Сергій Отзыв написан 29 февраля, 2024 год7 просмотров
В 2020 році придбав тример, на сайті shop.philips.ua, зареєстрував товар для подовження гарантії до 10.04.2024р. (2р магазин+2р.ТОВ"Філіпс Україна")- згідно вказаної в рекламному буклеті інформації. 05.01.2024р. тример перестав вмикатись, звернувся до техпідтримки, відмовляють, бо по їх переписці, я повинен був реєструвати товар на сайті philips.ua, а не на shop.philips.ua який був прямим сайтом продажів товарів Филіпс на той час., бо виявляється, що вони були у співпраці до 2021р. А потім виявилось "це не моє". Компанія не виконує взяті на себе умови виконання гарантії на товар. Не рекомендую мати справу, щоб не створювати собі в подальшому проблем, та не доказувати свої законні права, якщо тебе не чують та й не хочуть навіть цього робити. У переписці у відповідь приходять одні відписки "ллють воду"!!!
Компанія Philips виконує всі публічно взяті зобов'язання. Вам було надано роз'яснення, що у 2020 році Ви придбали товар на сайті партнера shop.philips.ua. При цьому, за умовами акції, реєстрація продукту для отримання додаткового року гарантії проходила і проходить у кабінеті MyPhilips на офіційному сайті компанії Philips.ua (який існував і тоді, і зараз), оскільки саме компанія надає дану подовжену гарантію. Зареєстрований прилад клієнт бачить і у себе в кабінеті, і отримує лист-підтвердження на пошту.
Незареєстрований у кабінеті MyPhilips продукт система автоматично не пропускає для отримання подовженої гарантії.
Вам також було запропоновано максимальну знижку на придбання нового тримера чи будь-якого продукту для догляду за волоссям на обличчі і тілі.
philips.ua відмовляється від гарантійного випадку - Отзывы о Philips.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
Компанія Philips виконує всі публічно взяті зобов'язання. Вам було надано роз'яснення, що у 2020 році Ви придбали товар на сайті партнера shop.philips.ua. При цьому, за умовами акції, реєстрація продукту для отримання додаткового року гарантії проходила і проходить у кабінеті MyPhilips на офіційному сайті компанії Philips.ua (який існував і тоді, і зараз), оскільки саме компанія надає дану подовжену гарантію. Зареєстрований прилад клієнт бачить і у себе в кабінеті, і отримує лист-підтвердження на пошту.
Незареєстрований у кабінеті MyPhilips продукт система автоматично не пропускає для отримання подовженої гарантії.
Вам також було запропоновано максимальну знижку на придбання нового тримера чи будь-якого продукту для догляду за волоссям на обличчі і тілі.
З повагою
команда Philips