Камилла Отзыв написан 13 августа, 2022 год38 просмотров
Через месяц после ремонта отвалилось крепление от потолка, упав на натяжной потолок и пробив его. Ещё через несколько месяцев начала рассыпаться штукатурка в оконном проёме. По договору компания даёт год гарантии на свои работы, а по факту к Вам никто никогда не приедет устранять эти косяки. Больше 2х месяцев пыталась добиться приезда мастеров- сначала просто обещали что приедут, потом вообще перестали реагировать на сообщения и звонки, причём эффекта ноль к кому бы ты не обращался: к прорабу, тех директору, менеджеру. После того как заплатишь за ремонт, ты больше не интересен. Вот такие результаты и «поддержка» после ремонта
Ганатнійні зобов’язання виконано, можливо не так швидко, як це відбулося б в мирний час, у зв’язку з тим, що компанія РСУ відновила свою роботу з червня 2022 року в складі не всього колективу (честина наших співробітників захищає і відстоює кордони нашої країни, дехто убезпечив свої родини, виїхавши за кордон).
На обект було виконано три виїзди - перший - задля експертного висновку, два інших рази для виправлення проблемних моментів по гарантії.
Робимо все можливе, щоб надавати якісні послуги і виконувати всі свої зобов’язання перед клієнтами нашої компанії РСУ. Розуміємо вашу тривожність в цей складний для всіх час і надіємося на ваше порозуміння.
Компанія РСУ працює і надає послуги для кожного нашого клієнта, з яким існують договірні відносини.
Ага, 3 месяца Вас вызванивала, писала, торбила, только завтраками кормили или даже вообще не отвечали ни на звонки, ни на сообщения! Единственное что помогло, это когда я отзывы и тут и на других сайтах написала, сразу все оперативно решилось
Если бы не вышло такой функции писать отзывы на сайте, так бы и куковала дальше со своим потолком
Ми, як і кожна фірма у роботі в даній сфері, плануємо виконання робіт враховуючи: професійність наших працівників, наявність необхідної кількості співробітників, ресурсів і матеріалів та терміни їх отримання нами для виконання робіт згідно з домовленостями з клієнтами. Ми 6 років на ринку, у нас є стабільні замовники, постійні клієнти, котрі нам довіряють, бо за плечами у нас з ними уже не один договір, котрий був виконаний якісно та в зазначені терміни. І як і будь-яка компанія в Україні, ніхто не зацікавлений навмисно псувати свою репутацію , щоб втрачати клієнтів в такий нелегкий час для кожного з нас . Ніхто не здійснював критичне планування робіт в період до 24.02.2022 враховуючи те, що буде військове вторгнення в Україну і будуть гинути люди. Ніхто не враховував те, що певні працівники виїдуть за межі держави, а інші підуть захищати Батьківщину, ніхто не знав про цей жах, котрий прийшов в нашу країну. Щоб виконати усі домовленості, що укладені до початку війни, нам знадобилося:
1. знайти працівників певної кваліфікації , щоб замінити тих, хто виїхав,
2. знайти фахівців, щоб замінити тих, хто пішов на фронт,
3. знайти шляхи отримання тих чи інших матеріалів, які необхідні для роботи , оскільки постачання матеріалів порушено військовими діями або унеможливлено (деякі виробники взагалі припинили діяльність, бо їхні майстерні, заводи , цехи пошкоджені, зруйновані),
4. навчити нових співробітнків-фахівців, дати їм можливість втягнутися в процес, вникнути в проекти.
Усе, вищеперелічене, потребує часу, впливає на дедлайни, котрі були закладені в домовленості у мирний час.
При укладанні нових домовленостей, з новими проектами - все вищевказане враховується і, відповідно іде вірне планування робіт, зазначаються ті терміни, в умовах сьогодення, в які можна вкластися виконати якісно роботу.
Так, ми визнаємо той факт, що певні роботи затягнулися у часі по вашому проекту, за що просимо вибачення. Ситуація уже неактуальна, оскільки ми завершили ті роботи, що мали зробити по нашому з вами договору.
Тож звертаюся до всіх адекватних людей, котрі читатимуть даний коментар, з проханням врахувати той факт, що форс-мажорні обставини, пов'язані з війною, котрі вплинули глобально на бізнес в Україні, на компанії та фірми таким чином, що більшість взагалі позачинялися і багато людей взагалі втратили роботу, не пройшли повз і нашої фірми. В тих умовах, котрі є на даний момент, ми працюємо, ми якісно і вчасно надаємо послуги по новим проектам та робимо все можливе, щоб зменшити процес затягування завершальних робіт з діючими проектами, котрі укладалися до початку війни. В той час це були адекватні терміни, зараз - ні, не тому ,що ми не хочемо, а тому, що є безліч факторів, через які ми не можемо в ті терміни вкластися, бо обставини в країні інші, бо люди не всі на місці, бо нові співробітники набираються і навчаються, бо матеріали не в ті терміни тепер постачаються.
Щиро сподіваюся на справедливе відношення та розуміння кожного, хто читатиме цей коментар.
Мирного неба всім нам та успішної реалізації поставлених цілей!
Отсутствие гарантийных обязательств - Отзывы о "РСУ" ремонтно-строительное управление
отзыв
Комментарии к отзыву
На обект було виконано три виїзди - перший - задля експертного висновку, два інших рази для виправлення проблемних моментів по гарантії.
Робимо все можливе, щоб надавати якісні послуги і виконувати всі свої зобов’язання перед клієнтами нашої компанії РСУ. Розуміємо вашу тривожність в цей складний для всіх час і надіємося на ваше порозуміння.
Компанія РСУ працює і надає послуги для кожного нашого клієнта, з яким існують договірні відносини.
Если бы не вышло такой функции писать отзывы на сайте, так бы и куковала дальше со своим потолком
1. знайти працівників певної кваліфікації , щоб замінити тих, хто виїхав,
2. знайти фахівців, щоб замінити тих, хто пішов на фронт,
3. знайти шляхи отримання тих чи інших матеріалів, які необхідні для роботи , оскільки постачання матеріалів порушено військовими діями або унеможливлено (деякі виробники взагалі припинили діяльність, бо їхні майстерні, заводи , цехи пошкоджені, зруйновані),
4. навчити нових співробітнків-фахівців, дати їм можливість втягнутися в процес, вникнути в проекти.
Усе, вищеперелічене, потребує часу, впливає на дедлайни, котрі були закладені в домовленості у мирний час.
При укладанні нових домовленостей, з новими проектами - все вищевказане враховується і, відповідно іде вірне планування робіт, зазначаються ті терміни, в умовах сьогодення, в які можна вкластися виконати якісно роботу.
Так, ми визнаємо той факт, що певні роботи затягнулися у часі по вашому проекту, за що просимо вибачення. Ситуація уже неактуальна, оскільки ми завершили ті роботи, що мали зробити по нашому з вами договору.
Тож звертаюся до всіх адекватних людей, котрі читатимуть даний коментар, з проханням врахувати той факт, що форс-мажорні обставини, пов'язані з війною, котрі вплинули глобально на бізнес в Україні, на компанії та фірми таким чином, що більшість взагалі позачинялися і багато людей взагалі втратили роботу, не пройшли повз і нашої фірми. В тих умовах, котрі є на даний момент, ми працюємо, ми якісно і вчасно надаємо послуги по новим проектам та робимо все можливе, щоб зменшити процес затягування завершальних робіт з діючими проектами, котрі укладалися до початку війни. В той час це були адекватні терміни, зараз - ні, не тому ,що ми не хочемо, а тому, що є безліч факторів, через які ми не можемо в ті терміни вкластися, бо обставини в країні інші, бо люди не всі на місці, бо нові співробітники набираються і навчаються, бо матеріали не в ті терміни тепер постачаються.
Щиро сподіваюся на справедливе відношення та розуміння кожного, хто читатиме цей коментар.
Мирного неба всім нам та успішної реалізації поставлених цілей!
З повагою, Ірина – Київська філія Компанії РСУ