Яна Родіонова Отзыв написан 13 января, 2025 год15 просмотров
Я робила три замовлення в цьому магазині. Перший раз по накладеному платежу було все ок. Другий раз так само все було ок, але мені не підійшла ширина взуття. І далі почалося саме цікаве! Повернення своїх грошей я чекала близько 1,5-2 місяця. Бо бачте вони збирають велику партію повернень для спільної відправки, а не відправляють кожне замовлення окремо. (І я обрала опцію повернення не на банківський рахунок, а купоном на наступну покупку. Тому мабуть на рахунок було б ще довше очікування). Ну добре, я почекала. Третє замовлення я вирішила зробити вже не накладеним платежем, а просто оплатити наперед частково купоном і частково своїми грошима. І пошкодувала про це, бо мені прислали НЕ нове взуття!!! Мало того, що всередині взуття не було підтримуючого форму паперу, так ще і один шнурок був надірваний! Таке враження, що це взуття вже використовували або приміряли сотні разів. І це взуття Salomon за 6,5 тисяч гривень, а не якесь дешеве! Максимум, що мені запропонував магазин - це знову повернути взуття. Ну дякую, чекати ще 2 місяці на повернення грошей я не хочу!!! І купонів ваших також! Я вирішила просто купити собі нові шнурки (за 700 грн), щоб не псувати собі нерви подальшою взаємодією. Більше ніколи не буду тут нічого замовляти! Ваше ставлення до клієнтів просто скотське!
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такими незручностями під час оформлення замовлень у нашому магазині. Ми цінуємо кожного клієнта і хочемо внести ясність щодо ваших зауважень:
Стосовно тривалого повернення коштів: Ми розуміємо ваше розчарування через затримки. Процедура збору партій для повернень дійсно може займати більше часу, ніж очікувалося, і ми вже працюємо над тим, щоб скоротити цей процес.
Ми щиро перепрошуємо, що ви отримали товар у такому стані. Це абсолютно не відповідає нашим стандартам якості. Ми хочемо розібратися у цій ситуації і знайти рішення, яке вас задовольнить.
Ми пропонуємо:
Організувати заміну взуття без додаткових витрат з вашого боку.
Якщо заміна вам не підходить, ми готові компенсувати вартість шнурків, аби вам не довелося чекати.
Будь ласка, зв’яжіться з нами:
Клієнтська лінія: +380947123012,
WhatsApp&Viber: +380977130993, або напишіть на [email protected], щоб ми могли негайно вирішити цю ситуацію.
Ще раз перепрошуємо за всі неприємності. Ми дуже вдячні за ваші зауваження, адже вони допомагають нам ставати кращими. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс виправити ваш досвід.
Sportovna спортивный интернет-магазин предлагает большой выбор спортивной одежды, аксессуаров и специальной экипировки для большого количества видов спорта по приемлемым ценам и самого лучшего качества. В магазине Sportovna каждый покупатель получит квалифицированную консультацию специалиста, который поможет определиться с выбором, чтобы покупки были только в радость и помогали достигать новых вершин и... подробнее
Абсолютно не раджу! - Отзывы о Sportovna
Перший раз по накладеному платежу було все ок.
Другий раз так само все було ок, але мені не підійшла ширина взуття. І далі почалося саме цікаве! Повернення своїх грошей я чекала близько 1,5-2 місяця. Бо бачте вони збирають велику партію повернень для спільної відправки, а не відправляють кожне замовлення окремо. (І я обрала опцію повернення не на банківський рахунок, а купоном на наступну покупку. Тому мабуть на рахунок було б ще довше очікування). Ну добре, я почекала.
Третє замовлення я вирішила зробити вже не накладеним платежем, а просто оплатити наперед частково купоном і частково своїми грошима. І пошкодувала про це, бо мені прислали НЕ нове взуття!!! Мало того, що всередині взуття не було підтримуючого форму паперу, так ще і один шнурок був надірваний! Таке враження, що це взуття вже використовували або приміряли сотні разів. І це взуття Salomon за 6,5 тисяч гривень, а не якесь дешеве! Максимум, що мені запропонував магазин - це знову повернути взуття. Ну дякую, чекати ще 2 місяці на повернення грошей я не хочу!!! І купонів ваших також! Я вирішила просто купити собі нові шнурки (за 700 грн), щоб не псувати собі нерви подальшою взаємодією. Більше ніколи не буду тут нічого замовляти! Ваше ставлення до клієнтів просто скотське!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такими незручностями під час оформлення замовлень у нашому магазині. Ми цінуємо кожного клієнта і хочемо внести ясність щодо ваших зауважень:
Стосовно тривалого повернення коштів: Ми розуміємо ваше розчарування через затримки. Процедура збору партій для повернень дійсно може займати більше часу, ніж очікувалося, і ми вже працюємо над тим, щоб скоротити цей процес.
Ми щиро перепрошуємо, що ви отримали товар у такому стані. Це абсолютно не відповідає нашим стандартам якості. Ми хочемо розібратися у цій ситуації і знайти рішення, яке вас задовольнить.
Ми пропонуємо:
Організувати заміну взуття без додаткових витрат з вашого боку.
Якщо заміна вам не підходить, ми готові компенсувати вартість шнурків, аби вам не довелося чекати.
Будь ласка, зв’яжіться з нами:
Клієнтська лінія: +380947123012,
WhatsApp&Viber: +380977130993, або напишіть на [email protected], щоб ми могли негайно вирішити цю ситуацію.
Ще раз перепрошуємо за всі неприємності. Ми дуже вдячні за ваші зауваження, адже вони допомагають нам ставати кращими. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс виправити ваш досвід.
З найкращими побажаннями,
команда Sportovna