Український майданчик з продажу Отзыв написан 15 апреля, 2024 год1 просмотр
Шановна спільнота! Хочемо застерегти вас від співпраці з клієнтом Денис Івченко (тел. +380 63 999 29 29) , який проявив себе як ненадійний замовник. Після здійснення замовлення та відправки товару через службу доставки "Нова Пошта", даний клієнт повністю зник з поля зору, не відповідаючи на жодні дзвінки та повідомлення. Товар залишався невибраним на відділенні, що призвело до наших збитків, пов’язаних із вартістю доставки та повернення товару.
Через таку поведінку ми змушені були витратити не лише фінансові ресурси, а й час, який міг бути краще використаний на обслуговування відповідальних клієнтів. Нам довелося взаємодіяти з логістичними питаннями, які ніколи б не виникли, якби клієнт підійшов до процесу замовлення відповідально.
Ми розуміємо, що обставини можуть бути різними, але навіть у скрутних ситуаціях важливо зберігати зв’язок та повідомляти про можливі проблеми, щоб уникнути непорозумінь і зберегти добрі відносини між сторонами. На жаль, в даному випадку, ніякого спілкування з боку клієнта не було.
Рекомендуємо всім українським магазинам дуже обережно ставитися до співпраці з особами, які вже мають історію щодо не отримання замовлень на пошті. Наш випадок з Денис Івченко став неприємним досвідом, який ми хочемо поділитися, аби ви могли уникнути подібних ситуацій.
Денис Івченко +380 63 999 29 29. Клієнт не забирає замовлення. Після відправки ігнор - Отзывы об Отзывы о покупателях
Через таку поведінку ми змушені були витратити не лише фінансові ресурси, а й час, який міг бути краще використаний на обслуговування відповідальних клієнтів. Нам довелося взаємодіяти з логістичними питаннями, які ніколи б не виникли, якби клієнт підійшов до процесу замовлення відповідально.
Ми розуміємо, що обставини можуть бути різними, але навіть у скрутних ситуаціях важливо зберігати зв’язок та повідомляти про можливі проблеми, щоб уникнути непорозумінь і зберегти добрі відносини між сторонами. На жаль, в даному випадку, ніякого спілкування з боку клієнта не було.
Рекомендуємо всім українським магазинам дуже обережно ставитися до співпраці з особами, які вже мають історію щодо не отримання замовлень на пошті. Наш випадок з Денис Івченко став неприємним досвідом, який ми хочемо поділитися, аби ви могли уникнути подібних ситуацій.
отзыв
Комментарии к отзыву