Варто дізнатися - Отзывы о Pyramida бытовая техника

Pyramida бытовая техника
Отзыв написан 13 января, 2025 год 4 просмотра
Відгук про товар та обслуговування компанії Pyramida.

Купили варильну поверхню. Перевірити, як працюють комфорки в самій точці продажу неможливо (Епіцентр м. Суми). Під час установки авторизованої газовою службою, три комфорки не працювало з самого початку. Самі комфорки зажигалися, але плам'я не тримали і газовщик сказав, що треба замінювати певну деталь в кожній комфорці, щоб плам'я трималося. За додаткову плату. Ми сказали, що ми тільки придбали і діє гарантія.
Підсумок. Працюючою повністю нормально була тільки одна комфорка.

Сервіс. Ми подзвонили на гарячу лінію. Не додзвонилися і залишили повідомлення в Вайбері. Через певний час на зв'язок вийшов представник, який запитав про скріни гарантійного талону, чеку, купа відео як саме працюють всі комфорки, акт про підключення варильної поверхні газовою службою. Все направили.
І сказали, що якщо комфорки не працюють з нашої неправильної експлуатації (а ми щойно придбали поверхню і ніякої експлуатації не було), то виклик майстра платний.

Виклик майстра.

Ми зв'язалися по контактам з майстром, який в свою чергу сказав, що треба подати заявку через Pyramida. Ми знову зателефонували в Pyramida і на цей раз вони спромоглися оформити заявку.
Ми зв'язалися з майстром і він у відповідь сказав, що вони не хочуть саме по Pyramida виїзжати на виклик, бо це буде безкоштовним. І тому порадили нам знову звернутися до Pyramida. Ми знову зателефонували Pyramida. Не додзвонилися. Написали в Вайбер і чекаємо.

Кожен день ми не можемо нормально користуватися плитою, бо нова плита не працює як треба.

Пройшов ще тиждень. Ніхто з сервісного центру не зателефонував. Компанія Pyramida прийняла рішення про обмін чи повернення варильної поверхні. Для відключення варильної поверхні від газу потрібно викликати майстра і заплатити йому 500 грн. Для того, щоб підключити нову плиту треба викликати ще раз майстра і заплатити ще раз 500 гр. Компанія не компенсує ці витрати. На якій підставі компанія займається продажем такої техніки, якщо вона не розуміє, чи не хоче розуміти всіх нюансів продажу цієї техніки. Чому ми маємо сплачувати за наш рахунок теж відключення і підключення, якщо компанія не виконує своїх зобов'язань по сервісу? Ми вимагаємо розібратися з нашим питанням.

Додатково, до нас зателефонував представник Епіцентру і дуже ввічливо переконав нас, що з нами зв'яжеться або майстер, або представник компанії Pyramida. Паралельно в розмові по Вайберу, представник компанії або бот компанії настирно продовжує казати про оформлення акту повернення ігноруючи питання повернення після експлуатації, та заявляючи що всі виклики газової служби не відбуваються за рахунок компанії.

Недостатки:
  1. Бракований товар та відсутність сервісу. Питання не може вирішитися більш ніж пів місяця і фактично зайшло в глухий кут.




Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Pyramida бытовая техника
Все отзывы

1.0 5
4 отзыва / 670 просмотров
Pyramida бытовая техника
Pyramida бытовая техника

Бытовая техника
smart-shop-ua.com.ua
smart-shop-ua.com.ua

Рейтинг: 4.2
41 отзыв
Кондиционеры Украины (Air-Conditioner)
Кондиционеры Украины (Air-Conditioner)

Рейтинг: 4.5
15 отзывов
Компания Haier
Компания Haier

Рейтинг: 5
3 отзыва
Магазин NEON.UA
Магазин NEON.UA

Рейтинг: 1
4 отзыва
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 отзывов
Vitek
Vitek

Рейтинг: 3.1
34 отзыва
wei-shi.com.ua интернет-магазин
wei-shi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 4.7
43 отзыва
Филипс (Philips)
Филипс (Philips)

Рейтинг: 1.7
75 отзывов
Hi-Tech.com.ua
Hi-Tech.com.ua

Рейтинг: 3.7
108 отзывов
Таврия В
Таврия В

Рейтинг: 1.8
401 отзыв