Алекс Отзыв написан 29 января, 2023 год104 просмотра
звернувся до П.А. з питанням по страховому випадку (виплаті) після ДТП. Вислухавши мої аргументи та ситуацію, мені заявили що я неадекватно сприймаю ситуацію і жодних перспектив справа не має - що я зобовязаний виконувати всі "хотєлки страхової компанії навіть ті що не прописані в законі". Мурижили мене три місяці - обіцяли завтра, потім через три дні, пізніше. Працівники компанії незнають внутрішнього розпорядку, менеджери і керівник мені в електронному листі пишуть одне, працівники говорять інше і ледь не посилають коли ти посилаєшся на лист їхнього керівництва і просиш їх з'ясувати ситуацію щоб розуміти як працювати)
(Сьогодні отримав відповідь на свою скаргу в нацбанк "В той час, обов’язку щодо надання пошкодженого транспортного засобу для повторного огляду не передбачено вимогами Закону. Таким чином, Страховиком прийнято невмотивоване рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування.") - тепер з цим рішенням йду до суду)
ПС - відповідь можу надати у повному обсязі, якщо потрібно. № Д-200231/1/25556 - номер скарги в НБУ.
Працівник у якого я вимагав пояснень його позиції з посиланнями на конкретні закони та статті надіслав мені СМС наступного змісту "Д0лбоеб по страховому питанню". ми всі разом посміялись з професіоналізму кадрів і подальший розвиток подій був зрозумілий хоч і була надія на краще.
Через три місяці мені повідомили що жодних справ зімною мати не хочуть та повернули кошти на карту.
Достоинства:
немає)
Недостатки:
Некомпетентні, краще консультуйтесь з адекватними юристами.
Долб0еб по страховому питанню - Отзывы о Компания "Персональный адвокат"
Вислухавши мої аргументи та ситуацію, мені заявили що я неадекватно сприймаю ситуацію і жодних перспектив справа не має - що я зобовязаний виконувати всі "хотєлки страхової компанії навіть ті що не прописані в законі". Мурижили мене три місяці - обіцяли завтра, потім через три дні, пізніше.
Працівники компанії незнають внутрішнього розпорядку, менеджери і керівник мені в електронному листі пишуть одне, працівники говорять інше і ледь не посилають коли ти посилаєшся на лист їхнього керівництва і просиш їх з'ясувати ситуацію щоб розуміти як працювати)
(Сьогодні отримав відповідь на свою скаргу в нацбанк "В той час, обов’язку щодо надання пошкодженого транспортного засобу
для повторного огляду не передбачено вимогами Закону.
Таким чином, Страховиком прийнято невмотивоване рішення про
відмову у виплаті страхового відшкодування.") - тепер з цим рішенням йду до суду)
ПС - відповідь можу надати у повному обсязі, якщо потрібно.
№ Д-200231/1/25556 - номер скарги в НБУ.
Працівник у якого я вимагав пояснень його позиції з посиланнями на конкретні закони та статті надіслав мені СМС наступного змісту "Д0лбоеб по страховому питанню". ми всі разом посміялись з професіоналізму кадрів і подальший розвиток подій був зрозумілий хоч і була надія на краще.
Через три місяці мені повідомили що жодних справ зімною мати не хочуть та повернули кошти на карту.
отзыв
Комментарии к отзыву