Радецька Анастасія Отзыв написан 14 ноября, 2023 год66 просмотров
Добрий день, шановні співробітники Харківського Обласного Центру Онкології!
Хочу звернути увагу на такий важливий момент вашої роботи: взаємодія з пацієнтом. Згідно з моральними засадами Етичного кодексу лікаря України, лікар виконує свої обов'язки з повагою до життя, гідності і особистості кожного пацієнта. Не допустимим є приходити на прийом за записом до мамолога на 8.30 і чекати на прийом до 12.00, без жодних попереджень або пояснень цього відтермінування. Навіть за врахування умов праці, "п'ятихвилинки" та огляду стаціонарних хворих - відтягнення прийому на 3 години від заявленого часу демонструє пряму недбалість і байдужість до, і без того, важких хворих.
Окрему увагу хочу приділити відсутності у вашому закладі інклюзивності щодо маломобільних пацієнтів, яка повинна бути присутня, враховуючи специфіку діяльності вашого закладу медичної допомоги. Відсутність ліфта та спеціальних пандусів для транспортування на інвалідному візку Ви, звичайно, можете виправдати відсутністю фінансування від держави і обмеженнями будівничо-ремонтних можливостей, але тоді виникає питання: чому не можна було зробити консультацію для подібного хворого на першому поверсі? Навіть опускаючи це, безпосередньо за виникнення такої ситуації як фактичної і звернення до відповідного персоналу, співробітники реєстратури не допомогли полегшити це питання, на контакт не пішли - через це родичі були змушені на руках піднімати пацієнта на другий поверх. Це відображає не просто жахливе ставлення до пацієнтів, а повну відсутність у відповідних співробітників співчуття, гуманізму та бажання до адекватної оцінки ситуації. Можливо, медичний персонал не має відповідної професійно-етичної компетентності у сфері медичної етики та деонтології.
Також хочу зауважити щодо дій співробітників реєстратури: ці дами, як в найгірших анекдотичних висвітленнях всіх недоліків медичної "радянщини" можуть зіпсувати Вам настрій на цілий день своєю "ввічливою" консультацією. Щодо ситуації, яка склалася, можу зробити висновок, що у них повністю відсутні базові навички вихованості, вони вважають за норму нахамити у відповідь на просте запитання про запис до лікаря. Щодо своїх безпосередніх професійних обов'язків проінформовані мало, крім своєї "вічної зайнятості" не розуміють спеціальності лікарів, до яких повинен потрапити пацієнт із тією чи іншою патологією, на додаток - грубо висловлюються в присутності онко.хворих пацієнтів, порушуючи усі можливі норми професійної етики.
Сподіваюся, що моя скарга матиме свій ефект і достукається якщо не до всіх, то хоч би до частини співробітників Центру. А для керівного складу буде приводом для активізації заходів щодо вирішення проблеми консультування пацієнтів на інвалідних візках, враховуючи поточну ситуацію у країні, та проведення курсів деонтології та етики для медичних працівників.
З повагою, Радецька Анастасія Олександрівна! 1 согласен
Звернення. - Отзывы о Харьковский Областной Центр Онкологии
Хочу звернути увагу на такий важливий момент вашої роботи: взаємодія з пацієнтом. Згідно з моральними засадами Етичного кодексу лікаря України, лікар виконує свої обов'язки з повагою до життя, гідності і особистості кожного пацієнта. Не допустимим є приходити на прийом за записом до мамолога на 8.30 і чекати на прийом до 12.00, без жодних попереджень або пояснень цього відтермінування. Навіть за врахування умов праці, "п'ятихвилинки" та огляду стаціонарних хворих - відтягнення прийому на 3 години від заявленого часу демонструє пряму недбалість і байдужість до, і без того, важких хворих.
Окрему увагу хочу приділити відсутності у вашому закладі інклюзивності щодо маломобільних пацієнтів, яка повинна бути присутня, враховуючи специфіку діяльності вашого закладу медичної допомоги. Відсутність ліфта та спеціальних пандусів для транспортування на інвалідному візку Ви, звичайно, можете виправдати відсутністю фінансування від держави і обмеженнями будівничо-ремонтних можливостей, але тоді виникає питання: чому не можна було зробити консультацію для подібного хворого на першому поверсі? Навіть опускаючи це, безпосередньо за виникнення такої ситуації як фактичної і звернення до відповідного персоналу, співробітники реєстратури не допомогли полегшити це питання, на контакт не пішли - через це родичі були змушені на руках піднімати пацієнта на другий поверх. Це відображає не просто жахливе ставлення до пацієнтів, а повну відсутність у відповідних співробітників співчуття, гуманізму та бажання до адекватної оцінки ситуації. Можливо, медичний персонал не має відповідної професійно-етичної компетентності у сфері медичної етики та деонтології.
Також хочу зауважити щодо дій співробітників реєстратури: ці дами, як в найгірших анекдотичних висвітленнях всіх недоліків медичної "радянщини" можуть зіпсувати Вам настрій на цілий день своєю "ввічливою" консультацією. Щодо ситуації, яка склалася, можу зробити висновок, що у них повністю відсутні базові навички вихованості, вони вважають за норму нахамити у відповідь на просте запитання про запис до лікаря. Щодо своїх безпосередніх професійних обов'язків проінформовані мало, крім своєї "вічної зайнятості" не розуміють спеціальності лікарів, до яких повинен потрапити пацієнт із тією чи іншою патологією, на додаток - грубо висловлюються в присутності онко.хворих пацієнтів, порушуючи усі можливі норми професійної етики.
Сподіваюся, що моя скарга матиме свій ефект і достукається якщо не до всіх, то хоч би до частини співробітників Центру. А для керівного складу буде приводом для активізації заходів щодо вирішення проблеми консультування пацієнтів на інвалідних візках, враховуючи поточну ситуацію у країні, та проведення курсів деонтології та етики для медичних працівників.
З повагою, Радецька Анастасія Олександрівна!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву