Марина Отзыв написан 1 апреля, 2024 год39 просмотров
29 січня поставила на вивід кошти,і все,після цього упс,2 місяці.Пишу,телефоную кожен день на підтримку, відповідь одна і та сама,техобслуговування на сайті.При тому що знаю багато людей,які заходять в акаунт, вільно грають і виводять кошти.Телефонувала в КРАІЛ,там мені відповіли,що в них арештовані рахунки, йдуть суди,які техроботи... Чому неможна вивести кошти на картку,яка прив'язана до акаунту? Ніякої інформації про те коли вирішиться це питання.Гроші в безпеці...Так я хочу щоб вони були у мене в безпеці,а не на рахунку Космолот
Нам дуже прикро, що служба підтримки не змогла Вам допомогти. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і дякуємо Вам за зворотний зв'язок!
Зверніться на пошту [email protected], надав свої дані з описом ситуації з якою стикнулися, щоб ми могли все детально перевірити та надати Вам коректну відповідь.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, звертайтесь в онлайн чат або на пошту нашої підтримки [email protected].
Обіцянки від Космолот - Отзывы о Cosmolot – официальное лицензионное онлайн казино Украины
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що служба підтримки не змогла Вам допомогти. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і дякуємо Вам за зворотний зв'язок!
Зверніться на пошту [email protected], надав свої дані з описом ситуації з якою стикнулися, щоб ми могли все детально перевірити та надати Вам коректну відповідь.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, звертайтесь в онлайн чат або на пошту нашої підтримки [email protected].