Гость Отзыв написан 17 августа, 2024 год24 просмотра
Всім привіт! Не розумію, чому всі ниють? Сплачуйте за товар і у призначенні платежу вказуйте, що сплата за товар. В таких випадках як тут, пишите заяву у службу захисту захисту прав споживачів, плюс у податкову або чат бот податкової, прикріпляєте скрін, де вони просять перераховувати кошти як не за товар і вуаля! Самі напишуть, подзвонять і гроші вернуть. Треба ж хоч мінімально знати свої права! Дякую всім за відгуки, я не замовила товар, бо одразу побачила, що клієнтоорвєнтованість рівно нуль.
Захищайте себе - Отзывы об Обувь Zozulya (Евгений Зозуля)
отзыв
Комментарии к отзыву