Oleksandr Отзыв написан 14 марта, 2023 год40 просмотров
Доброго дня мій айді 23913903 ставив вивід на карту Монобанку 10.03.23 4-58. До цього моменту кошти не отримав. В баку сказали що це з вашої сторони затримки. Хочу отримати обгрунтування цієї ситуації. Завтра о 5 буде 3 робочі дні. Мені на працю о 6. Я не зможу бути за телефоном до 15. Що мені робити сума там не дуже маленька а для когось може і маленька. По айді видно.
Дійсно, Ваша заявка на виведення від 2023-03-10 04:58:00 GMT +2 вже опрацьована з нашої сторони та відправлена на перерахування. На жаль, зі сторони платіжної системи є складнощі в зарахуванні коштів на картки деяких банків, в т.ч. і МоноБанку. Ми розуміємо, як неприємно очікування, особливо, коли йде мова про гроші. Тому зробимо все можливе, аби вирішити Ваше питання якнайскоріше. Будь ласка, зверніться в чат підтримки на сайті та надайте виписку по Вашому картковому рахунку з моменту створення заявки на виведення і до моменту звернення. Оператор передасть інформацію до фінансового відділу для розгляду.
4 доба пішла, коли будуть кошти?Це уже не смішно. Ви тільки щось кудись відправляєте. А коштів як не було так і немає. Дайте мені обргрутовану відповідь по цьому питанню
У меня истекли 3 банковских дня,я предоставил выписку по карте и вот что мне ответили
Дякую за очікування! Андрію, Ваша задача на фінансовий відділ під номером UTS-14583. Очікуйте на її вирішення до 72 годин (це стандартний час, іноді терміни можуть бути продовжені), після вирішення завдання Ви будете повідомлені на пошту, вказану у Вашому обліковому записі. Якщо через 72 години Ви не знайдете відповіді на пошті - зверніться в наш чат знову і повідомте номер Вашого завдання. Оператор з радістю проінформує Вас про перебіг перевірки.
Задача UTS-14583, яка була створена для вирішення Вашого питання, зараз знаходиться на розгляді у платіжної системи. З моменту створення задачі пройшло менше доби, тому ще варто очікувати. Нам дійсно шкода, що Вам доводиться відчувати негативні емоції з приводу цієї ситуації. Зі свого боку зробимо все можливе, аби Ви отримали свої кошти якомога скоріше.
Вивід коштів, мене цікавить. - Отзывы о Казино Пин Ап (Pin-Up Casino)
Хочу отримати обгрунтування цієї ситуації. Завтра о 5 буде 3 робочі дні. Мені на працю о 6. Я не зможу бути за телефоном до 15. Що мені робити сума там не дуже маленька а для когось може і маленька. По айді видно.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дійсно, Ваша заявка на виведення від 2023-03-10 04:58:00 GMT +2 вже опрацьована з нашої сторони та відправлена на перерахування. На жаль, зі сторони платіжної системи є складнощі в зарахуванні коштів на картки деяких банків, в т.ч. і МоноБанку. Ми розуміємо, як неприємно очікування, особливо, коли йде мова про гроші. Тому зробимо все можливе, аби вирішити Ваше питання якнайскоріше. Будь ласка, зверніться в чат підтримки на сайті та надайте виписку по Вашому картковому рахунку з моменту створення заявки на виведення і до моменту звернення. Оператор передасть інформацію до фінансового відділу для розгляду.
Дякую за очікування! Андрію, Ваша задача на фінансовий відділ під номером UTS-14583. Очікуйте на її вирішення до 72 годин (це стандартний час, іноді терміни можуть бути продовжені), після вирішення завдання Ви будете повідомлені на пошту, вказану у Вашому обліковому записі. Якщо через 72 години Ви не знайдете відповіді на пошті - зверніться в наш чат знову і повідомте номер Вашого завдання. Оператор з радістю проінформує Вас про перебіг перевірки.
Кошти мали надійти протягом 3 робочих банківських днів, в результаті Ви їх не отримали. Які Ваші пропозиції щодо вирішення питання?
14 Mar 18:28
Me
Me
Перечислить деньги
14 Mar 18:29
Manager
Руслан
Цим і займаємось, очікування до 72 годин.
Задача UTS-14583, яка була створена для вирішення Вашого питання, зараз знаходиться на розгляді у платіжної системи. З моменту створення задачі пройшло менше доби, тому ще варто очікувати. Нам дійсно шкода, що Вам доводиться відчувати негативні емоції з приводу цієї ситуації. Зі свого боку зробимо все можливе, аби Ви отримали свої кошти якомога скоріше.