Alex_Moor Отзыв написан 7 сентября, 2023 год6 просмотров
Що сказати: покупка пройшла без проблем, але повернення грошей... Це просто маніпуляції законами.. При чому ці маніпуляції застосовувались, для повернення меншої суми, для отримання даних з документів та їх копій (які я не повинен надавати), для укладення угоди (яку я не повинен укладати).
Мультигрумер пропрацював більше року і просто перестав вмикатись. Гарантія діяла. Зателефонував. -Вислав відео приладу та фото документів. -Через 3 дні подзвонили і підтвердили заміну пристрою або повернення грошей ЗА ЧЕКОМ. Я сказав, що подумаю і напишу на пошту. Вони сказали, що ок. І що, в залежності від вибору, надішлють бланк заяви. -Я вирішив або замінити на іншу коштовнішу модель з доплатою, або, якщо такої можливості не передбачено, повернути гроші. +згадав, що за законом, коли поточна ціна товару вища за ціну в чеку, то гроші повертаються не за чеком, а за поточною ціною (за чеком - 1451грн, поточна ціна - 1999грн). -пишу у підтримку на Вайбер. Питаю щодо заміни з доплатою - немає. Кажу, що за законом гроші мають за ціною повертати. На що отримую відповідь: за законом гроші по чеку повертаються.. *Рука-чоло*.. Зі мною погодились тільки після того, як я надав посилання на офіційний сайт з відповідною статтею закону. Попросив зафіксувати це все... -далі приходить лист з бланком заяви і, УВАГА!, з бланком угоди!! (додаю у прикріпленні) У цих бланках я повинен був вписати серію та номер свого паспорта!! та надати його копію!! та копію ідентифікаційного коду!! Окрім того, в угоді був такий пункт: "Діюча угода складена згідно з вимогами Закону України "Про захист прав споживачів".".. Але в тому законі такої вимоги НЕМАЄ!!! І от поясніть мені, з якого дива я маю надавати ці всі дані, копії документів, складати якусь угоду? Немає жодних норм закону, за якими я повинен це робити!! А от випадки взяття мікрокредитів, після зливу таких даних і тим паче копій, мені відомі.. А тут ще й явна брехня про те що за законом я повинен складати угоду.. -Пишу свої здивування і питання в листі. Пропоную надіслати тільки заяву без даних паспорту і копій паспорту і ід.коду. Ну і кажу, що у разі відмови пришлю заказного листа з мінімальною необхідною кількістю документів і з попередженням у заяві, про звернення до Держпродспоживслужби у разі відмови. -на 6 день отримав відповідь, що Закон "Про Захист Прав Споживачів" є загальним актом, а крім нього діють податкові, банківські та цивільні регуляторні акти!! І що дані їм потрібні для проведення банківського переказу (насправді серія, номер песпорту та ким він виданий не потрібні!!) і що копії вони просять, бо споживачі неправильні дані їм присилають і через це вони невчасно виконують свої зобов'язання (хоча в заяві написано, що вони знімають з себе відповідальність за це!!). Угоду ж вони просять, щоб підтвердити мій вибір про повернення коштів (чому їм заяви не достатньо? !!!). І також ця угода є підтвердженням їх витрат для податкової.. Камон!! З якого дива я мою приймати участь в податкових справах магазину/компанії?!! І далі вони мені ще написали, що ГАРАНТУЮТЬ виконання всіх зобов'язань!! І це після такої кількості маніпуляцій нормами закону?!! СЕРЙОЗНО?!! -я звісно ж відмовився від цих "танців".. і надіслав заказного листа на ім'я директора. В ньому заява на повернення коштів без даних паспорта, але з попередженням про звернення до Держпродспоживслужби; оригінал накладної; оригінал гарантії; картка з реквізитами з банку. Все - ніяких зайвих даних, копій і угод. -через день після вручення мого листа, гроші вже були у мене на рахунку. І от скажіть мені: навіщо отой весь спектакль з бюрократією, маніпуляціями та брехнею? Я 2 чи 3 рази повертав гроші у інших фірмах - навіть заяву не вимагали.. А тут переписка довжиною у 15 діб і зайві нерви..
Повернення товару, сервісна підтримка жахлива! - Отзывы о Philips.ua
Мультигрумер пропрацював більше року і просто перестав вмикатись. Гарантія діяла. Зателефонував.
-Вислав відео приладу та фото документів.
-Через 3 дні подзвонили і підтвердили заміну пристрою або повернення грошей ЗА ЧЕКОМ. Я сказав, що подумаю і напишу на пошту. Вони сказали, що ок. І що, в залежності від вибору, надішлють бланк заяви.
-Я вирішив або замінити на іншу коштовнішу модель з доплатою, або, якщо такої можливості не передбачено, повернути гроші. +згадав, що за законом, коли поточна ціна товару вища за ціну в чеку, то гроші повертаються не за чеком, а за поточною ціною (за чеком - 1451грн, поточна ціна - 1999грн).
-пишу у підтримку на Вайбер. Питаю щодо заміни з доплатою - немає. Кажу, що за законом гроші мають за ціною повертати. На що отримую відповідь: за законом гроші по чеку повертаються.. *Рука-чоло*.. Зі мною погодились тільки після того, як я надав посилання на офіційний сайт з відповідною статтею закону. Попросив зафіксувати це все...
-далі приходить лист з бланком заяви і, УВАГА!, з бланком угоди!! (додаю у прикріпленні) У цих бланках я повинен був вписати серію та номер свого паспорта!! та надати його копію!! та копію ідентифікаційного коду!! Окрім того, в угоді був такий пункт: "Діюча угода складена згідно з вимогами Закону України "Про захист прав споживачів".".. Але в тому законі такої вимоги НЕМАЄ!!! І от поясніть мені, з якого дива я маю надавати ці всі дані, копії документів, складати якусь угоду? Немає жодних норм закону, за якими я повинен це робити!! А от випадки взяття мікрокредитів, після зливу таких даних і тим паче копій, мені відомі.. А тут ще й явна брехня про те що за законом я повинен складати угоду..
-Пишу свої здивування і питання в листі. Пропоную надіслати тільки заяву без даних паспорту і копій паспорту і ід.коду. Ну і кажу, що у разі відмови пришлю заказного листа з мінімальною необхідною кількістю документів і з попередженням у заяві, про звернення до Держпродспоживслужби у разі відмови.
-на 6 день отримав відповідь, що Закон "Про Захист Прав Споживачів" є загальним актом, а крім нього діють податкові, банківські та цивільні регуляторні акти!! І що дані їм потрібні для проведення банківського переказу (насправді серія, номер песпорту та ким він виданий не потрібні!!) і що копії вони просять, бо споживачі неправильні дані їм присилають і через це вони невчасно виконують свої зобов'язання (хоча в заяві написано, що вони знімають з себе відповідальність за це!!). Угоду ж вони просять, щоб підтвердити мій вибір про повернення коштів (чому їм заяви не достатньо? !!!). І також ця угода є підтвердженням їх витрат для податкової.. Камон!! З якого дива я мою приймати участь в податкових справах магазину/компанії?!! І далі вони мені ще написали, що ГАРАНТУЮТЬ виконання всіх зобов'язань!! І це після такої кількості маніпуляцій нормами закону?!! СЕРЙОЗНО?!!
-я звісно ж відмовився від цих "танців".. і надіслав заказного листа на ім'я директора. В ньому заява на повернення коштів без даних паспорта, але з попередженням про звернення до Держпродспоживслужби; оригінал накладної; оригінал гарантії; картка з реквізитами з банку. Все - ніяких зайвих даних, копій і угод.
-через день після вручення мого листа, гроші вже були у мене на рахунку. І от скажіть мені: навіщо отой весь спектакль з бюрократією, маніпуляціями та брехнею? Я 2 чи 3 рази повертав гроші у інших фірмах - навіть заяву не вимагали.. А тут переписка довжиною у 15 діб і зайві нерви..
отзыв
Комментарии к отзыву