Добрый вечер! Прочитал Ваш коммент и во многом вынужден согласиться, к огромному сожалению... Однако, есть вещи, которые путать в эту тему не стоит. О "советских подходах", Вы, очевидно наслышаны от "бывалых нэзалежныкив"... Не пользуйтесь информацией из гнилых источников!!!
Гость (Германия, Frankfurt am Main)8 декабря, 2017 год
Ой, дограєтесь, товариші чиновники у владних кабінетах Поліції охорони, що народ відповість вам взаємністю. Ну не можна «класти» на народ, невже не зрозуміло, інакше народ «покладе» на вас ще більше. Чому ставлення до клієнтів не як до людей, а як до тягаря? Чому на сайтах приватних охоронних компаній написано «як для людей», а у вас тільки перелік послуг? Чому майстри... Читать отзыв Ой, дограєтесь, товариші чиновники у владних кабінетах Поліції охорони, що народ відповість вам взаємністю. Ну не можна «класти» на народ, невже не зрозуміло, інакше народ «покладе» на вас ще більше. Чому ставлення до клієнтів не як до людей, а як до тягаря? Чому на сайтах приватних охоронних компаній написано «як для людей», а у вас тільки перелік послуг? Чому майстри інколи нахабніють? Чому не кажуть прочитати, а тільки підписувати? Чому немає наклейок? Бажання клієнта повинне поважатися. Чому немає вказівника чи таблички з адресою на районному управлінні? Чому розмір штрафу за хибний виклик написано не чітко (на відміну від вашої відповідальності - 1000грн.), а у незрозумілих мінімумах, яких є кілька видів, чи не потрібно цю інформацію окремим папірцем видати клієнту, щоб не забував? Якщо працівник Поліції охорони захоче «штраф на місці», чому не написано, що платити по квитанції? Чому у деяких, а може і у всіх містах немає функції «код під примусом»? Вам все одно, що клієнту заподіють травм? Чи бережете своїх працівників від явних грабіжників та не хочете мати з цим справи? Нехай краще клієнт з цим розбирається???!!! Соромно за ваше нехтування здоров'ям та життям українського громадянина, котрий, до того ж, вас годує! Чому не можна попередньо ознайомитися з документами, які підписуєш, а потрібно наспіх читати, тому що незручно перед вашими працівник ами? Приберіть радянське ставлення до клієнтів, вони ж вам не карбованцями платять і не за радянськими тарифами. Не забувайте, країна і приватні компанії розвиваються, конкуренція росте і якщо не буде вдосконалення народ не буде терпіти неповаги, застою, а обере достойніших. У ваших силах ще зробити сучасну організацію, а не пережиток радянських часів. А поки не так багато достойних вам альтернатив і є час запроваджувати інновації обслуговування.
Гость (Соединенное Королевство, Liverpool)6 декабря, 2017 год
Не вистачає нормальної, людської інструкції до сигналізації! За скільки секунд треба вийти, обов'язково закрити вікна і т.д. Люди про це забувають. Писати це тут не треба, це секретна інформація, але кожному клієнту не завадила б. Клієнти! Не розголошуйте умови документів і тут не пишіть - це конфіденційна інформація! Цікаво, скільки штраф за тільки один хибний виклик, себе вони більше цінують,... Читать отзыв Не вистачає нормальної, людської інструкції до сигналізації! За скільки секунд треба вийти, обов'язково закрити вікна і т.д. Люди про це забувають. Писати це тут не треба, це секретна інформація, але кожному клієнту не завадила б. Клієнти! Не розголошуйте умови документів і тут не пишіть - це конфіденційна інформація! Цікаво, скільки штраф за тільки один хибний виклик, себе вони більше цінують, ніж народ і тому штраф мабуть великий. Потрібно кожному клієнту вручати пам'ятку з обов'язками, штрафами і т.д. Але поки, це державна організація, для якої турбота про клієнта щось фантастичне.
Гость (Великобритания, Ливерпуль)6 декабря, 2017 год
Матеріальна відповідальність 1000 грн. це дуже мало, а де більше? А якщо деяка фірма скаже, що розмір відповідальності, до прикладу, 10 000 грн, але де підтвердження? Посилання, а не порожні балачки? У нашій корупційній державі ще спробуй з приватних фірм щось домогтися! Ну і охоронна організація - не страхова, розмір відповідальності, звичайно, більший у страхувальників.
Гость (Великобритания, Ливерпуль)6 декабря, 2017 год
Шановне керівництво Поліції охорони та МВС Арсен Аваков! Розмір матеріальної відповідальності Поліції охорони перед громадянами у розмірі 1000 гривень (у 3 рази менше мін. зарплати) - це неповага до громади та сумнів у відповідальності. Переглядайте не тільки власні зарплати, але і зобов'язання, якщо хочете отримувати дохід від охорони та зберігати авторитет!
Як охороняє поліція охорони не знаю, судячи з народної довіри - нормально, але з маркетингом у них як і в будь-якій радянській організації - на трієчку. Сайт у них слабенький - інформації обмаль - лише телефони та перелік послуг. Зателефонувавши можна дізнатися лише приблизну вартість встановлення, а кінцеву встановлює майстер... Це безлад. Нормальне керівництво не дасть регулювання цін виконавцям, але... Читать отзыв Як охороняє поліція охорони не знаю, судячи з народної довіри - нормально, але з маркетингом у них як і в будь-якій радянській організації - на трієчку. Сайт у них слабенький - інформації обмаль - лише телефони та перелік послуг. Зателефонувавши можна дізнатися лише приблизну вартість встановлення, а кінцеву встановлює майстер... Це безлад. Нормальне керівництво не дасть регулювання цін виконавцям, але оскільки це держ. організація, і її використовують як «дійну корову», то ніхто не зацікавлений у її вдосконаленні та нарощуванні клієнтів. Майстер може дерти скільки йому заманеться. Знижки на встановлення бувають, але періодично та дуже рідко. Для порівняння у іншій приватній компанії знають що таке маркетинг та цінують клієнтів та зацікавлені у їх збільшенні. Там гарний та інформативний сайт, написані ціни та строк виконання, які ф-ції виконує обладнання, кількість охорони і таке інше, а також там безкоштовне встановлення! А в поліції охорони розуміють, що держава їм гарантує зарплату, і навіщо ще клієнтів нарощувати?
Достоинства:
Авторитет
Державна власність
Недостатки:
Незнання маркетингу
Неінформативний сайт
Непрозорість цін
Радянський підхід
1 согласен
Полиция охраны (Государственная служба охраны (ГСО))
А "радянськи пидходы" тут к чему?!? Вы с ними сталкивались???
Ой, дограєтесь
Покращення
Клієнти! Не розголошуйте умови документів і тут не пишіть - це конфіденційна інформація!
Цікаво, скільки штраф за тільки один хибний виклик, себе вони більше цінують,... Читать отзыв Не вистачає нормальної, людської інструкції до сигналізації! За скільки секунд треба вийти, обов'язково закрити вікна і т.д. Люди про це забувають. Писати це тут не треба, це секретна інформація, але кожному клієнту не завадила б.
Клієнти! Не розголошуйте умови документів і тут не пишіть - це конфіденційна інформація!
Цікаво, скільки штраф за тільки один хибний виклик, себе вони більше цінують, ніж народ і тому штраф мабуть великий.
Потрібно кожному клієнту вручати пам'ятку з обов'язками, штрафами і т.д. Але поки, це державна організація, для якої турбота про клієнта щось фантастичне.
Де краще?
Звернення
Розмір матеріальної відповідальності Поліції охорони перед громадянами у розмірі 1000 гривень (у 3 рази менше мін. зарплати) - це неповага до громади та сумнів у відповідальності. Переглядайте не тільки власні зарплати, але і зобов'язання, якщо хочете отримувати дохід від охорони та зберігати авторитет!
Обслуговування в київській Поліції охорони (Державна служба охорони (ДСО))
Сайт у них слабенький - інформації обмаль - лише телефони та перелік послуг. Зателефонувавши можна дізнатися лише приблизну вартість встановлення, а кінцеву встановлює майстер... Це безлад. Нормальне керівництво не дасть регулювання цін виконавцям, але... Читать отзыв Як охороняє поліція охорони не знаю, судячи з народної довіри - нормально, але з маркетингом у них як і в будь-якій радянській організації - на трієчку.
Сайт у них слабенький - інформації обмаль - лише телефони та перелік послуг. Зателефонувавши можна дізнатися лише приблизну вартість встановлення, а кінцеву встановлює майстер... Це безлад. Нормальне керівництво не дасть регулювання цін виконавцям, але оскільки це держ. організація, і її використовують як «дійну корову», то ніхто не зацікавлений у її вдосконаленні та нарощуванні клієнтів. Майстер може дерти скільки йому заманеться. Знижки на встановлення бувають, але періодично та дуже рідко.
Для порівняння у іншій приватній компанії знають що таке маркетинг та цінують клієнтів та зацікавлені у їх збільшенні. Там гарний та інформативний сайт, написані ціни та строк виконання, які ф-ції виконує обладнання, кількість охорони і таке інше, а також там безкоштовне встановлення!
А в поліції охорони розуміють, що держава їм гарантує зарплату, і навіщо ще клієнтів нарощувати?