Світлана Отзыв написан 12 апреля, 2025 год7 просмотров
9 квітня оформила замовлення на сайті на 1000 підписників. Термін виконання на сайті 10 хвилин, в особисті повідомлення відписали ,що 24 години. Дуже довго не відповідають на повідомлення, а коли виходять спілкуються звичайним написаним скриптом. На питання - " Коли буде виконанне моє замовлення?". Відповідь одна - "Дивіться регламент на сайті". В регламенті звісно на написано, що виконання замовлення будеш чекати так довго, та щоб вони почали його виконувати треба 1000 повідомлень їм написати. Впевнена на 100%, що всі позитивні відгуки накручені ними ж. Тільки 11 числа почали додаватись підписники, на 12 число маю тільки +507 нових підписок, хоча оплачено було за 1000. На цьому накрутка закінчилась,краще б вже і не виконували своє замовлення, так як всі підписники боти та не живі акаунти, які вбивають статистику взагалі на 0. Тому ще раз ЗАКЛИКАЮ, не співпрацюйте з ними, якщо не хочете,щоб ваші кошти та нерви пішли ні в куди!
Нам щиро шкода, що у вас залишились негативні враження. Хочемо звернути увагу, що всі замовлення виконуються відповідно до регламенту, який зазначений на сайті. Термін запуску залежить не лише від обраної послуги, а й від навантаження на платформу, особливо під час великої кількості одночасних замовлень, наприклад, у категорії TikTok.
Ви, на жаль, не дочекались повного виконання замовлення, яке було у процесі. Служба підтримки відповідає на звернення по черзі, і ми дійсно просимо трохи терпіння у таких випадках.
Усі клієнти отримують свої підписки, і в разі часткового виконання — надається компенсація або дозамовлення.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові вирішити будь-яку ситуацію. Дякуємо за розуміння!
Не рекомендую співпрацювати з компанією PerfectSMM - Отзывы о PerfectSMM
Тому ще раз ЗАКЛИКАЮ, не співпрацюйте з ними, якщо не хочете,щоб ваші кошти та нерви пішли ні в куди!
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода, що у вас залишились негативні враження. Хочемо звернути увагу, що всі замовлення виконуються відповідно до регламенту, який зазначений на сайті. Термін запуску залежить не лише від обраної послуги, а й від навантаження на платформу, особливо під час великої кількості одночасних замовлень, наприклад, у категорії TikTok.
Ви, на жаль, не дочекались повного виконання замовлення, яке було у процесі. Служба підтримки відповідає на звернення по черзі, і ми дійсно просимо трохи терпіння у таких випадках.
Усі клієнти отримують свої підписки, і в разі часткового виконання — надається компенсація або дозамовлення.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові вирішити будь-яку ситуацію. Дякуємо за розуміння!