В АнтиШколе вместо тетрадей и учебников – интерактивная платформа, скучного учителя заменили лучшим другом, который проведет во вселенную английского.
Вот несколько фишек АнтиШколы ONLINE:
интересные интерактивные задачи, которые действительно хочется сделать
на платформе есть удобный словарь, куда вы добавляете новые слова
более 400 лучших преподавателей, имеющих огромный опыт преподавания
Обучаем...
подробнее
Честный отзыв от бывшего сотрудника - Отзывы об АнтиШкола ONLINE
Платформа, которую все нахваливают на самом деле работает достаточно плохо. Многие приколы на ней вовсе не работоспособны. Что уж говорить о курсах и программах в школе.. это тихий ужас.. Постоянные ошибки(не только грамматические), лексические тоже, будто программу писали, используя чат гпт и людей, которые знают только «Хеллоу»(Спойлер: так и есть) В программах изучают то же, что и в школе, никаких серьезных и действительно важных грамматических тем из хороших учебников вы тут не найдете.
Постоянная текучка, за неделю я бывало могла потерять 5 учеников, которые в последствии просили перейти ко мне на индивидуальные занятия без платформы. Здесь не ценят хороших кадров. И вряд ли заплатят за Ваш последний отработанный месяц;) Про оплату труда, наверное, промолчу.. На собеседовании наверняка вы услышите одну сумму, но по итогу будете иметь смешной мизер. Минуточку, компания же серьезная, 600 учителей, вроде как?
Итог таков. Если вы хотите хорошего преподавателя на долгий срок с целью вас обучить НОВОМУ, скорее всего, вам не сюда, из моего опыта в компании работают люди со знанием английского на уровне А2-Б1, причем мой диплом С1 не играл никакой роли, пришлось работать на том же уровне с сотрудниками уровня школьного английского. Платформа не работоспособна в полной мере и не имеет действительно важных тем. Цены не соответствуют действительности. Люди с профессиональной точкой зрения и желанием активно работать над улучшением языка клиента тут не задерживаются. Надеюсь, этот отзыв сохранит ваши финансы и нервы.
отзыв
Комментарии к отзыву
Виходячи з вашого відгуку ви справді давно мали співпрацю з нашою компанією
1. Ми працюємо над ефективністью платформи та ії стабільністю кожного дня!
Це дуже великий і масштабний процес, бо зробити повноцінне онлайн навчання не вдалось навіть державі,тому справді іноді бувають тех. проблеми.
Але це не має системного характера
.За останній рік
- ми зробили свій мобільний додаток
- додали 300 нових уроків
- випрявляємо помилки та тех. проблеми кожного дня
2. Программу навчання ми почали писати ще 9 років тому (коли чата GPT взагалі не існувало) Кожен урок прописаний по стандартам CEFR і кожного місяця ми продовжуємо:
- актуалізовувати матеріали
- робити нові уроки
- робити тематичні уроки та завдання
3. Що до того що могли втратити студентів. Не зовсім зрозуміло в чому провина нас, як компанії, а не вас як викладача, з котрим студенти не хотіли займатися далі. Ми надаємо студентам можливість обирати викладача, з яким йому комфортно. І якщо це сталось не з вами, то це вибір студента.
4. Система оплати уроків повністю прозора і зрозуміла. І вона відома до початку співпраці. Впевнені, вам була відома також. Якщо вона комусь не підходить - можно просто відмовитись.
5. Ми виплачуємо за всі проведені уроки завжди і кожному. Те, що ви пишите- не може бути правдою. Але якщо у вас стались якісь непорозуміння напишіть,будь ласка, на пошту [email protected]
6. У нас немає жодного викладача з рівнем знань A-2 або B-1 а викладчі, що мають великий досвід або міжнародний досвід переводяться в окрему категорію викладачів.
В чем вина компании в потере клиентов? Видимо, причина и вина все же есть. И я их детально описала в отзыве.
Если вы заговорили о моей некомпетентности - мои студенты с платформы в последствии перешли ко мне на индивидуальные занятия, так как не были довольны платформой школы.
Доплаты так и не были оплачены. Увы, я не один такой сотрудник с аналогичной ситуацией.
Но гораздо легче написать, что любые негативные комментарии здесь не являются правдой;)
Всего лишь хочется дать людям знать реальность, с которой они, скорее всего, смогут столкнуться из-за сотрудничества с вашей компанией.
Тому, якщо у вас змінювалися студенти, це говорить лише про те, що вони не хотіли займатися з вами. І це цілком нормальний процес, навіть для найкращого педагога. Адже кожному студенту потрібен свій педагог і ми уважно підходимо до запиту кожного.
Зізнаємось відверто, досить прикро читати, про подібний спосіб здобування студентів від колеги. Виходить, що ми, як платформа - забезпечили вас потоком студентів, а ви у відповідь, вирішили використати це як можливість здобуття своїх учнів, для занять з ними за межами Антишколи.
Ви, як педагог, напевне розумієте скільки праці, фінансів та зусиль було докладено не одним роком роботи компанії та її команди, щоб ви отримали цих студентів. Адже, якби це було так просто і легко, мабуть, у вас не виникло б необхідності у нашій співпраці, чи не так?
Якщо вам не зробили доплату, то, будь ласка, напишіть на пошту вище. Це дуже проста дія для вирішення питання. І, можливо, ви допоможете нам розібратися в якомусь моменті, який працює у нас неправильно. Бо у нас немає жодного відомого такого кейсу. Жодного! Саме тому, ми можемо стверджувати у недостовірності описаної вами ситуації, оскільки немає жодного подібного доказу чи звернення.
Щодо програм навчання, ми згодні - це наша помилка, що ми не проконтролювали, щоб ви могли ознайомитися з усіма матеріалами, які були надані вам як педагогу для проведення уроків на платформі.
Ми створити велику кількість програм навчання, над цими програмами ми працювали багато років, щоб вони були результативними, цікавими та багатогранними, дуже прикро, якщо за час роботи вам не вдалося розібратися з цією кількістю матеріалів, яку ми вже створили та продовжуємо створювати. Це також величезна праця і не один рік.
Також це теж правда, що іноді знаходяться помилки як граматичного, так і лексичного плану. Для їх виправлення ми маємо спеціальну окрему форму щодо зворотного зв'язку від педагогів, яку вони заповнюють:
- якщо бачать помилку
- якщо в уроці недостатньо якихось слів чи граматики
І в цілому нормально навіть для світової практики, що можуть бути допущені помилки, коли компанія створює матеріали навчання і випускає нові уроки практично щодня.
(ви можете зайти будь який світовий сайт і побачити там виноску - якщо побачили помилку або друкарську помилку, або хотіли б доповнити інформацію, напишіть нам...)
Більше того, подібний зворотний зв'язок від освітян ми навіть оплачуємо - якщо вони знаходять помилки або відсутні матеріали.
Виходячи з цього, можемо припустити, що було б також краще для нас і для вас, якби ви писали нам зворотний зв'язок, коли мали з нами співпрацю. Це показало б вашу експертність і дало б можливість отримати додаткову винагороду.
На завершення, ми не говоримо, що у нас не може бути негативних відгуків. Це цілком нормальна практика. Просто над кожним негативним відгуком ми ретельно працюємо. Тому що для нас справді важливо те, що ми робимо. І саме тому ми так детально пропрацьовуємо і ваш відгук. Саме тому, як результат - ми маємо прихильність такої кількості студентів і отримуємо її чесним шляхом: завдяки вкладенню величезної кількості власного ресурсу і бажанню щодня робити свою роботу краще.
С вашей же стороны что некомпетентно - так это упорство доказать мне, что человек, который написал не позитивный честный отзыв о компании абсолютный неуч, который не изучил весь материал платформы. Поверьте, не один раз изучил.
Материал не имеет ничего общего с CEFR.
Очень жаль, что вы вместо признания своих ошибок и извинений выбрали путь споров и унижения бывшего коллеги в комментариях;) Это в который раз указывает на ваше отношение к клиентам и преподавателям.