Санаторий "Шкло" отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы туристов, посетителей
Санаторий "Шкло"
4.1 5
3 отзыва / 58509 просмотров

Тетяна

Татьяна Татьяна (Украина, Київ) 19 августа, 2016 год
Два роки назад мала нагоду відпочивати в "Шкло" (путівка соцстраху), залишилися у меня про цей відпочинок позитивні враження. Тож цього року вирішила ще раз навідатися в цей оздоровчий заклад. Оскільки я мала позитивний досвід і сподівалася і надалі мати приємні враження, вмовила маму поїхати зі мною (мама - жінка трішки за 60). Але про те, що моє оздоровлення не буде... Читать отзыв Два роки назад мала нагоду відпочивати в "Шкло" (путівка соцстраху), залишилися у меня про цей відпочинок позитивні враження. Тож цього року вирішила ще раз навідатися в цей оздоровчий заклад. Оскільки я мала позитивний досвід і сподівалася і надалі мати приємні враження, вмовила маму поїхати зі мною (мама - жінка трішки за 60). Але про те, що моє оздоровлення не буде таким чудовим я зрозуміла відразу, як тільки зайшла в адміністративний корпус. Ми приїхали о 8.00 в понеділок, зайшовши всередину ми побачили багато людей, більш як 20 чоловік. Всі були трохи збуджені, причина виявилася проста - адміністратор запізнюється, люди не можуть оформитися і заселитися. Згодом адміністратор Анічка прийшла на роботу і почала оформлювати відпочиваючих. Відразу скажу, щоб оформити 1 людину вона витрачала приблизно 20 хвилин, бо розмовляла по мобілці, виходила кудись, спілкувалася з лікарями які заходили до ней в кабінет (і це зовсім ніяк не стосувалося оформлення конкретної людини, це були приватні розмови). Щож, відбувши 2год30хв в холі адміністрації ми з мамою потрапили до Анічки і зрештою оформилися. Про свій приїзд я повідомляла по телефону зазделегідь, мені було розказано про кімнату на двох з телевізором та холодильником, відремонтованим санвузлом та новими ліжками. Все це мені ще раз повторила при оформлені Анічка-адміністратор. Після цього ми пішли до лікаря (в цьому році лікар приймає тих хто приїжджає тут же в адміністративному корпусі). в цей день приймало два лікаря - жінка-терапевт та чоловік- уролог. До жінки -лікаря була величезна черга, тож я прийняла рішення звернутися до лікаря уролога. Уважно вислухавши нас, нам швиденько зробили призначення, пояснили все, приділили максимум уваги. Після цього ми мусили ще раз йти в кабінет до адміністратора, бо за сусіднім столом сидів парубчина, який роздрукував нам список процедур. Видихнувши, ми з полегшенням пішли заселятися.
Пару слів про місце, де ми жили. Адміністратор говорить одне, а на справді виходить інше. Кімна, яку нам надали - невелика, мала два старих ліжка, телевізор, стіл і 2 стула, на підлозі килимки. Холодильник, про який було заявлено, був відсутній! Хочу окремо зазначити про спальні місця: ліжка не нові, постіль стара. Моїй матусі пощастило, її ковдра була того ж розміру що і підодіяльник, мені ж так не щастило. Одіяло було звичайне, а от підодіяльник дитячий. Можите собі уявити, як мені було зручно спати під таким одіялом. Так це ще не все. Сам матрац був на 5 см коротший від ліжка, тож я повертаючись в ночі їздила на матраці по всьому ліжку. Подушки - це окрема пісня. На кожному ліжку їх було по дві. Моїм подушкам було 21 та 23 роки, про що свідчив напис на них. Враховуючи все це скажу що спати меня було не комфортно. Але хочу відзначити роботу прибиральниці на 3 поверсі, чемна, охайна, старанна, свою роботу виконувала на високому рівні. ДЯКУЮ !!!
Лікувальний корпус. Я думаю, що не тільки я, але і всі люди, які приїхали в Шкло, задоволені лікуванням. Медичні працівники дуже вічливі, привітні, чемні. Завжди розкажуть що і як, 300 раз перепитають "Як ви себе почуваєте?". Було два випадки коли відпочиваючим було зле прямо в лікувальному корпусі, ми всі могли бачити, як швидко була надана медична допомога. Після пройдених процедур і я , і мама почуваємо себе дуже добре, тож всім дуже дякуємо.
Хочу розказати ось про що: шановні майбутні відпочиваючі санаторію Шкло, будьте готові, що головний бухгалтер іноді проводить якісь рейди-перевірки. Ось як це проходить (мені розказувала сусідка по столу в їдальні): лежить значить моя сусідка у величезній ванні (процедура гідромасаж), вибачте , гола (зовсім без нічого), тут відкриваються двері, заходить жінка, хто вона, що вона, не представилася, без білого халату - значить не медичний працівник, підходить до столика і починає дивитися журнал медичного працівника кабінету, сусідкину амбулаторну картку, звіряє час процедури, відволікає своїми розмовами, зрештою виходить. Я б хотіла, щоб нам пояснили таке нахабство. По-перше - це не вічливо, могла б запитати у вібпочиваючої жінки, чи вона не проти, щоб зайшов хтось третій. По друге сусідка натерпілася сорому, і так каже незручно що гола при сторонній жінці, так ще якась бухгалтерша безцеремонна зайшла. По -друге, яке взагалі має право не медичний працівник заходити під час ванн, грязей чи інших процедур турбувати людей? Хоче перевірити - зайди після того, як людина одягнеться.
Їдальня. Оооооо......!!!! Це найгірше що було. Почну з ранку - сніданок. Сніданок о 8.30, але не спішіть, в зазначену годину на столі буде лише масло+сир+хліб, можливо млинці з повидлом та чай, а от 8.55 можуть подати другу страву - наприклад гречку з мясом. А от що робити, якщо перша процедура вже о 9.00? Ковтати і швиденько бігти, бо ж масажистка чекати не буде. Не можу сказати, що багато відпочиваючих і тому кухня не встигає. Причину нам так і не назвали, чому такий розрив у харчуванні. Обід у 13.00... і так само не слід поспішати.... все видадуть до 13.20 не раніше........ те саме буде і з вечерею. Я звернулася до дієтсестри з проханням вивішувати МЕНЮ, щоб ми знали чим нас будуть годувати. Прохання пролетіло повз вуха, ніхто не звернув уваги. Пару слів про офіціанток. Ми сиділи за столиком біля вікна, нас обслуговувала офіціантка Юля - молода дівчина. Юлічка не мала за звичку чепуритися зранку, часто мала розтріпане волосся, неохайний одяг і не мала фартушка. Могла подати тарілку зі стравою в якій тільки но побував її палець. А от офіціантка Олександра працювала дуже професійно.
Розкажу про один момент))))) біля дверей в самий зал їдальні є стенд, на якому висить різна інформація. я не памятаю саме яка... не важливо.... так от один з відпочиваючих поцікавився... почитав... потім взяв ручку і виправив помилки (мабуть то була вчителька української мови) - більш як 10 помилок. Не зрозуміло - навіщо вішати безграмотні тексти... стидоба!
Ще два слова - в путівку входять первні процедури та аналізи. От про аналізи пару слів. апарат ЕКГ не працював, тож ми не мали можливості зробити кардіограму, хоч гроші в путівці на це були закладені, аналіз сечі - без проблем, а от аналіз крові - це жах. Призначена ця процедура на 8.30, але ж ви памятаєте, що на цю саму годину - сніданок. лікарка, яка бере кров на аналіз - запізнилася, людей було багато, тож дехто просто йшов снідати і далі на процедури, не дочекавшись своєї черги. Нагадую, що аналізи теж входять в путівку, і грошей не повертають.

Отдых у Людмилы не рекомендую!

Виталий Виталий (Украина, Київ) 7 сентября, 2015 год
Отдыхал в Шкло в августе этого года. Санаторий действительно очень хороший и, наверное, уникальный по своим природным возможностям, если бы не одно НО! Похоже, кто-то задался целью его уничтожить или обанкротить и купить за "3 копейки". Некогда, вероятно красивый парковый комплекс с озером ныне представляет собой жалкое зрелище, всё заброшено, полная разруха! На развалинах корпуса бассейна можно снимать фильмы ужасов!... Читать отзыв Отдыхал в Шкло в августе этого года. Санаторий действительно очень хороший и, наверное, уникальный по своим природным возможностям, если бы не одно НО! Похоже, кто-то задался целью его уничтожить или обанкротить и купить за "3 копейки". Некогда, вероятно красивый парковый комплекс с озером ныне представляет собой жалкое зрелище, всё заброшено, полная разруха! На развалинах корпуса бассейна можно снимать фильмы ужасов! Директор санатория, похоже, именно тот "серый кардинал", чьими руками всё это делается (а может и по его инициативе)! Сотрудники санатория, в принципе неплохие люди, в приватных разговорах клянут его на все лады, но боятся потерять работу и поэтому не ропщут. Хотя штат урезан до предела, люди работают за 0,25-0,5 ставки, совмещая несколько должностей! Лечебный процесс организован до безобразия бестолково, начиная от работы бювета и кончая приёмом врачей и процедур! Досуг организован так же отвратительно, если можно назвать досугом пару разбитых теннисных и бильярдных столов, и пару показов (за 2 недели отдыха!) древних фильмов. В общем, описывать можно много и в основном в мрачных тонах! Обидно, так же, что у санатория очень высокий шанс уже в следующем году полностью закрыться (со слов тех же сотрудников)!
Дозвониться в санаторий практически невозможно. Именно по этой причине, мне пришлось остановиться в частном доме у Людмилы Шкло (как она себя именует в интернете) и уже по прибытии приобрести в санатории курсовку!
По поводу отдыха у Людмилы Шкло, это отдельная история, где непрофес-сионализм или нежелание понимать, что "клиент всегда прав" вкупе с попыткой монополизации прав на всех " курсовочных " отдыхающих (кстати, любопытный факт, Людмила является юристом санатория!) приводят к грустным результатам. Надеюсь, мой отзыв даст понять Людмиле, что беря немалые, по местным меркам, деньги надо предоставлять соответствующие услуги!
Для начала, всё, что Людмила расскажет вам по телефону надо разделить как минимум на 2! Номера более чем скромные как по интерьеру, так и по оснащённости (за последние лет 15, я не помню худших условий, хотя мне был предоставлен со слов хозяйки лучший номер). С водой постоянные проблемы, особенно в вечернее время! Кровати ужасные и допотопные, матрацы продавленные, стулья, да и вся мебель - «сборная солянка», такого телевизора я не видел уже лет 10! Интернет присутствует только номинально (очень слабый и медленный). Интерьер и комфорт номера удовлетворит разве что спартанца! Постельное бельё не первой свежести, всё в пятнах, полотенца не предоставляются вовсе. Справедливости ради скажу, что после 3-х дневных переговоров мне выдали 2 ветхих полотенца, которыми стыдно даже пользоваться просто в своих личных целях, не говоря уже о том, что-бы выдавать их гостям! Еле уговорил через 3 дня убрать в номере, оказывается, неприхотливые гости убирают сами!!! За 2 недели мне не меняли ни полотенец, ни постельного белья! При этом хозяйка обворожительно улыбается и делает вид, что не понимает, о чём её просят! Обычную одёжную щётку, кот. я попросил в первый день приезда, удалось получить только на 5-й день (после многочисленных напоминаний)!
Еда это конечно дело вкуса, но она однообразная, не вкусная, часто «вчерашняя», хотя порции действительно большие! В разгар сезона овощей, за 2 недели был только 2 раза овощной салат (крохотный кусочек помидора и половинка кривого огурчика), зато тушёная капуста просто задолбала! Диетической эту еду уж никак не назовёшь! Показателем может являться то, что через несколько дней количество желающих питаться резко сократилось, люди начали готовить самостоятельно, благо была плита и кое-какая посуда! Салфетки на столах оказались «непозволительной роскошью», которую надо было «выбивать» при каждом приёме пищи!
В общем, проживать у Людмилы могут только ооочень неприхотливые и нетребовательные люди!
Уже на месте, к сожалению, оплатив и пробыв у Людмилы практически неделю я постепенно обнаружил несколько частных коттеджей, со значительно лучшими условиями проживания и с более низкими ценами, но абсолютно не раскрученными в интернете, что безусловно затрудняет их нахождение.
Общий бал за условия проживания и питание у Людмилы: «3-»!!! Как говорится: «Ревизор не рекомендует отдых в частном пансионате Людмилы»!!!
Cергей Акимович Cергей Акимович 1 января, 2013 год
Природа действительно прекрасна, но есть множество "но", которые омрачают впечатления от пребывания в этом "санатории".
Еда в столовой неплохая, но либо чуть тёплая, либо совершенно холодная. В ваннах(процедурных)полная антисанитария. Отношение персонала крайне недоброжелательное, граничащее с хамским. Перманентный ремонт с наличием пыли и запахов краски в жилых помещениях. За те деньги, которых стоит путёвка - пребывание там этих денег не стоит.... Читать отзыв
Природа действительно прекрасна, но есть множество "но", которые омрачают впечатления от пребывания в этом "санатории".
Еда в столовой неплохая, но либо чуть тёплая, либо совершенно холодная. В ваннах(процедурных)полная антисанитария. Отношение персонала крайне недоброжелательное, граничащее с хамским. Перманентный ремонт с наличием пыли и запахов краски в жилых помещениях. За те деньги, которых стоит путёвка - пребывание там этих денег не стоит. Работу главврача оцениваю на 3 с жирным минусом. Работаю заведующим отделением в госмедструктуре - поэтому понимаю, что отношение медперсонала к пациентам - работа главврача.
6 согласны
Санаторий "Шкло"

Санаторий "Шкло" один из самых известных и популярных во Львовской области. Ррасположен в смешаном лесопарке, площадью 76 га. Первые данные про здравницу датируются ещё 1456 годом.

Размещение:
- однокомнатные двухместные номера с удобствами
- однокомнатные номера с телевизором, холодильником
- двухкомнатные номера "люкс" с телевизором, холодильником
- отдельные... подробнее

Рейтинг 4.1 из 5 на основании 3 отзывов
Вопросы и ответы