" і роботу безпосередньо на СТО (з 18.11.24 по 04.12.24)
Тобто нуль гривень! я отримав за три тижні від роботодавця. Які я міг витратити на заробіток грошей в іншому місці. А так я маю збитки в розмірі трьох тижнів робочого часу (приблизно 15000-20000 грн)
Якщо б на етапі співбесіди було оголошено, що така вірогідність існує, я б не погодився на це ні в якому разі. Та мене ввів в оману так званий керівник сервісу Генадій Піддубний.
Я чомусь помилково подумав, що він порядна людина. Але помилився. Генадій вже третій день ігнорує мої дзвінки. Що каже про те, що подібна практика для нього є нормальною.
Оскільки в форматі добрих стосунків компанія питання вирішувати наміру немає (відмова по телефону від С.Самородва та ігнорування дзвінків Г.Піддубним) борг буде стягнено іншими доступними методами. Не обов'язково на мою користь.
В результаті я роблю висновок, що компанія СТО "Рись" в місті Києві, а в першу чергу керівники Генадій Піддубний і Сергій Самородов, є моїми боржниками. Розмір вашого боргу становить 20000 грн (еквівалент 500$) з урахуванням заподіяної моральної шкоди. Борг терміну давності немає.
Пока был энтузиазм, так же посмотрел на их работу, но зная что такое качественное предоставление услуг и видя их внутренний процесс мне не понравилось. Запчастисты, как зачастую, очень "важные", обслуживают в первую очередь свои интересы, остальное как оддолжение. По зп вобще какое то дно, пару процентов предлагают с прибыли по заказнаряду, то есть если посчитать, то для зп в 1000$ ты заработаешь для сервиса около миллиона. И мантра про " мы не продаем, мы создаем для клиента бла бла..." для кого то для старта может и нормально, но не больше года, потому что делать там нечего.
Автосервіс РИСЬ, Київ - Отзывы о СТО Рысь
Якщо коротко, то - оминайте їх.
Я прийшов сюди на вакансію приймальника. Мені нав'язали навчання, хоча деякий досвід у цьому у мене був. І я погодився частково, за умови, що я починаю працювати зразу, так як немаю можливості витрачати час на навчання яке не оплачується. На що ми знайшли компроміс. Сказали, що потім треба буде скласти іспит, але він формальний, і в будь-якому випадку рішення про співпрацю буде прийнято через місяць випробовувального терміну. Так домовленість була з так званим керівником сервісу Генадієм Піддубним.
В результаті, половину часу я пробув на СТО (вул.Милославська) і половину в офісі (БЦ Комод, оф.35 поверх 9). В офісі щось типу лекцій і навчання по 1С. Наприкінці третього тижня призначили екзамен. Який на мою думку проводився не коректно. Було оголошено що в разі чого можна буде перездати.
На наступний день мені подзвонив Самородов Сергій (Керівник по продажам) і оголосив, що я не здав (хоча іншим кандидатам запропонували перездачу). Та і взагалі я їм не підхожу (одна з причин "загнав машину на пост. хоча інші приймальники це теж робили. ще одна "пропонував знімати ТікТок для залучення клієнтів") як на мене це просто формальний привід, які і інші названі.
Але моя претензія не в тому, що вони не хочуть мене бачити в компанії (це далеко не краще СТО, щоб сумувати за ними), моя претензія в тому, що вони не запропонували ЖОДНОЇ компенсації за мій витрачений час на їх "супер навчання в Академії" і роботу безпосередньо на СТО (з 18.11.24 по 04.12.24)
Тобто нуль гривень! я отримав за три тижні від роботодавця. Які я міг витратити на заробіток грошей в іншому місці. А так я маю збитки в розмірі трьох тижнів робочого часу (приблизно 15000-20000 грн)
Якщо б на етапі співбесіди було оголошено, що така вірогідність існує, я б не погодився на це ні в якому разі. Та мене ввів в оману так званий керівник сервісу Генадій Піддубний.
Я чомусь помилково подумав, що він порядна людина. Але помилився. Генадій вже третій день ігнорує мої дзвінки. Що каже про те, що подібна практика для нього є нормальною.
Оскільки в форматі добрих стосунків компанія питання вирішувати наміру немає (відмова по телефону від С.Самородва та ігнорування дзвінків Г.Піддубним) борг буде стягнено іншими доступними методами. Не обов'язково на мою користь.
В результаті я роблю висновок, що компанія СТО "Рись" в місті Києві, а в першу чергу керівники Генадій Піддубний і Сергій Самородов, є моїми боржниками. Розмір вашого боргу становить 20000 грн (еквівалент 500$) з урахуванням заподіяної моральної шкоди. Борг терміну давності немає.
отзыв
Комментарии к отзыву
Пока был энтузиазм, так же посмотрел на их работу, но зная что такое качественное предоставление услуг и видя их внутренний процесс мне не понравилось. Запчастисты, как зачастую, очень "важные", обслуживают в первую очередь свои интересы, остальное как оддолжение. По зп вобще какое то дно, пару процентов предлагают с прибыли по заказнаряду, то есть если посчитать, то для зп в 1000$ ты заработаешь для сервиса около миллиона. И мантра про " мы не продаем, мы создаем для клиента бла бла..." для кого то для старта может и нормально, но не больше года, потому что делать там нечего.