Медицинская лаборатория Синево (Synevo)
"Синэво" - это 16 лет заботы о здоровье украинцев. Это 350 отделений рядом с домом в 150 населенных пунктах по всей Украине.
Это международная экспертиза. Ведь "Синэво" - это часть европейского медицинского холдинга "Medicover", который представлен в 10 странах мира, в частности в Украине, Германии, Польше, Румынии, Турции, Грузии, Молдове,...
подробнее Лаборатории
Synevo ПЕРЕНОСИТЬ незручності і додаткові витрати НА КЛІЄНТА - Отзывы о Медицинская лаборатория Синево (Synevo)
Ситуація:
ми онлайн оплатили пакет аналізів на 4000+ грн. Замовили завчасно (за 3 дні) медсестру користуючись формою на сайті, де Я ВКАЗАЛА НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ, аби медсестра мала при собі всі необхідні пробірки.
Synevo: не опрацювали наш запит по виклику медсестри, довелось самим дзвонити через два дні і виясняти чи заявка буде опрацьована. Виявилось: не опрацьована, прийшлось повторно оформляти заявку.
При цьому, УВАГА! консультант котра опрацьовувала телефонне звернення, отримала номер замовлення аналізів, телефон особи, прізвище та по-батькові, знайшла його в системі і жодних коментарів додаткових не було.
Далі, на наступний день вранці телефонує нам медсестра, і просить продиктувати набір аналізів бо в неї інформації НЕМАЄ. Опісля, каже, що ми повинні оплатити ще раз ці аналізи, а за поверненням здійсненого платежу в межах 5 днів зветратись на службу підтримки.
При цьому, на сторінці форми виклику медсестри ЖОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕ, ЩО НА ЗАМОВЛЕННЯ ЗРОБЛЕНІ ТА ОПЛАЧЕНІ ОНЛАЙН ПОСЛУГА НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ!
А на сторінці підтвердження мого замовлення ЖОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕ ЩО НА ЗАМОВЛЕННЯ ЗРОБЛЕНІ ТА ОПЛАЧЕНІ ОНЛАЙН НЕ МОЖНА СКОРИСТАТИСЬ СЕРВІСОМ ВИКЛИКУ МЕДСЕСТРИ!
Тобто, ти витрачаєш свій час та й кошти на комісії, здійснюєш подвійні платежі, очікуєш 5 робочих днів (тиждень) повернення коштів, БО НА САЙТІ НЕ НАЛЕЖНЕ ІНФОРМУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ!
Додатково, стосовно комунікації з консультантими:
а) перший дзвінок, за допомогою якого вияснявся статус заявки виклику медсестри: НЕ проінформувала про те що по нашому зформованому та оплаченому онлайн замовленні виклик медсестри НЕ можливий! Що треба формувати інше замовлення!!!
б) другий дзвінок з приводу подвійної оплати та неналежне інформування медсестри з приводу обсягу замовлення: дзвінок обслуговувала НЕ компитентний спеціаліст, що не володіла елементарними правилами поведінки у ситуаціях, коли зі сторони компанії є пробіл в інформуванні та обслуговувані споживача.
Більше того, вона зайшла у спір з клієнтом з метою оправдати поточну ситуацію посилаючись на речення: "На виклик медсестри додому не розповсюджуються жодні знижки" забуваючи про те, що я, як постійний клієнт щонайменше 6-7 років, знаю, що замовлення на сайті це далеко не остання знижка яку я можу отримати, бо мені регулярно приходять купони та інше через Вітаграму чи мейл.... відповідно, для мене це не ознака того послуга виклику медсестри на дім за моїм замовленням є НЕ МОЖЛИВА!
Отож, якщо вам потрібен виклик медсестри на дім - шукайте інший сервіс!
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що у Вас залишився такий досвід.
Ми щиро зацікавлені розібратися в ситуації та просимо Вас уточнити наступні дані: ПІБ на кого оформлювали замовлення, номер телефону з якого зверталися та місто. Дану інформацію, будь ласка, просимо надіслати на пошту [email protected]
Будемо вдячні за можливість розібратися!