Андрей Отзыв написан 27 декабря, 2023 год57 просмотров
Выборочно платежи вывода не проходят, при том что на сайте стоит статус : успешно. Некоторые бонусы не активируются, при том что стоят как доступные, но после пополнения на обозначенную сумму с указанием его активации ничего не происходит. Служба поддержки некомпетентна 4 согласны
Нам дуже прикро, що служба підтримки не змогла Вам допомогти. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і дякуємо Вам за зворотний зв'язок!
Чи не могли б Ви надати нам детальну інформацію, яку помилку видавало при спробі активувати бонус?
Складнощі з бонусами можуть виникати через наступне:
1. Технічна складность після активації бонусної пропозиції.
2. Не був обраний бонус при поповненні в Касі.
3. Не були дотримані умови для активації бонусів.
Також рекомендуємо почистити кеш і перезайти в аккаунт (інколи в кеші можуть зберігатися бонуси, термін дії яких вже вийшов).
Щодо виплат - вони проходять без перешкод і максимальний термін обробки запитів - до 24-х годин.
З нашого боку виплату можуть не проходити через наступне:
1. Перевірка виграшу (до 48 годин). Згідно з Правил Організатора 7.15.6 сайт залишає за собою право на додаткову перевірку гральних транзакцій та виграшів у акаунті протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту надсилання заявки на виплату. Перевірка полягає в аналізі гри на використання стороннього програмного забезпечення, коректність гри, наявність збоїв та інших помилок. Це стандартна процедура на проектах, подібних до нашого. Вона забезпечує гарантії якості гри і усуває помилки, які ще не виникли.
2. Перевищено ліміт виведення. Згідно з правилом 7.13., виплати коштів для користувачів:
Денний ліміт: 60 000 гривень
Тижневий ліміт: 300 000 гривень
Місячний ліміт: 1 500 000 гривень
Також відмови в проведенні виплати можуть скасовуватися через технічні труднощі на стороні платіжної системи. Платіжна система - це посередник між нашою компанією та Вашим банком. Коли ми підтверджуємо виплату, кошти пересилаються в платіжну систему і лише потім зараховуються на банківську картку.
Якщо виникають труднощі, то рекомендуємо:
1. Спробувати вивести повторно через годину-дві.
2. Створити виведення на іншу банківську картку (якщо не було депозитів з іншої картки, треба зробити хоча б мінімальний депозит (50 грн) і картка зафіксується в нашій системі, після чого Ви зможете вивести на неї кошти).
3. Якщо Ви створили виплату на картку Монобанку і в Вашому особистому кабінеті статус виплати Успіх/Схвалено, а кошти не зарахувались - не хвилюйтесь, т.я. зарахування може відбуватись до 5-7-ми робочих днів з моменту створення виплати. Сайт зі свого боку виплату схвалив, а затримки пов'язані безпосередньо з банком-емітентом.
4. Також зазначимо, що через нестабільну роботу телефонної мережі можуть виникати труднощі з підтвердженням платежів з карток банків-емітентів ""Райффайзен банк"", ""Ощадбанк"", ""ОТП Банк"", ""Кредит Агріколь"", ""Укргазбанк"", ""Укрсиббанк"", ""Восток банк"" та ""Таскомбанк"". Радимо використовувати карти інших банків для уникнення ускладнень з вчасним надходженням коштів.
Якщо проблема не вирішиться, то просимо Вас повторно звернутися до технічної підтримки на нашому сайті!
Скоро, після направлення Скарг, Заяв та доказів до Кіберполіції, БЕБУ , Фінмоніторингу, КРАІЛ, Ген.Прокуратури будуть опубліковані сотні доказів (скріни, квитанції, відео, аудеозаписи розмов і т.д.) того, що ТОВ "СПЕЙСИКС" системно та безперервно використовувало та використовує схеми, що прямо суперечать вимогам законодавства України, порушують цілий ряд Законів України, та безпосередньо права людей, які були втягнуті в сітку вашого шахрайського угрупування, та яким ваша шарага зруйнувала життя! Відомі майже всі учасники вашої "малини". Кожен причетний понесе покарання, якщо не перед Законом, то перед людьми та Богом точно !!! Хоча я впевнений, що скоро, більшості з вас пощастить відповідати саме перед Законом.
Наша компанія є офіційною платформою, та має ліцензію на провадження діяльність з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет (Рішення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей №34), яка регулюється законами. Всі ігри ліцензійні, та проходять перевірки на норми. Компанія працює виключно згідно законодавству України.
Будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] ваш ID, щоб ми могли побачити з якими конкретно складнощами ви стикнулися та розібратися у проблемі.
Кидалово на деньги - Отзывы о Cosmolot – официальное лицензионное онлайн казино Украины
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що служба підтримки не змогла Вам допомогти. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу і дякуємо Вам за зворотний зв'язок!
Чи не могли б Ви надати нам детальну інформацію, яку помилку видавало при спробі активувати бонус?
Складнощі з бонусами можуть виникати через наступне:
1. Технічна складность після активації бонусної пропозиції.
2. Не був обраний бонус при поповненні в Касі.
3. Не були дотримані умови для активації бонусів.
Також рекомендуємо почистити кеш і перезайти в аккаунт (інколи в кеші можуть зберігатися бонуси, термін дії яких вже вийшов).
Щодо виплат - вони проходять без перешкод і максимальний термін обробки запитів - до 24-х годин.
З нашого боку виплату можуть не проходити через наступне:
1. Перевірка виграшу (до 48 годин). Згідно з Правил Організатора 7.15.6 сайт залишає за собою право на додаткову перевірку гральних транзакцій та виграшів у акаунті протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту надсилання заявки на виплату. Перевірка полягає в аналізі гри на використання стороннього програмного забезпечення, коректність гри, наявність збоїв та інших помилок. Це стандартна процедура на проектах, подібних до нашого. Вона забезпечує гарантії якості гри і усуває помилки, які ще не виникли.
2. Перевищено ліміт виведення. Згідно з правилом 7.13., виплати коштів для користувачів:
Денний ліміт: 60 000 гривень
Тижневий ліміт: 300 000 гривень
Місячний ліміт: 1 500 000 гривень
Також відмови в проведенні виплати можуть скасовуватися через технічні труднощі на стороні платіжної системи. Платіжна система - це посередник між нашою компанією та Вашим банком. Коли ми підтверджуємо виплату, кошти пересилаються в платіжну систему і лише потім зараховуються на банківську картку.
Якщо виникають труднощі, то рекомендуємо:
1. Спробувати вивести повторно через годину-дві.
2. Створити виведення на іншу банківську картку (якщо не було депозитів з іншої картки, треба зробити хоча б мінімальний депозит (50 грн) і картка зафіксується в нашій системі, після чого Ви зможете вивести на неї кошти).
3. Якщо Ви створили виплату на картку Монобанку і в Вашому особистому кабінеті статус виплати Успіх/Схвалено, а кошти не зарахувались - не хвилюйтесь, т.я. зарахування може відбуватись до 5-7-ми робочих днів з моменту створення виплати. Сайт зі свого боку виплату схвалив, а затримки пов'язані безпосередньо з банком-емітентом.
4. Також зазначимо, що через нестабільну роботу телефонної мережі можуть виникати труднощі з підтвердженням платежів з карток банків-емітентів ""Райффайзен банк"", ""Ощадбанк"", ""ОТП Банк"", ""Кредит Агріколь"", ""Укргазбанк"", ""Укрсиббанк"", ""Восток банк"" та ""Таскомбанк"". Радимо використовувати карти інших банків для уникнення ускладнень з вчасним надходженням коштів.
Якщо проблема не вирішиться, то просимо Вас повторно звернутися до технічної підтримки на нашому сайті!
Наша компанія є офіційною платформою, та має ліцензію на провадження діяльність з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет (Рішення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей №34), яка регулюється законами. Всі ігри ліцензійні, та проходять перевірки на норми. Компанія працює виключно згідно законодавству України.
Будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] ваш ID, щоб ми могли побачити з якими конкретно складнощами ви стикнулися та розібратися у проблемі.
Не играй в этой параше, то что ты перечислил это 5% из всего говна этой шарашкиной конторы.
Космолог один из худших сайтов казино в Укр